Conectando Talentos

Procesos Abiertos

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La posición reporta al Gerente de Planta de San José y tiene como principal responsabilidad asegurar el correcto funcionamiento de los servicios industriales y de mantenimiento a través de liderar el mantenimiento preventivo y reparación inmediata de la planta.

 

Orientamos la búsqueda Ingenieros Químicos o Industriales Mecánicos, que cuenten con buen nivel de inglés y/o portugues, y sólida experiencia habiendo liderado equipos de trabajo en empresas industriales, preferentemente del rubro alimenticio.

 

Serán competencias clave de la persona incorporar habilidad de liderazgo, capacidad de comunicación, negociación y trabajo en equipo, iniciativa y proactividad.

Postulate indicando la referencia: JM0906

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La persona a ocupar el cargo será el responsable de brindar una atención excelente al socio a través de un departamento ordenado y eficiente con el fin de cumplir las expectativas de los clientes e incrementar su satisfacción, fidelidad y retención, brindado un trato profesional y cálido. Será el nexo entre todas las áreas del club, analizando los datos y gestionando la base de datos, optimizando el canal.

Orientaremos la búsqueda hacia personas con formación universitaria, conocimientos de administración y gestión, que cuenten con buen manejo de herramientas informáticas y experiencia en análisis de información, gestión de datos y trato con público en empresas de servicios, preferentemente instituciones deportivas.

Serán competencias clave de la persona a incorporar vocación de servicio, orientación al cliente interno y externo, capacidad de análisis, gusto por el trabajo en equipo, habilidades de comunicación y negociación.

Postulate indicando la referencia:​ RGS2204

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La persona a ocupar el cargo tendrá como principal responsabilidad realizar tareas  administrativas de archivo, control y elaboración de correspondencia, digital y registrar transacciones contables de las operaciones de la institución deportiva, verificar su adecuada contabilizacion, realizar pago a proveedores, de sueldos, entre otras tareas inherentes a su posición.

Orientaremos la búsqueda hacia estudiantes o profesionales egresados de la carrera de Ciencias Económicas o similar, que cuenten con experiencia en cargos de similar responsabilidad. Serán competencias clave de la persona a incorporar gusto por el trabajo en equipo, habilidades de comunicación, autonomía, capacidad de propuesta, de planificación, control y seguimiento.

Postulate indicando la referencia:​ AAD1204

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Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo personas con formación y experiencia comercial, real gusto por las ventas y clara orientación a la consecución de objetivos mediante metodologías de comprobado alcance. Si te gustan los desafíos y cuentas con vehículo propio envíanos tus datos.

Postulate indicando la referencia:​ AM0812

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Si eres estudiante de tecnología, cuentas con conocimientos en C y posees experiencia de al menos 6 meses en el lenguaje, así como inglés nivel intermedio, te estamos buscando!

 

No te pierdas la oportunidad de sumarte a un equipo profesional de una empresa líder en soluciones financieras.

Postulate indicando la referencia:​ DC2303

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El objetivo de la posición es la venta de productos y servicios así como la asesoría comercial con el objetivo de incrementar la rentabilidad y satisfacción de los clientes. Buscamos personas con perfil comercial y experiencia comprobada en empresas de tecnología y financieras; que se muestren entusiastas en la búsqueda de nuevos clientes.

Postulate indicando la referencia:​ VP0605

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¿Sos una persona apasionada?
¿Te gustan los desafíos?
¡No dejes pasar esta oportunidad!

Si tenes formación en administración, psicología, RRHH o similar. Dominio de idioma inglés y de herramientas informáticas.
Te gusta trabajar en una empresa profesional y dinámica, ¡Envíanos tu cv!

 

Buscamos personas flexibles y creativas, con gusto por el trabajo autónomo y en equipo.

Postulate indicando la referencia:​ ATH2104

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Orientamos la búsqueda hacia personas que cuenten con experiencia en el área industrial para trabajar en planta ubicada en Las Piedras. 

 

Es importante residir en las inmediaciones de la planta.

Postulate indicando la referencia:​ AP2904

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Si querés sumarte a una empresa que se encuentra en pleno crecimiento y te ofrecerá grandes desafíos.

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Postulate indicando la referencia RC1211

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Responsible to lead and guarantee the service delivery of rewards, benefits, recognition and mobility (international mobility and travel management) for North and South America regions on the activities under the hub scope, guarantying market competitiveness on a total rewards/employee experience perspective. Ensure close collaboration with the respective teams at the legal entities in the Americas, to fulfil specific demands and priorities.

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Responsable de liderar y garantizar la entrega de los servicios de operaciones de RR.HH. en nómina, manejo de tiempos, administración de personal, manejo de datos, consultas de empleados, manejo de flotas y aprendizaje para México, Centroamérica y el Caribe garantizando que estos servicios se entreguen con un costo y calidad óptimos. Incrementar la eficiencia y eficacia de las operaciones. Mantener un estrecho contacto y colaboración con las respectivas entidades legales, en la región, para asegurar la alineación total con las demandas y prioridades específicas de los países y regiones.

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You will be responsible for drafting, reviewing, processing, negotiating, commenting on, and approving various standard contracts and documents. Having experience in the drafting and legal review of contracts, preferably with intellectual property law emphasis is a plus. In particular, you will directly interact with internal clients and external parties to support international sales, purchasing, marketing, and research activities based on playbooks and defined negotiation limits, primarily working on Confidentiality Agreements, Material Transfer Agreements, and Services Agreements governed by US laws. You may also support Supply Agreements, Purchasing Contracts, Distribution Agreements. You will directly interact with BASF attorneys located in other countries (mainly the United States) to meet the needs of a broad range of supported business units as efficiently as possible.

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Train collaborators of business units to ensure the quality of master data in South America, observing their impacts on processes. Control and guarantee the quality of the master data from the business areas of the South America, identifying inconsistencies between global and regional systems, analyzing reports and lists from different sources. Communicate and alert business units in case of deviations. Promote activities with business and leadership units, to ensure the quality of material creation process and in the GLM (Global Label Management) in the region. Ensure compliance with the procedures of each product in the business unit, following the guidelines of the regional team of registration procedures. Assist leadership in keeping current indicators of the activities developed by the area, aiming to guarantee the decisions of the teams involved in the process.

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Responsible for alignment with the Regional Treasury related activities, as well as Corporate Treasury groups including Financing and Markets and Financial Risk Management and the direct engagement with internal stakeholders (in part Accounting, Corporate Tax, Legal,) as well as external engagements with financial institutions, customers, and vendors on Treasury Financing topics. The Treasury Financing areas include but are not limited to risk assessment, regulatory compliance (license to operate), business partner consultancy, and service escalation and issue management.

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Análisis de partidas conciliatorias de bancos. Reconciliación de productos financieros, y su posterior contabilidad. Proceso de cierre mensual. Análisis del flujo de fondos diario. Realización de los cálculos de fondos proyectados de las compañías bajo su responsabilidad. Realización de reportes para entidades locales o bancos centrales. Participación en el armado de notas trimestrales, Bilanz y anuales. Soportar la mejora del diseño y flujo del proceso buscando oportunidades de mejora y automatización. Participar en proyectos locales, regionales y globales, tanto en el desarrollo como en la implementación. Asistir en tareas importantes para toda la organización como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la eficiencia de los procesos, entre otras.

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Support strategic business data driven decisions for Occupational Safety KPI and agency compliance reporting both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for South America. Assist development of Safety Campaigns, organize sharing of safety dialogues for South American region, support South American Safety Week regional organization.

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Support strategic business data driven decisions for Occupational Safety KPI and agency compliance reporting both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for South America. Participate at Global Expertise team Community (Occupational Safety, Industrial Hygiene and Reporting).

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Support and training to users on tools: Action Tracking Tool (IMT – Actus); Documentation Management Tool (BASF Docs); Specific Requirements of Automotive Customers (CSR System); Legal Requirements Tool (Gedweb). Support on IATF's core tools in case of any doubts or issues related to them. For Internal Audits: Plan and organize internal audits and keep the service recipients informed about it; Management of auditors (their qualification and availability) and Management of audit reports.

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Propose and Optimize the Export and Imports customs declaration process with regards IT solutions. Support M&A projects and manage Blue-Print regarding IT solutions in the area of Customs & Foreign Trade. Proactively engages BEX communities to ensure rollout of globally or regionally defined processes. Bundle Expert knowledge and foster cross regional cooperation in Customs and Foreign Trade activities in Supply Chain Operations. Conduct regional knowledge transfer for BEX communities during the Business Releases. Capture and structure all regional operational requirements regarding IT tools and applications, validating and requesting for projects. Handle multiple projects at once, deal with ambiguity and rapidly changing priorities.

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Supporting Supply Chain Services delivery setup in Montevideo. Lead and manage a team developing, motivating, and driving efficiency and commitment required, also identifying potential and high-performance team, ensuring the high performance and target achievements . Work with  Service Delivery Unit Heads, Clusters, Regions for having appropriate setup of Supply Chain Services in Montevideo with adequate span of control, end to end service setup  . Promote a service mindset through the team in the supply chain structure. Drive efficiency and effectiveness within the organization while ensuring a high level of customer focus. Support different supply chain processes into the transitions. Utilize analytical and problem-solving abilities to develop and implement creative solutions to obstacles that are preventing the Sample Center’s ability to meet business units demands. Have a solid understanding of order management, supply planning, and inventory management for specific businesses / locations. Be able to do global inventory checks and understand how to track / follow material movements in SAP. Work closely with the region to continuously improve delivery reliability. To continuously develop the organization in terms of talents, skillsets & competencies jointly with the Region, Hub & Cluster. Ability to work with a cross functional team (EHS, Foreign Trade) for the common purpose of delivering fast and efficient sample process.

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Carry out daily and monthly activities related to tax accounting for the region’s entities (medium and large size), ensuring correct accounting and reporting. Develop the US entities annual LIFO tax inventory valuation. Develop the region's annual and quarterly tax footnotes. Support the Tax Department with
external regulatory audits, as well as annual income tax returns, including the consolidated LIFO annual calculation of the US entities. Address requests from the Tax Department, supporting with the accounting of tax impacts. Assist in tasks such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes
and Projects, among others. Participate in the development and implementation of local, regional, and global projects. Effectively promote processes improvement and knowledge transfer among the team.

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Preparación del Flujo de fondos para grandes compañías. Calculo y envío de fondos a casa matriz. Análisis de desviaciones en las provisiones de fondos. Ejecución de contabilizaciones de operaciones financieras. Realización de los cálculos de fondos proyectados de las compañías bajo su responsabilidad. Realización de reportes para entidades locales o bancos centrales. Participación en el cierre mensual, en el armado de notas trimestrales, Bilanz y anuales. Soportar la mejora del diseño y flujo del proceso buscando oportunidades de mejora y automatización. Participar en
proyectos locales, regionales y globales, tanto en el desarrollo como en la 

implementación. Asistir en tareas 

importantes para toda la organización
como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la
eficiencia de los procesos, entre otras.

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Responsible for designing possible technical solutions for subject-specific business requirements in coordination with other business process consultant and internal business partners within BASF. Develop, configure, and test complex applications, including quality assurance and managing projects in cooperation with our business partners and third-party providers.
Implementation through development (ABAP/ ABAP OO) and/or customizing
in SAP and of relevant digital applications would be required. Responsible for
managing & maintaining operational business support in BASF SAP application landscape. In case of incidents, ensure restoring normal application services as quickly as possible and minimize adverse impact on operations including Problem management, Change Management (incl. small business requests) and Continuous Service Improvement (CSI). Steer third
party provider in terms of solution or service delivery of procurement topics in the Region. Provide support during change requests / projects with early consulting which comprises efforts estimation and high-level design solution.

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Desarrollar scripts de procesos lineales, considerando todas las excepciones
posibles, con el input de los equipos operativos. Desarrollar documentación y
material de entrenamiento de Bots. Conducir testeo de scripts, considerando todas las excepciones posibles. Monitoreo técnico de Bots ya implementados en Purchase to Pay. Realización de mantenimiento preventivo y correctivo para asegurar continuidad del negocio. Actualizar scripts existentes, para
aumentar la estabilidad y eficiencia de las soluciones instaladas, soportando así el concepto de mejora continua. Participar en el proceso de evaluación, validación e implementación de soluciones tecnológicas alternativas cuando la tecnología RPA no es aplicable. Desarrollar soluciones  tecnológicas utilizando diversas herramientas tales como: bases de datos, programación orientada a objetos y RPA.

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Support raw material SDS updating process. Release SDS and contribute to ensure its distribution (e-mail or letter). Prepare reports periodically, ensure the tracking and follow-up of pending issues. Perform tests on Systems related to Product Safety. Maintain SDS database for material w/out BI nr. Prepare presentations/training, including translation of documents. Provide technical/SAP/legislation support related to Product Safety (by email, chat, phone, etc.). Perform trainings related to Product Safety. Comply with internal and external requirements applicable for Product Safety. 

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The EHS Reporting Coordinator is a highly visible position with NA. The primary objectives for this job role are Regional Legal Compliance per regulatory statutes at the Site/Unit level- this supports annual external reporting to agencies and the ACC Responsible Care ® Coordinator and Regional Financial Compliance (FRC) and Regional Reporting Coordinator per Global Group Requirements outlined in G-R-REP 001.

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As Senior Contract Specialist you will take on coordinative and managerial tasks related to the activity of the team: job assignment, target agreements, performance evaluation, and ongoing feedback. Ensures efficient fulfillment of team tasks by building and protecting required team competencies. Identifies partner requirements, generates the necessary understanding of the businesses served, and ensures excellent cooperation through frequent exchange. 

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The Team Member(s), Product Compliance and Customer Support serve key roles performing a variety of activities within various roles in our Hub, including Transportation Safety (TS) and Dangerous Goods support (DGS), Classification and Labeling / Safety Data Sheet (SDS) Sample team and Customer Inquiries support for a variety of our businesses. Within our Global Business Service Safety Cluster, you will be part of the America’s region Product Stewardship and Regulatory Affairs (PSRA) community providing regulatory services to the regional business groups. You will be primarily responsible for assisting the America’s business groups to comply with BASF Group, Responsible Care® and regulatory requirements pertaining to the Transportation Safety and Dangerous Goods, Classification and Labeling/SDS Sample, and Customer Inquiries.

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We invite people interested in being part of our new People Services Team, where they will be a key point of contact for US and Canada employees and leaders in the areas of talent acquisition, data management, compensation and mobility to ensure business value by providing best in class services.

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Orientamos la búsqueda hacia personas con vocación de servicio, gusto y experiencia en la atención al cliente, facturación, cobranza y manejo de caja chica para desempeñarse en un local de Punta Shopping, en horario de Shopping. 

 

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo personas proactivas, flexibles, dispuestas y con muchas ganas de trabajar!

Postulate indicando la referencia: RPM3105

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Orientamos la búsqueda hacia personas que cuenten manejo comprobable de autoelevador para trabajar en planta ubicada en Las Piedras. 
 

Es importante residir en las inmediaciones de la planta.

Postulate indicando la referencia:​ AD2904

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Convixion Selecciona para CEAOSA Jefe de Posventa para el Departamento de Maldonado.

 

Orientamos la búsqueda hacia Arquitectos, Ingenieros Civiles o Técnicos Constructores que posean conocimientos en procesos constructivos y se hayan desempeñado en cargos afines a la industria para que puedan complementar el proceso de producción, atendiendo los reclamos sobre los trabajos faltantes o patologías de las obras ya finalizadas. El gusto por la atención al cliente y la gestión de reclamos serán necesarias para el buen desempeño del rol. Habilidades de comunicación y en la negociación, tolerancia a la frustración, gusto por la atención al cliente y tolerancia a la,presión, serán competencias clave de la persona a incorporar. 

Postulate indicando la referencia JP1803

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Si cuentas con conocimientos en matriceria y/o experiencia con torno, máquinas y herramientas, envíanos tu cv y vení a ser parte de un equipo de trabajo en un muy buen ambiente laboral.

Postulate indicando la referencia: M0503

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Convixion Selecciona para Importante Empresa de Productos y Servicios Referente Comercial Automatización Industrial.

 

La posición reporta al Director y tiene a su cargo el equipo de ventas.  Su principal responsabilidad será realizar la planificación comercial con foco en el desarrollo de mercados y clientes. Orientamos la búsqueda hacia Ingenieros Electrónicos, Industriales, Eléctricos de Automatización, que cuenten con experiencia industrial, preferentemente en departamentos de ventas y/o en funciones comerciales. Se valorará el dominio del idioma inglés. Liderazgo, orientación al logro, proactividad, creatividad y desarrollo de personas, serán características valoradas de la persona a incorporar.

Postulate indicando la referencia: RC1803

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Orientamos nuestra búsqueda a personas con experiencia comprobada en el área de compras para sumarse a un equipo en continuo desarrollo que vivan en las inmediaciones de Las Piedras.

Serán valorados los conocimientos de inglés y manejo de Nodum.

Postulate indicando la referencia:​ AC0405

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Analista Desarrollador .NET, Desarrollador Sr.NET y Desarrollador Sr. Genexus.

 

¿Querés ser parte de este gran desafío? Te invitamos a enviar tus datos y ser parte de una empresa con interesantes oportunidades profesionales.

 

Postulate indicando la referencia:  NETGEN2010

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Convixion Selecciona para Importante Empresa de Productos y Servicios Referente Comercial Automatización Industrial.

 

La posición reporta al Director y tiene a su cargo el equipo de ventas.  Su principal responsabilidad será realizar la planificación comercial con foco en el desarrollo de mercados y clientes. Orientamos la búsqueda hacia Ingenieros Electrónicos, Industriales, Eléctricos de Automatización, que cuenten con experiencia industrial, preferentemente en departamentos de ventas y/o en funciones comerciales. Se valorará el dominio del idioma inglés. Liderazgo, orientación al logro, proactividad, creatividad y desarrollo de personas, serán características valoradas de la persona a incorporar.

Postulate indicando la referencia: RC1803

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Orientamos nuestra búsqueda a personas con un marcado perfil comercial, ambiciosas y que quieran incorporarse a un equipo de ventas en pleno proceso de expansión y desarrollo. Se requiere mínimo de 3 a 5 años de experiencia en ventas corporativas en empresas de tecnología / financieras; manejo de inglés y portugués serán valorados.

Postulate indicando la referencia:​ AM0605

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Responsible to lead and guarantee the service delivery of talent development, learning, talent acquisition as well employer branding and employee experience for North and South America regions on the activities under the hub scope supporting engagement and development of leaders and employees. Ensure close contact and collaboration with the respective teams at the legal entities, in the regions, to assure total alignment with countries and/or region specific demands and priorities.

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Apoya al Manager en la coordinación de actividades y entregas de Financial Reporting para las compañías de LATAM. Coordinar la asignación de tareas dentro del equipo, garantizar el correcto funcionamiento de las herramientas y realizar un seguimiento cercano de los KPI’s para el logro de los objetivos. Supervisar los procesos de cierre de mes. Fomentar la implementación de nuevas tecnologías en Financiar Reporting y de mejora de procesos, incluida la revisión de los KPI del área. Ser el primer nivel de escalación en casos de problemas operativos, así como proporcionar sugerencias para la mejora del mismo. Asumir un rol activo en los ciclos de PEM, participar en reuniones de feedback, fomentar el desarrollo y dar seguimiento a los miembros del equipo.

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Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado. Monitorear y procesar la información relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos. Identificar, anticipar y evaluar posibles riesgos que imposibiliten la implementación del Proyecto, y proponer posibles estrategias para alcanzar los objetivos acordados. Documentar la información de los proyectos. Reportar periódicamente el avance y el status del proyecto. Mantener una relación abierta, de confianza y cercanía con los principales grupos de interés y clientes de proyecto. Coordinar las actividades de testeo y capacitación asegurando un desarrollo gradual.

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Process execution for creation of new materials and maintenance of the current ones, to guarantee the quality of the data throughout the life cycle of the products, through the processes and responsibilities defined and standardized for the countries of South America. Collect all the information to update or modify the master data of the products, promoting integration between the areas involved, seeking to guarantee the quality of the information in the product registration systems. Ensure compliance with the procedures for creating materials in the business unit, following the guidelines of the regional team of procedures. Extract the master data of the materials from the various systems and have them available for management in the business unit. Keep the KPI up to date on the activities developed by the area, to guaranteeing the decision making of the teams involved in the process.

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Ensure Back office Process from NA region, ensuring the financial interest from the BASF Group in the region in accordance with BASF Treasury Finance Group guidelines. Review various Financing Loan agreements with counter parties in accordance with Corporate treasury practices. Arrange and maintain capital market borrowing facilities and relationships. Responsible for monitoring debt portfolio with internal and external counterparties, including supporting Treasury Manager with loan payment schedules and compliance obligations. Responsible to review Letters of Credit and recommend appropriate risk mitigating terms to protect BASF affiliated companies’ best interest. Responsible for alignment with Regional Treasury and Accounting areas to ensure timely data preparation for the Liquidity plan. This includes preparation for the monthly Liquidity plan presentation to stakeholders. Participation in Regional and Global projects. Responsible for Audit process. Supports flexible and harmonized processes as well as support for new technologies.

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The Payroll Processing team is a member of the BASF myHR service center and provides payroll related services to ~16,500 employees in the United States and Canada. The responsibilities for this team include the processing and review of multi state (US) and province (CA) biweekly and semi-monthly payrolls for exempt and non-exempt employees. Ensures accurate and timely processing according to the payroll schedule and special off cycle payments. The payroll process involves ensuring all elements driving an employee’s gross and net pay are properly reflected in the payroll process. This may involve but is not limited to HR data interfaces, master data changes, taxation, and time and attendance.

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Support strategic business data-driven decisions for EHS KPI and agency compliance reporting, both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for Chile and Perú. Provide support in environmental corporate guidelines to the BASF units.

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Release the product in SAP, verifying compliance with the quality parameters, product status and its correct documentation.    Perform inventory movements corresponding to customer returns, blocks and unblocks of products that are already in inventory.  Generate periodic reports about expiration dates, releases and inventory movements.

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Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado. Monitorear y procesar la información relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos.

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Identify and address opportunities within Samples Management processes to improve efficiencies, reduce costs, and provide higher service levels to our business partners. Drive technology improvements via collaboration with technology and operations teams. Provide process expertise to team members and global colleagues. Use expertise with Order to Cash, Purchase to Pay, Import, and Export processes to improve Sample Center performance. Monitor and correct issues with interfaces between BASF’s applications (e.g. Salesforce, WorldAccount, SAP and others) and our vendors (Octochem, FedEx and others). Review and analyze the effectiveness and efficiency of existing processes and develop strategies for process improvements with focus on digitalization and automation. Utilize analytical and problem-solving abilities to develop and implement creative solutions to obstacles that are preventing the Sample Center’s ability to meet Business Unit demands. Drive global processes harmonization and standardization aligning with the global expert community. Handle multiple projects at once, deal with ambiguity and rapidly changing priorities.

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Carry out daily and monthly activities related to Asset and Lease Accounting for the region’s entities (medium and small size), ensuring their correct accounting and reporting. Analyze contractual information and provide related accounting guidance to the region. Work on the development of quarterly and annual footnotes. Assist in tasks such as: Audit, Internal Control,
Implementation of changes and Projects, among others. Be in constant and proactive communication with clients and various stakeholders, working closely with different areas of the organization. Participate in the development and implementation of local, regional, and global projects. Effectively promote processes improvement and knowledge transfer among the team.

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Support strategic business data driven decisions for Occupational Safety. Promote regular forums with local EHS to discuss about specifics topics raised by them or global demand and proceed with the documents updating. Participate at Digitalization teams Community representing Occupational Safety, Industrial Hygiene, Process Safety and Reporting.

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Support applications/tools such as ION (Input-Output-Network), ESCRIBA (document management application) and SAP CRM (Ticketing-Tool) used in the delivery units globally. Being the first Point of Contact in case of incidents/ errors, coordinating them with internal and external partners and actively support solution finding. Provide regular updates on incidents to all affected
parties and maintain documentation of Troubleshooting. Consulting for 

implementation of further functionalities and use cases. Promote strong collaboration with colleagues from Berlin hub to ensure global harmonized processes. Support in projects when know-how for specific applications and
tools is required. Interface to IT colleagues and external providers. User and Ongoing Support: Provide User Trainings and support users with application questions. Monitoring of implemented use cases and  functionalities and be responsible for the knowledge Management.

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The Software Architect is a staff member that serves as the leader for the innovation and creation of new software solutions, always overseeing the development team to commit to standards and follow guidelines. Seeks to
manage an facilitate the proper design and implementation of every new software solution. Also, responsible to keep up to date into the technologies of BASF landscape and the trending ones outside BASF taking these into consideration for further discussions.

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Being part of a global technology team around the 3 hubs within our organization located in Berlin, Kuala Lumpur and Montevideo, taking part on different projects of different sizes involving different technologies open source and proprietary all combined together with a great opportunity for the innovation over digitalization and automation of processes. Probably you
could be discussing on how to architecture a solution that fits different countries/regions combining different components like web solutions with a chatbot platform powered by NLU services, this will be used to capture the
user input to get insights in the way of entities and their relationships, that at
final stages could be combined with machine learning techniques for further processing in an enterprise ERP. This is the kind of  scenarios that you could find yourself working on if you join our team.

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You will be responsible for drafting, reviewing, processing, negotiating, commenting on, and approving various standard contracts and documents. Having experience in the drafting and legal review of contracts, preferably with intellectual property law emphasis is a plus. In particular, you will directly interact with internal clients and external parties to support international sales, purchasing, marketing, and research activities based on playbooks and defined negotiation limits, primarily working on Confidentiality Agreements, Material Transfer Agreements, and Services Agreements governed by US laws.

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onsulting and support for internal business partners in dealing with complex business process and questions about IT applications with a focus on Financial Accounting & Reporting. Capturing and analysis of business requirements as well as implementation of early consulting. Creation of (functional) Solution Design Documents for Financial Accounting & Reporting.
Customizing of applications, their enhancement, and new applications for
BASF Financial Accounting & Reporting.

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Guidance from Manager associated with consultations, discussions, and direction.  Assess requirements/needs to propose solutions consistent with Manager direction.  Evaluate user requirements for system improvements and solutions.  Improve existing system application functionality.  Identify and implement technical solutions for continuous improvement and efficiency.  Automate routine systems/data tasks with VBA scripting, and other technical solutions using IT programming resources. 

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The EHS Training Tool & 3E Administrator provides Occupational Services and Industrial Hygiene (OSIH) Expert Services support for North America region. The primary objectives for this job role are manage 3E Protect Catalog Administration, US EHS Curriculum Assignment process, EHS Training assignment and Driving Safety programs.

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The EHS Contractor Safety Coordinator leads Contractor Safety activities in North America and Manage Avetta (Contractor Management Service for prequalification, document management, auditing, worker-level qualification and training, insurance verification of Contractors)

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La persona a ocupar el cargo tendrá como responsabilidad central gestionar la atención telefónica y presencial a clientes y proveedores, así como asistir a los integrantes de la empresa en tareas administrativas y contables. Dentro de sus principales tareas, destacamos la atención telefónica de llamadas y derivación de las mismas, la atención presencial de proveedores y clientes, el ingreso de asientos contables, la realización de pagos, cobros, gestión de cheques, entre otras tareas inherentes al rol.

Para el buen desempeño de la tarea se requiere buena presencia, amabilidad, reserva y discreción, contar con conocimientos contables, dominio del programa Memory Conty y de paquete office y experiencia y estabilidad en el cargo.

Serán competencias clave de la persona a incorporar compromiso, responsabilidad, vocación de servicio, reserva, disciplina y cumplimiento.

Postulate indicando la referencia: AAC2105

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Orientamos la búsqueda a personas que posean marcada vocación comercial, capacidad resolutiva y negociadora, con experiencia mínima en ventas de 3 años.

 

Valoramos estudios en Marketing, Comercialización, Administración de Empresas, Relaciones Públicas o similar.

 

¡No dejes pasar esta oportunidad!

Postulate indicando la referencia:​ EV2201

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La persona a ocupar el cargo reportará a la Responsable de Desarrollo y Cultura, a la vez que brindará servicios a los líderes, dueños y/ o Directores de las diferentes empresas que conforman el grupo. Su objetivo central será brindar soluciones eficientes en lo que refiere a selección de candidatos posibles para las diversas oportunidades que surjan. A su vez, podrá contribuir con la planificación del talento en cada empresa, aportando en la estrategia de atracción, selección y retención del talento humano, a la vez que contribuyendo con la profesionalización del proceso en sí mismo.
Orientaremos la búsqueda hacia profesionales vinculados al negocio de reclutamiento y selección de perfiles tecnológicos, que cuenten con dominio de herramientas informáticas, buen nivel de inglés, conocimientos de reclutamiento y selección de perfiles IT, LI, Marketing Digital y se hayan desempeñado por un período mínimo de dos años en tareas similares a las descritas, habiendo realizado posteos y  campañas de marketing en las diversas redes sociales y portales de trabajo.
Serán competencias clave de la persona a incorporar iniciativa, proactividad, tolerancia a la frustración, autonomía, capacidad de propuesta, planificación, control y seguimiento.

Postulate indicando la referencia:​ TAIS3103

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La búsqueda se orienta a profesionales de Diseño Web, Diseño Gráfico, Comunicación o Marketing, con sólidos conocimientos en Html, Xml, Java Script, Marketing Digital, Photoshop, Ilustrator y experiencia en UX UX-UI Designer. 

Será el responsable de experiencia de usuario y la usabilidad de la web.

Postulate indicando la referencia:​ UUD0604

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Si posees conocimiento en aplicaciones Android, al menos 2 años de experiencia y nivel intermedio de inglés, te estamos buscando!

 

Te proponemos formar parte de un equipo profesional dentro de una empresa líder mundialmente en transacciones financieras.

Postulate indicando la referencia:​ DA2503

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Si contás con libreta de conducir categoría D y has trabajado como chofer de camión, trasladando mercadería al interior del país, envíanos tu cv!


Si eres mujer no dudes en postularte!

Se trata de una excelente oportunidad para incorporarse a una importante empresa de transporte que se encuentra en franco crecimiento.

Postulate indicando la referencia:​ CH2302

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Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo personas con real gusto por los desafíos, el crecimiento profesional y el trabajo autónomo, que cuenten con formación en ventas, marketing, administracion, tecnología o similar.

Orientamos la búsqueda hacia personas con marcado perfil comercial, con gusto por las ventas y el asesoramiento técnico, que cuenten con experiencia habiendo realizado tareas similares en empresas de tecnología y/o financieras.

Postulate indicando la referencia:​ VC0203

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La misión del puesto es interactuar con las demás áreas de la empresa y los clientes para acompañar cada etapa del ciclo de vida de los productos.

Entre sus principales tareas se encuentran: identificar áreas de mejora en productos existentes o posibles nuevos productos para satisfacer la demanda de los clientes; coordinar y dar seguimiento a lanzamiento de nuevos productos y servicios, liderando el proceso; confeccionar manuales de los productos, entre otras.

Buscamos profesionales con experiencia en empresas de tecnología, tarjetas de créditos, financieras o bancos, con por lo menos 3 años de antigüedad dentro del área de producto, comercial o tecnología. Se requiere nivel avanzado de idioma inglés. Será  valorado el conocimiento y la experiencia en medios de pago.

Postulate indicando la referencia:​ APS1005

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Responsable de liderar y garantizar la entrega de los servicios de operaciones de RR.HH. en nómina, manejo de tiempos, administración de personal, manejo de datos, consultas de empleados, manejo de flotas y aprendizaje para México, Centroamérica y el Caribe garantizando que estos servicios se entreguen con un costo y calidad óptimos. Incrementar la eficiencia y eficacia de las operaciones. Mantener un estrecho contacto y colaboración con las respectivas entidades legales, en la región, para asegurar la alineación total con las demandas y prioridades específicas de los países y regiones.

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Proveer servicios de alta calidad y a tiempo de acuerdo con los procedimientos de la compañía. Analizar los principales KPI del sector e identificar oportunidades de mejora. Comprender el proceso End to End de cuentas por pagar. Ser un referente para nuestros socios en la región. Garantizar excelencia y calidad en los procesos que le sean asignados. Contribuir al cumplimiento de los objetivos del equipo. Proactivamente involucrarse en las actividades de comunicación (reuniones), aprendizaje (entrenarse y entrenar a otros), mejora de procesos y dinámicas de equipo (team meetings y otras instancias de integración).

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As Senior Contract Specialist you will take on coordinative and managerial tasks related to the activity of the team: job assignment, target agreements, performance evaluation, and ongoing feedback. Ensures efficient fulfillment of team tasks by building and protecting required team competencies. Identifies partner requirements, generates the necessary understanding of the businesses served, and ensures excellent cooperation through frequent exchange. You will directly interact with BASF attorneys located in other countries (mainly the United States) to meet the needs of a broad range of supported business units as efficiently as possible. You will handle the input and maintenance of contract parameters and documents using BASF’s tools and databases (including the Anaqua IP Management database).

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Be the main point of contact for Order to Cash continuous improvement and issues in Canada. Coordinate initiatives to improve Order Fulfillment and Order to Cash processes especially with the help of digital tool. The role is responsible to act as the focal point with the business and function units to coordinate the O2C projects as executing the UAT tests, training the Order-to-Cash community and monitoring the effectiveness of project after implementation. Support on Taxes topics as: follow-up with CSR for billing issues, corrections including helping maintain the dashboard cumulative risk file and helping track and monitor resolution of errors with CSR community.

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Customs classification of BASF products, raw materials and non-chemical materials based in Mexican Tariff law. Maintenance of master data for customs classification in BASF's databases (SAP, FTCC Cockpit). Work with Mexico’s customs team in special cases of study where their expertise is required. Support Customs classification in the legal entity with analysis and data preparation for legal cases. Identification of relevant customs laws and regulations as well as new customs issues. Consultant for Business units, as well as GB colleagues in relevant topics/changes related to tariff classification. Participation internal BASF groups for optimization of customs classification processes. Manage and release GTS order Blocks for BASF Mexicana. Maintain and update compliance information and product regulations in Global trade system. Support of the global harmonization of customs classification data and BASF’s IT processes on customs classification. Monitoring and processing of duty suspensions and tariff quotas.

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Apoyar al Manager y actuar como un modelo a seguir dentro de la cultura organizacional. Coordinar la asignación de tareas dentro del equipo, garantizar el correcto funcionamiento de las herramientas y realizar un seguimiento cercano de los KPI’s para el logro de los objetivos. Asumir un rol activo en los ciclos de PEM, participar en reuniones de feedback, fomentar el desarrollo y dar seguimiento a los miembros del equipo. Dar seguimiento a proyectos, Service calls y armonización con otros equipos. Ser el primer nivel de escalación en casos de problemas con el proceso, así como proporcionar sugerencias para la mejora del mismo. Fomentar la armonización, alineación y optimización de tareas del área. Participación en cierres mensuales, cierres anuales, Notas de Bilanz y auditoría interna de procesos. Asegurar la cobranza, aplicación de pagos y gestión de la cobranza en tiempo y forma. Comunicarse con las diferentes partes interesadas para comprender sus necesidades y poder ofrecer soluciones en consecuencia.

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Support strategic business data driven decisions for EHS KPI and agency compliance reporting both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for South America. Ensure accuracy and quality of work processes.

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Llevar a cabo el ciclo de FRC para la región, gestionando las distintas etapas del ciclo a lo largo del año. Ser el principal punto de contacto para temas de Compliance en Norte América. Comprender el proceso E2E y el impacto dentro de Financial Reporting, otras áreas de la compañía y dentro del grupo BASF en sí. Participar en la planificación anual del ciclo de FRC. Impulsar de manera efectiva la mejora continua de los procesos. Garantizar la calidad y la eficiencia de los procesos asegurando que los mismo cumplan con las Guidelines de Compliance. Asistir en tareas relevantes para toda la
organización como: Gestión del 

Conocimiento, Auditoria y todos los temas
relacionados con Control Interno, entre otras.

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Assist at authorities reports, material classification to BR legal legislation.  Documentation Management with daily updates. Prepare reports periodically and ensure the tracking and follow-up of pending issues. Perform tests on Systems related to Trade Control. Prepare presentations/training, including translation of documents. Provide technical/SAP/Legislation support related to Trade Control (by email, chat, phone, etc.). Perform trainings related to Trade Control. Comply with internal and external requirements applicable for Trade Control.

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Release of articles by evaluating important data such as physical-chemical properties, packaging specification, DG classification, and regulations (air, sea, road, railroad, and inland waterways). Verification and release of articles in a report sent daily by Material Masterdata Team containing all articles created on the day prior. Release of Transport Emergency Cards for countries in South America.

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Supporting Supply Chain Services delivery setup in Montevideo. Lead and manage a team developing, motivating, and driving efficiency and commitment  required, also identifying potential and high-performance team, ensuring the high performance and target  achievements . Work with  Service Delivery Unit Heads, Clusters, Regions for having appropriate setup of Supply Chain Services in Montevideo with adequate span of control, end to end service setup  . Promote a service mindset through the team in the supply chain structure. Drive efficiency and effectiveness within the organization while ensuring a high level of customer focus  . Support different supply chain processes into the transitions. Harmonize import / export management processes within the Hub for region Americas and also to closely work with the Legal Entities to optimize the regional materials flows and delivery service quality. Work closely with the region to continuously improve delivery reliability . To continuously develop the organization in terms of talents, skillsets & competencies jointly with the Region, Hub & Cluster.  Ability to work with a cross functional team (EHS, Foreign Trade) for the common purpose of delivering fast and efficient supply chain services ,

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Be a support for Manager in leadership and people development. Is clear about the impact of services, understands the end to end processes within Travel & Expenses and the rest of Purchase to Pay teams. Manage
operations and daily volume in pursue of our objectives. Ensure the synergy of the team to achieve our objectives and provide a good service to our partners. Allocate resources and tasks according to the needs and
seasonality of our processes. Be clear about Travel & Expenses processes and understand the impact of work. Knowledge management within the team, assuring manuals are up to date. Ensure training for the team as needed.
Gather the needs and contribute with own ideas for continuous improvement and digitization. Ensure compliance within company policy and be a point of 
reference for internal and external auditing. Support the implementation of local, regional, and global projects, including Merges & Acquisitions. Have an active role in performance feedback of team members. Monitor KPIs as well as other service delivery indicators to ensure the best service delivery.

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Llevar a cabo el ciclo de FRC para la región, dando soporte en la gestión de las etapas del ciclo a lo largo del año. Ser el principal punto de contacto para temas de Compliance en la región. Comprender el proceso E2E y el impacto dentro de Financial Reporting, otras áreas de la compañía y dentro del grupo
BASF en sí. Soportar en la planificación anual del ciclo de FRC. Trabajar en conjunto para la mejora continua de los procesos. Garantizar la calidad y la eficiencia de los procesos asegurando que los mismo cumplan con las
Guidelines de Compliance. Asistir en tareas relevantes para toda la organización como: Gestión del Conocimiento, Auditoria y todos los temas relacionados con Control Interno, entre otras.

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Creation and maintenance of packaging data in SAP (in ZD4 - MABAS only). Support on packaging masterdata and specification in case of doubts or any changes needed. Development of improvements in the DG systems in SAP. Evaluation of the packaging suggested by the OD: if they can be used or not for containing the product. Release of articles by evaluating important data such as physical-chemical properties, packaging specification, DG classification, and regulations (air, sea, road, railroad, and inland waterways).

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The Scrum Master is responsible for monitoring the scrum processes, scrum
meetings and principles of Agile. She or he would work to increase the team efficiency, motivate the team, argue for changes that will ensure quality and timeliness. The role ensures the DoD (Definition of done) is being followed during the whole process.

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Ser referente y responsable por la construcción y diseño del modelo de D+I
en la organización. Gestionar la 

implementación del modelo de D+I así como
las iniciativas en todas las áreas y los procesos organizacionales en los que deba y se defina estar presentes. Coordinar junto a consultores externos y un equipo interdisciplinario interno la implementación del modelo desarrollado.
Dar seguimiento al cumplimiento de las políticas y compromisos que en materia de D+I hayan sido determinadas por la 

compañía. Velar por la evolución del modelo de D+I a través de la vinculación e inserción de nuevas prácticas propias y/o provenientes de buenas prácticas empresariales -
benchmarking. Integrar la red de contactos regional y global de D+I, para el intercambio de saberes y prácticas que enriquezcan las acciones implementadas. Gestionar el presupuesto asignado al área en concordancia con los objetivos definidos.

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Asegurar el proceso de suministro de materias primas directas en su área de
responsabilidad adhiriendo a los procesos definidos globalmente. Apoyar a los socios comerciales internos con la creación de solicitudes de compra y asegurarse de que las mismas se canalizan hacia los canales adecuados.
Crear y completar los contratos para todas las materias primas compradas desde la región. Actuar como un contacto clave para las partes interesadas (unidades de negocio en la región, compradores de categoría, solicitantes, proveedores, vendor y material master data, finanzas, etc.) para todos los
temas relacionados con el proceso de compras. Mantenimiento de información relevante en canales de compra (incoterms, condiciones de pagos, precios vigentes, períodos de validez, etc), para asegurar el flujo de órdenes de compra a través de los mismos. Participación activa y colaboración en el proceso de resolución de work-cycles para facilitar el pago de facturas proveedores.

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Leading the agile development team located in Montevideo’s hub but with strong connection and collaboration with the rest of the hubs in the context of GB Build*. Responsible for planning and coordinating of all the development activities of the team. The person would be the “go to” contact when it comes to software developers. Taking care of the capacity management looking for the optimal use of the resources assigned to the different projects,  responsible to ensure the delivery on time, managing risks, communicating with the business in case of delays, changes in scope or any other issue that might happen during the development phase. To better organize the team around projects or products she or he can be supported by Scrum Masters
that would help to ensure the scrum team in executing according to the agile practices to complete the work committed in the way of roadmaps.

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The Product Compliance Facilitator serves key roles performing a variety of activities with Transportation Safety and Dangerous Goods support, Samples, 3rd Party Raw Material As both an independent technical contributor and facilitator/lead for team member work assignments supporting product compliance services through the America’s Shared Services Hub for the America’s region. 

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Within our Global Business Service Safety Cluster, you will be part of the Americas toxicology team providing businesses with toxicology and risk assessment support for primarily North American toxicology issues. The North American toxicology team is directly aligned with the Global Toxicology Group.

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We invite people interested in being part of our new People Services Team, where they will be a key point of contact for US and Canada employees and leaders in the areas of talent acquisition, data management, compensation and mobility to ensure business value by providing best in class services.

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