Conectando Talentos

Procesos Abiertos

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Orientaremos la búsqueda hacia personas con formación universitaria, conocimientos de administración y gestión, que cuenten con buen manejo de herramientas informáticas y experiencia en análisis de información, gestión de datos y trato con público en empresas de servicios, preferentemente instituciones deportivas. Serán competencias clave de la persona a incorporar vocación de servicio, orientación al cliente interno y externo, capacidad de análisis, gusto por el trabajo en equipo, excelentes habilidades de comunicación oral y escrita y de negociación.

Postulate indicando la referencia: RGS2709

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Orientamos la búsqueda hacia personas con experiencia y conocimientos en tareas administrativas y contables, que quieran sumarse a un equipo de trabajo con alta dedicación y vocación de servicio al cliente.

Te ofrecemos la oportunidad de ser parte de un empresa que te ofrece estabilidad y posibilidades de crecimiento. Envíanos tu CV!

Postulate indicando la referencia: AAC1708

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Queremos sumar a nuestro equipo de  trabajo estudiantes avanzados de  Químico Farmacéutico, Químico  (opción Calidad) o Ingeniería Química,  con conocimientos de Buenas  Prácticas de Fabricación, gusto por el  trabajo en equipo e interés por la  gestión de equipos y procesos productivos.

Se requiere dominio de herramientas informáticas y buen nivel de inglés!

Postulate indicando la referencia: AT1608

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It is essential that the applicant can teach more than one discipline to IGCSE and IB Diploma level.

Essential Experience, Qualifications and Skills required:

- A first degree and/or teaching qualification 

- Ideally, experience with the IB Diploma, IGCSE programmes.

- Experience and desire to seek innovative solutions to problems.

- Excellent interpersonal skills.

- Fluent English.

- Interest in developing the use of IT in classroom teaching.

 

The conditions of the contract will be competitive in terms of remuneration, benefits, full health coverage and housing.  

Applications from teaching couples would be very welcome. 

Postulate indicando la referencia: SH0408

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¿Sos Ingeniero o estudiante de Ingeniería Mecánica con conocimientos en termodinámica aplicada y electrotecnia?


¿Tienes formación en mecánica y/o eléctrica?


¿Te gusta liderar equipos de trabajo?


¡No dejes pasar esta oportunidad!

Postulate indicando la referencia: JM2207

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¿Queres sumarte a un equipo establecido de  desarrollo dedicado a la creación de aplicaciones y software orientado a logística? ¿Contas con experiencia trabajando con PHP, JS y SQL?

 

¡Postulate!

¡No dejes pasar esta oportunidad de sumarte a un equipo con ganas de crecer y aportar!

Postulate indicando la referencia: PHP1407

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¿Cuentas con el título de Tecnico  Prevencionista?

¿Has trabajado en empresas de transporte, agro o industria?

¿Tienes interés por la gestión de los recursos humanos, la capacitación y el desarrollo?

¡No dejes pasar esta oportunidad!

¡Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo profesionales con ganas de crecer y aportar!

Postulate indicando la referencia: TP0107

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Orientamos la búsqueda hacia personas con perfil comercial, formación y experiencia en ventas, siendo valorada la relacionada en insumos para el hogar, ferretería, barracas y/o artículos de la construcción. 
 

Iniciativa, proactividad, gusto por las ventas y la atención al cliente, buen nivel de comunicación y negociación serán competencias clave de la persona a incorporar.

Postulate indicando la referencia: V1806

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Orientamos la búsqueda a personas que posean marcada vocación comercial, capacidad resolutiva y negociadora, con experiencia mínima en ventas de 3 años.

 

Valoramos estudios en Marketing, Comercialización, Administración de Empresas, Relaciones Públicas o similar.

 

¡No dejes pasar esta oportunidad!

Postulate indicando la referencia:​ EV2201

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La búsqueda se orienta a profesionales de Diseño Web, Diseño Gráfico, Comunicación o Marketing, con sólidos conocimientos en Html, Xml, Java Script, Marketing Digital, Photoshop, Ilustrator y experiencia en UX UX-UI Designer. 

Será el responsable de experiencia de usuario y la usabilidad de la web.

Postulate indicando la referencia:​ UUD0604

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El objetivo de la posición es la venta de productos y servicios así como la asesoría comercial con el objetivo de incrementar la rentabilidad y satisfacción de los clientes. Buscamos personas con perfil comercial y experiencia comprobada en empresas de tecnología y financieras; que se muestren entusiastas en la búsqueda de nuevos clientes.

Postulate indicando la referencia:​ VP0605

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Convixion Selecciona para Importante Empresa de Productos y Servicios Referente Comercial Automatización Industrial.

 

La posición reporta al Director y tiene a su cargo el equipo de ventas.  Su principal responsabilidad será realizar la planificación comercial con foco en el desarrollo de mercados y clientes. Orientamos la búsqueda hacia Ingenieros Electrónicos, Industriales, Eléctricos de Automatización, que cuenten con experiencia industrial, preferentemente en departamentos de ventas y/o en funciones comerciales. Se valorará el dominio del idioma inglés. Liderazgo, orientación al logro, proactividad, creatividad y desarrollo de personas, serán características valoradas de la persona a incorporar.

Postulate indicando la referencia: RC1803

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Liderar el equipo de Flota y Mobilidad Urbana Gestión de los proveedores Garantizar la calidad y la satisfacción de los usuarios del servicio en SA. Garantizar entrenamientos y reportes mandatorios de la flota. Garantizar el control y manutención de documentos mandatorios de la flota. Liderar cambios de procesos para BASF y proveedor Liderar proyectos relacionados a la Flota y Mobilidad Urbana (Telemetria, Infracciones, Flota Propria, Simplificación de procesos, automatización de conferencias de pagamentos). Representar a Sudamérica en comunidades globales para los procesos relacionados. Gestionar KPI's y elaborar reportes que ayuden a la toma de decisiones.

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Support the Regional Transportation Management Services end-to-end process and system needs, including day to day troubleshooting and support: (i.e. Routes, PartReqs, Bill of Lading, ship cost document…etc.) to ensure smooth operations o Scope includes US, CA, MX and cross border. Be the key contact between BASF and Logistics providers (LLP’s) from a systems integration point of view, and thereby the first point of contact for interface issues/problems, SAP troubleshooting for bugs and issues impacting daily operations. Identify recurring issues or significant. system bugs for sustainable solutions via Change Request in collaboration with Functional Expert TM. o Drive systems Change Requests and testing of solutions, along with interaction with up and downstream processes.

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Responsible for designing possible technical solutions for subject-specific business requirements in coordination with other DevOps engineers and internal business partners within BASF. Develop, configure and test complex applications, including quality assurance and managing projects in cooperation with our business partners and third-party providers. Implementation through development (ABAP/ ABAP OO) and/or customizing in SAP and of relevant digital applications would be required.
Responsible for managing & maintaining operational business support in BASF SAP application landscape. In case of incidents, ensure restoring normal application services as quickly as possible and minimize adverse impact on operations including Problem management, Change Management (incl. small business requests) and Continuous Service Improvement (CSI)

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Act as a Global RPA Engineer responsible for among others setting, reviewing scripts and enhancing global RPA standards, scripts and bot-configuration with UiPath and boosting digitalization at BASF. Fully reporting and working in a global team led by GDE/KA, providing services and tasks globally together with the other RPA product team members. Quality and sustainability assurance -Technical steering and quality management -Assure compliance to global processes, guidelines and policies.

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Liderar el equipo de HR Admin & Payroll (gestión del desempeño, desarrollo de los empleados, movimientos de la organización) Asegurar la satisfacción de los colaboradores del área. Velar por el cumplimiento general de los procesos y políticas de nómina acorde con la legislación e inspecciones brasileñas, brindando servicios en tiempo y de alta calidad Gestionar KPI's y elaborar reportes que ayuden a la toma de decisiones

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Realizar la implementación de Reportes Globales en Brasil, garantizando precisión y coherencia. Llevar adelante la colección y modelado de base de datos, producción de automatización de datos y entrega periódica de dashboards que ayuden a la toma de decisiones. Creación de herramientas de visualización de datos y estudios de análisis bajo demanda, garantizando el diagnóstico de la demanda, comprendiendo las necesidades de las partes interesadas, planificando la visualización correcta de datos y asegurando la mejor implementación de la solución alcanzada. Realizar capacitaciones cuando sea necesario, tanto a RR.HH. local, como al contacto clave a nivel regional.

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Ser responsable por atraer, reclutar y seleccionar profesionales para posiciones de nivel medio y liderazgo en el Country Cluster Sur + Chile y Perú. Dar soporte a los negocios, reportes directos a los socios internos, diseñando la estrategia de Reclutamiento & Selección, así como de Diversidad e Inclusión. Asegurar una experiencia de alta calidad para nuestros candidatos internos y externos enfocándose en las estrategias de RRHH. Identificar nuevas herramientas de reclutamiento, desarrollando iniciativas innovadoras para identificar talento calificado y diverso. Realizar mapeos de mercado proactivos para puestos críticos en la organización con el fin de tener un flujo de talento preparado para cubrir las vacantes de manera oportuna. Ser responsable por la gestión estratégica de proyectos locales o regionales relacionadas a las áreas de talent acquisition. Realizar reportes, presentaciones estratégicas, gestión y actualización de indicadores, etc.

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Daily execution of payment proposal for the Brazilian entities. Monitor and perform payment controls in order to ensure the adherence to our guidelines. Carry out daily and monthly activities related to the reconciliation of the bank accounts.  Provide support to local stakeholders in relation to our operations and develop effective long-term relationships with them providing addressing their strategic needs. Assist in tasks such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes, among others when required. Effectively promote processes improvement and knowledge transfer among the team. Continuously monitor suspicious activity preventing fraud attacks within the payment process.

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Manage timely collection of past due balances (email, phone calls, other) & reconcile customer accounts. Responsible for high number of customer accounts with special focus on complex portfolios. In charge of documenting contacts, promise to pay and disputes in the system. Assists customers by researching issues concerning the customer's statement and/or invoices. Interface with Sales, Finance and Customer Service to support approved business initiatives. Participate in monthly meetings with Credit and the Business. Review, adopt and implement BASF corporate guidelines.
Update monthly, weekly reports such as collections, overdue and any other reports that may be required by respective Management. Analysis and implementation of improvements to the current processes. 
Participate in low / medium complexity projects

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Design and Implement development strategies based on needs detected, 360 assessments, feedbacks, etc. ensuring the strengthening of individual and business units/functional teams’ skills. Manage Development process providing and training about guidelines, tools, and reports to improve process and tracking implementation in every process stage. Manage development programs, ensuring communication and advising of its use. Talent: Manage and keep track of the Talent Review process providing and training about guidelines, tools, and reports, ensuring communication and process improvement. Design, coordinate and implement all the activities of the Talent Review process. Follow up and keep track of the talent pools and succession guidelines. Advise BU/Functions leaders about career development plans for successors.

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Will be responsible for providing services in accordance with established work procedures and in compliance with BASF and FRC policies and legal requirements, ensuring quality and the correct reporting of mid size companies. Understand the E2E process and the impact within Financial Reporting and other areas of work. Assist in important tasks for the entire organization such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes and Projects, among others.

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Conciliación de cuentas a pagar y recibir.
Análisis y resolución de diferencias Intercompany. Realización de tareas de cierre de mes y anuales. Soporte a la unidad de negocio en temas relacionados a facturación sobre producción/ventas. Estar en constante comunicación con compañías del grupo BASF, la cual se realizará principalmente en inglés

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HTS / Duty rates requests from BU’s. Customs Entry duty discrepancies queue.FI vendor payment release – releases of duty payments to the brokers or Customs relevant payments. Customs Entry Liquidation queue. Bureau of Labor Statistics – quarterly reports on material prices. Citrix & SAP access rights for the BASF Import Brokers. Managing Customs Accounting mailbox (vendor invoice posting issues, correction & invoice reversal approval and Customs Entry evaluation). Census Burau requests - validation of HTS. Support Broker management activities and relevant KPI’s for multiple brokers. Processing DHL duty/brokerage invoices (exceptional process). Processing Liquidated Damages / Penalties - FI processing. Processing Request for Payment received from Customs. HMF on domestic movement – quarterly reports & payment processing. Managing the Pay.gov application for Customs relevant payment

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Increase transparency on new laws, regulations and customs agreements.
Proactively engages BEX communities to ensure rollout of globally defined processes. Proactively engages Customs Communities of practices to ensure globally defined processes. Conducts regional knowledge transfer to customs communities of practices. Conducts initial risk assessments based on the globally aligned structure including documentation and yearly follow up within BASF Customs Internal Control System. Closely align activities with Process and Functional Design Team to implement necessary changes in the process landscape. Closely align activities with Customs Audit & Legal Advisory Team to ensure compliance and reporting to BASF Corporate Center and local Customs Authorities. Act as project coordinator.
Optimize the customs broker portfolio of BASF and leverage the spend

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Ensure compliance to Customs laws and regulations in all Customs Services.
Coordinate and orchestrate internal and external Audits; maintaining Internal Control System Database. Define Requirements on Sub-Regional and National Level based on Corporate Group Policy and R1 Requirement. Supervise Functional Expert role in Customs for North/South America and ensure Digitalization initiatives. Ensure One voice policy to the Customs Authorities and manage internal as well as external Audits. Manage and supervise Customs Back-end services for North- and South America provided from the Hub Montevideo • Foster process harmonization and efficiency in Customs across all service areas and share best practices . Contribute and implement the globally harmonized reporting and KPI measurement

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Be part of the Stakeholder Management Team, providing a high-quality service and fully customer oriented. Identify suppliers’ needs, clarify information, research every issue, and provide solutions and/or alternatives. Manage emails & calls in a timely and professional manner providing answers for a variety of matters related to payments Review and process invoices following accounts payable process and compliance. Analyze statements and do reconciliations. Bring ideas for process improvement and analyze root causes in order to reduce the number of inquiries received. Build sustainable supplier relations based on trust and integrity. Meet personal & team qualitative and quantitative targets

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Perform EHS Sample Center process by getting new Safety Data sheet request and labels of samples, creation of BI (SAP identifier) in master material data base in SAP, submit classification to dangerous goods for transportation (US, Germany, Montevideo), release in the system the safety data sheet and label. Create identifier number and code assignment in master material data base in SAP and extend the identifier number, SDS and label to SAP data base for users. Release sample orders in SAP system, send release request to Germany through SAP. Request of legal documents to sales or business, release of orders in Manage order SAP system.

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Aprovechar la estrategia organizacional y el conocimiento del mercado laboral para encontrar el mejor talento, siendo capaz de gestionar las expectativas de los líderes versus la disponibilidad de talento (en base al análisis de mercado), ayudando a los líderes a establecer prioridades entre calidad y velocidad de proceso. Ejecutar la estrategia de identificación de talento con foco en la metodología creativa de reclutamiento con el fin de identificar talento de alto potencial y diverso. Desafiar y capacitar a los líderes sobre cómo evaluar el talento, riesgos de malas decisiones de contratación, evitar sesgos para construir una cultura diversa e inclusiva. Asegurar una experiencia de alta calidad para nuestros candidatos internos y externos enfocándose en las estrategias de RRHH.

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Cargar y reflejar los cambios de datos en el Módulo SAP HR: estructura organizacional, contrataciones, terminaciones, cambios organizativos, actualizaciones de datos de personal. Ejecutar los informes mensuales de Master Data para las diferentes áreas de RRHH. Generar informes de RR.HH. para reflejar la coherencia del sistema de RR.HH. para múltiples propósitos: control, auditorías, KPI, etc. Generar y enviar las contrataciones, bajas, cambios de beneficiarios o actualizaciones al principal proveedor de Seguros Médicos para mantener la consistencia de la información de los empleados asegurados. Crear y asegurar la actualización y custodia de los archivos de personal digitales.

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Garantizar que los Sistemas de RRHH para México y CA&C estén actualizados de acuerdo a la última versión del sistema.
Asegurar que todos los Sistemas de RRHH funcionen de acuerdo con los procesos de RRHH para México y CA&C implementando controles e indicadores de verificación.
Proporcionar la sesión de onboarding de HR Systems para nuevas contrataciones presentando el uso de la plataforma. Escalar cualquier problema del sistema que su rol no pueda resolver a través del proceso global de TI. Garantizar las interfases entre los sistemas de RRHH y los sistemas globales. Garantizar que la actualización de la legislación que afecta a los sistemas de RR.HH se pueda implementar oportunamente de acuerdo con los controles de cumplimiento.

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Provide excellent service to all stakeholders (i.e., Talent Advisors, Hiring Managers, Candidates). Ensure job descriptions meet our inclusive Impact Based Hiring approach to cast a wider net. Ensure interview logistics: room reservation, interview panel blocks, and candidate interview communication. Administer the Leadership Assessment process when applicable. Ensure the appropriate reqs/submissions are made for the new hire to have the background check, and medical clearance are managed between the candidate, 3rd party and CHR (medical vendor). Ensure candidate file and information is sent to SAP and myHR so that the new hire process can begin and requisitions/candidates are closed out in a timely manner.

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Calcular y determinar los impuestos sobre la nómina de acuerdo con los lineamientos legales. INFONACOT. Calcular y determinar los pagos por créditos FONACOT garantizando que los pagos realizados al FONACOT coincidan con las retenciones de nómina. Calcular y reportar las contrataciones, bajas y cambios en el Sistema de Seguridad Social SUA. Determinar la prima de riesgo. Calcular los pagos del empleado y del empleador al Seguro Social. Determinar la variabilidad bimestral a reportar al IMSS asegurando el correcto salario integrado. Enviar a los empleados que requieren la evidencia de los pagos realizados como empleado y empleador al Seguro Social. INFONAVIT. Asegurar la recepción de los documentos que confirmen descuentos o suspensión de crédito para realizar el alta en el sistema de Seguridad Social SUA. Calcular y determinar los pagos de empleados y empleadores de acuerdo con los lineamientos del INFONAVIT. Asegurar todas las evidencias e informes que validen el correcto cálculo y pago en materia de impuestos estatales, INFONACOT Seguridad Social e INFONAVIT en caso de alguna auditoría o requerimiento institucional a fin de evitar multas o recargos (asegurar el cumplimiento legal).

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Lead a team focusing on people development, motivation, commitment, talent identification as well as driving efficiency and optimization. Continuously develop the organization in terms of talents, skillsets & competencies jointly with the region, Hub & clusters. Inspire confidence in team members by backing them up in difficult times. Coach and enable team members, to manage customer relationship successfully while ensuring a high level of customer focus. Promote a high-level service deliver mindset throughout the team. Clear communicate the expected achievements of ambitious goals. Support Supply Chain Services organization setup in Montevideo. Work in collaboration with SDU Heads, clusters, regions and all the stakeholders. Support different supply chain processes into the transitions. Harmonize export processes working closely to legal entities to optimize materials flows as well as delivery service quality always improving delivery reliability. Be the example in encouraging the “out of the box” thinking to stimulate innovation

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Reports to the Knowledge & Experts Manager. Works closely and aligned with Service Teams and withing K&E team with Subject Leads, HR Analytics and Knowledge & Communication. Initiates, lead and support projects for the development and optimization of services, processes & tools with focus on Service Platforms, CRM and other applications. Seek for synergies within a multi-region scope. Contributes to projects of common interest in a local, regional and global scope. Implement, maintain and enhance the use of digital technologies to improve value creation. Participates in global Experts Communities and promotes benchmarking of best practices. Ensures the documentation of technical solutions, guidelines updates and foster the collaboration in the Cluster and with the Americas. Promotes close collaboration with the HR Services teams to design and implement digital solutions. Know and act in compliance BASF Code of Conduct and policies, as well its values and principles.

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Proveer servicios de alta calidad y a tiempo de acuerdo con los procedimientos de la compañía. Analizar los principales KPI del sector e identificar oportunidades de mejora. Comprender el proceso End to End de cuentas por pagar. Ser un referente para nuestros socios en la región. Garantizar excelencia y calidad en los procesos que le sean asignados. Contribuir al cumplimiento de los objetivos del equipo. Proactivamente involucrarse en las actividades de comunicación (reuniones), aprendizaje (entrenarse y entrenar a otros), mejora de procesos y dinámicas de equipo (team meetings y otras instancias de integración).

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Be the main point of contact for Order to Cash continuous improvement and issues in Canada. Coordinate initiatives to improve Order Fulfillment and Order to Cash processes especially with the help of digital tool. The role is responsible to act as the focal point with the business and function units to coordinate the O2C projects as executing the UAT tests, training the Order-to-Cash community and monitoring the effectiveness of project after implementation. Support on Taxes topics as: follow-up with CSR for billing issues, corrections including helping maintain the dashboard cumulative risk file and helping track and monitor resolution of errors with CSR community.

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Customs classification of BASF products, raw materials and non-chemical materials based in Mexican Tariff law. Maintenance of master data for customs classification in BASF's databases (SAP, FTCC Cockpit). Work with Mexico’s customs team in special cases of study where their expertise is required. Support Customs classification in the legal entity with analysis and data preparation for legal cases. Identification of relevant customs laws and regulations as well as new customs issues. Consultant for Business units, as well as GB colleagues in relevant topics/changes related to tariff classification. Participation internal BASF groups for optimization of customs classification processes. Manage and release GTS order Blocks for BASF Mexicana. Maintain and update compliance information and product regulations in Global trade system. Support of the global harmonization of customs classification data and BASF’s IT processes on customs classification. Monitoring and processing of duty suspensions and tariff quotas.

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Apoyar al Manager y actuar como un modelo a seguir dentro de la cultura organizacional. Coordinar la asignación de tareas dentro del equipo, garantizar el correcto funcionamiento de las herramientas y realizar un seguimiento cercano de los KPI’s para el logro de los objetivos. Asumir un rol activo en los ciclos de PEM, participar en reuniones de feedback, fomentar el desarrollo y dar seguimiento a los miembros del equipo. Dar seguimiento a proyectos, Service calls y armonización con otros equipos. Ser el primer nivel de escalación en casos de problemas con el proceso, así como proporcionar sugerencias para la mejora del mismo. Fomentar la armonización, alineación y optimización de tareas del área. Participación en cierres mensuales, cierres anuales, Notas de Bilanz y auditoría interna de procesos. Asegurar la cobranza, aplicación de pagos y gestión de la cobranza en tiempo y forma. Comunicarse con las diferentes partes interesadas para comprender sus necesidades y poder ofrecer soluciones en consecuencia.

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Support strategic business data driven decisions for Occupational Safety KPI and agency compliance reporting both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for South America. Assist development of Safety Campaigns, organize sharing of safety dialogues for South American region, support South American Safety Week regional organization.

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Support strategic business data driven decisions for Occupational Safety KPI and agency compliance reporting both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for South America. Participate at Global Expertise team Community (Occupational Safety, Industrial Hygiene and Reporting).

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Support and training to users on tools: Action Tracking Tool (IMT – Actus); Documentation Management Tool (BASF Docs); Specific Requirements of Automotive Customers (CSR System); Legal Requirements Tool (Gedweb). Support on IATF's core tools in case of any doubts or issues related to them. For Internal Audits: Plan and organize internal audits and keep the service recipients informed about it; Management of auditors (their qualification and availability) and Management of audit reports.

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Identify and address opportunities within Samples Management processes to improve efficiencies, reduce costs, and provide higher service levels to our business partners. Drive technology improvements via collaboration with technology and operations teams. Provide process expertise to team members and global colleagues. Use expertise with Order to Cash, Purchase to Pay, Import, and Export processes to improve Sample Center performance. Monitor and correct issues with interfaces between BASF’s applications (e.g. Salesforce, WorldAccount, SAP and others) and our vendors (Octochem, FedEx and others). Review and analyze the effectiveness and efficiency of existing processes and develop strategies for process improvements with focus on digitalization and automation. Utilize analytical and problem-solving abilities to develop and implement creative solutions to obstacles that are preventing the Sample Center’s ability to meet Business Unit demands. Drive global processes harmonization and standardization aligning with the global expert community. Handle multiple projects at once, deal with ambiguity and rapidly changing priorities.

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Carry out daily and monthly activities related to Asset and Lease Accounting for the region’s entities (medium and small size), ensuring their correct accounting and reporting. Analyze contractual information and provide related accounting guidance to the region. Work on the development of quarterly and annual footnotes. Assist in tasks such as: Audit, Internal Control,
Implementation of changes and Projects, among others. Be in constant and proactive communication with clients and various stakeholders, working closely with different areas of the organization. Participate in the development and implementation of local, regional, and global projects. Effectively promote processes improvement and knowledge transfer among the team.

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Preparación del Flujo de fondos para grandes compañías. Calculo y envío de fondos a casa matriz. Análisis de desviaciones en las provisiones de fondos. Ejecución de contabilizaciones de operaciones financieras. Realización de los cálculos de fondos proyectados de las compañías bajo su responsabilidad. Realización de reportes para entidades locales o bancos centrales. Participación en el cierre mensual, en el armado de notas trimestrales, Bilanz y anuales. Soportar la mejora del diseño y flujo del proceso buscando oportunidades de mejora y automatización. Participar en
proyectos locales, regionales y globales, tanto en el desarrollo como en la 

implementación. Asistir en tareas 

importantes para toda la organización
como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la
eficiencia de los procesos, entre otras.

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The Scrum Master is responsible for monitoring the scrum processes, scrum
meetings and principles of Agile. She or he would work to increase the team efficiency, motivate the team, argue for changes that will ensure quality and timeliness. The role ensures the DoD (Definition of done) is being followed during the whole process.

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Asegurar el proceso de suministro de materias primas directas en su área de
responsabilidad adhiriendo a los procesos definidos globalmente. Apoyar a los socios comerciales internos con la creación de solicitudes de compra y asegurarse de que las mismas se canalizan hacia los canales adecuados.
Crear y completar los contratos para todas las materias primas compradas desde la región. Actuar como un contacto clave para las partes interesadas (unidades de negocio en la región, compradores de categoría, solicitantes, proveedores, vendor y material master data, finanzas, etc.) para todos los
temas relacionados con el proceso de compras. Mantenimiento de información relevante en canales de compra (incoterms, condiciones de pagos, precios vigentes, períodos de validez, etc), para asegurar el flujo de órdenes de compra a través de los mismos. Participación activa y colaboración en el proceso de resolución de work-cycles para facilitar el pago de facturas proveedores.

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Within our Global Business Service Safety Cluster, you will be part of the Americas toxicology team providing businesses with toxicology and risk assessment support for primarily North American toxicology issues. The North American toxicology team is directly aligned with the Global Toxicology Group.

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La persona a ocupar el cargo será el responsable por la planificación, ejecución y cumplimiento de indicadores de productividad de las diversas unidades de producción, velando por el equipo humano y de maquinaria a su cargo, garantizando el correcto funcionamiento operativo y la eficiencia en compras y mantenimiento. Participará de reuniones con clientes y analizará posibles mejoras en los procesos, infraestructura y equipo. Orientamos la búsqueda hacia personas con conocimientos técnicos en logística de granos, graneles y contenedores, procesos de acopio, packing, acondicionamiento y mantenimiento industrial. Se requiere perfil operativo, conocimientos de presupuestación y gestión estratégica de costos, buen trato para coordinación operativa con clientes y experiencia con sistemas de gestión.

Postulate indicando la referencia: GP1609

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Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo personas con ganas de aprender y colaborar en tareas operativas y administrativas contables en un horario vespertino de trabajo. Si te interesa esta oportunidad, envíanos tu CV!

Postulate indicando la referencia: APT1808

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¿Sos Asistente Dental o estudiante de Odontología?

 

¿Te gustaría trabajar en consultorio odontológico en tareas de asistencia profesional y administrativas?

Envíanos tu CV.

Postulate indicando la referencia: AD1708

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Essential Experience, Qualifications and Skills required:

- A first degree and/or teaching qualification 

- Ideally, experience with the IB PYP programmes.

- Experience and desire to seek innovative solutions to problems.

- Excellent interpersonal skills.

- Fluent English.

- Interest in developing the use of IT in classroom teaching.

 

The conditions of the contract will be competitive in terms of remuneration, benefits, full health coverage and housing.  

Applications from teaching couples would be very welcome. 

Postulate indicando la referencia: JS0408

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Estamos buscando personas con perfil comercial, gusto por el asesoramiento y la venta para sumar auna institución de reconocida trayectoria con nuevos servicios con foco en la satisfacción de sus socios.

 

¿Queres ser parte de este gran proyecto?

 

¡Envíanos tu CV!

Postulate indicando la referencia: VE2207

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Orientamos la búsqueda a jóvenes profesionales de comercio exterior, administración de empresas, economía con experiencia en operaciones logísticas, análisis de costos y supply chain. Será importante contar con conocimientos de SAP, Tableau, Power BI así como un nivel avanzado del idioma inglés a nivel oral y escrito.

 

¿Estás buscando tu próxima experiencia laboral?

Postulate indicando la referencia: SCA1307

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¿Estás pronto/a para tu primera experiencia laboral?

 

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo estudiantes de ciencias económicas con iniciativa, pro actividad y ganas de aprender!

Postulate indicando la referencia: PC2306

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La posición reporta al Gerente de Planta de San José y tiene como principal responsabilidad asegurar el correcto funcionamiento de los servicios industriales y de mantenimiento a través de liderar el mantenimiento preventivo y reparación inmediata de la planta.

 

Orientamos la búsqueda Ingenieros Químicos o Industriales Mecánicos, que cuenten con buen nivel de inglés y/o portugues, y sólida experiencia habiendo liderado equipos de trabajo en empresas industriales, preferentemente del rubro alimenticio.

 

Serán competencias clave de la persona incorporar habilidad de liderazgo, capacidad de comunicación, negociación y trabajo en equipo, iniciativa y proactividad.

Postulate indicando la referencia: JM0906

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Convixion Selecciona para CEAOSA Jefe de Posventa para el Departamento de Maldonado.

 

Orientamos la búsqueda hacia Arquitectos, Ingenieros Civiles o Técnicos Constructores que posean conocimientos en procesos constructivos y se hayan desempeñado en cargos afines a la industria para que puedan complementar el proceso de producción, atendiendo los reclamos sobre los trabajos faltantes o patologías de las obras ya finalizadas. El gusto por la atención al cliente y la gestión de reclamos serán necesarias para el buen desempeño del rol. Habilidades de comunicación y en la negociación, tolerancia a la frustración, gusto por la atención al cliente y tolerancia a la,presión, serán competencias clave de la persona a incorporar. 

Postulate indicando la referencia JP1803

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Convixion Selecciona para Importante Empresa de Productos y Servicios Referente Comercial Automatización Industrial.

 

La posición reporta al Director y tiene a su cargo el equipo de ventas.  Su principal responsabilidad será realizar la planificación comercial con foco en el desarrollo de mercados y clientes. Orientamos la búsqueda hacia Ingenieros Electrónicos, Industriales, Eléctricos de Automatización, que cuenten con experiencia industrial, preferentemente en departamentos de ventas y/o en funciones comerciales. Se valorará el dominio del idioma inglés. Liderazgo, orientación al logro, proactividad, creatividad y desarrollo de personas, serán características valoradas de la persona a incorporar.

Postulate indicando la referencia: RC1803

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Si contás con libreta de conducir categoría D y has trabajado como chofer de camión, trasladando mercadería al interior del país, envíanos tu cv!


Si eres mujer no dudes en postularte!

Se trata de una excelente oportunidad para incorporarse a una importante empresa de transporte que se encuentra en franco crecimiento.

Postulate indicando la referencia:​ CH2302

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La misión del puesto es interactuar con las demás áreas de la empresa y los clientes para acompañar cada etapa del ciclo de vida de los productos.

Entre sus principales tareas se encuentran: identificar áreas de mejora en productos existentes o posibles nuevos productos para satisfacer la demanda de los clientes; coordinar y dar seguimiento a lanzamiento de nuevos productos y servicios, liderando el proceso; confeccionar manuales de los productos, entre otras.

Buscamos profesionales con experiencia en empresas de tecnología, tarjetas de créditos, financieras o bancos, con por lo menos 3 años de antigüedad dentro del área de producto, comercial o tecnología. Se requiere nivel avanzado de idioma inglés. Será  valorado el conocimiento y la experiencia en medios de pago.

Postulate indicando la referencia:​ APS1005

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Asegurar el proceso de suministro de materiales y servicios para las plantas de su responsabilidad, adhiriendo a los procesos definidos globalmente. Apoyar a los socios comerciales internos con la creación de solicitudes de compra y asegurarse de que las mismas se canalizan hacia los canales adecuados. Crear y completar los contratos para los materiales necesarios en las plantas bajo su responsabilidad. Actuar como un contacto clave para las partes interesadas (sitios productivos en Sudamérica, compradores de categoría, solicitantes, proveedores, vendor y material master data, finanzas, etc.) para todos los temas relacionados con el proceso de compras.

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The role focuses on operational interfaces of our business processes, Transportation Management (“TM”) service delivery and technical systems. Therefore, you act as liaison between BASF’s Supply Chain Service Operations and the IT function.  Act as TM subject matter expert and therefore key contact for company strategic initiatives related to Transportation Management processes and systems (i.e. NGBA, Digital integration, etc.). Lead and support cross-functional project teams of different workstreams and manage overall project activities according to defined deliverables and milestones. As a thought leader at the intersection of supply chain process and technology, you drive innovation and system enhancements to optimize the Transportation Management service.

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Act as a Global / Regional representative of BASF Digital community, supporting BASF Digital roadmap, helping GDS to identify, execute and implement customer-centric digital solutions in an actionable and measurable way. Elaborate functional requirements with Business Partners by using Design Thinking principles. Create solution designs and effort estimations to fill the product backlog. Implement workflows by using Bizagi Cloud Platform (process flows, data models, user interfaces, interfaces and business rules). Perform quality assurance via unit and functional testing and follows security guidelines. Support user acceptance testing. Act as global DevOps 

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Provide user support; manage changes; and overall application management. Works with technical IT programming resources to implement system solutions; replace existing systems with modern solutions; and establish interfaces between data sources for reporting needs. The primary in house databases used are SAP and SQL Server, with interfaces between, using SQL / VBA, Excel “add-in” front end applications.  Collaborates with EHS experts; system analysts, and programmers to design systems solutions; determine project cost estimates, establish implementation plan. Establish new data interfaces between SAP and SQL Server to enhance efficiency in data management workflows.

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Gestión de proyectos relacionados a Recursos Humanos Alinear la demanda con los requisitos globales / locales / regionales Ejecutar y coordinar proyectos (Global, local, legal y M&A) Planificar y monitorear el proyecto (alcance, cronograma, recursos, costos, partes interesadas, comunicación, riesgos, etc.) Preparación de Business case (bajo demanda)

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Proyectar e implementar la estrategia de análisis de Recursos Humanos y sus datos que impulsa el valor comercial. Proporcionar KPIs y recomendaciones de análisis que agregan valor a la mejora de la fuerza laboral. Evaluar proactivamente el riesgo que involucra a la fuerza laboral, incluido el talento. Impulsar los enfoques y los diseños de procesos para el uso eficaz de métricas y análisis en toda la función de RR.HH. para garantizar los resultados. Garantizar la eficacia de las métricas de RR.HH., los informes de gestión del capital humano, los datos de costos y la planificación de recursos humanos.

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Realizar la gestión de proyectos de Talent Acquisition y Employer Branding, que nos posicionen como un excelente lugar para trabajar, destacando nuestra cultura, valores y la excelencia en lo que hacemos. Gestionar nuestra Employer Value Proposition (EVP), asegurando competitividad con el mercado correspondiente y haciendo benchmarking de manera constante. Dar soporte en las actividades relacionadas a marca empleadora, que aseguren una fuerte presencia de la marca BASF en los distintos mercados. Realizar reportes, presentaciones estratégicas, gestión y actualización de indicadores, etc.

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Daily execution of payment proposal for the Brazilian entities. Monitor and perform payment controls in order to ensure the adherence to our guidelines. Carry out daily and monthly activities related to the reconciliation of the bank accounts.  Provide support to local stakeholders in relation to our operations and develop effective long-term relationships with them providing addressing their strategic needs. Assist in tasks such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes, among others when required. Effectively promote processes improvement and knowledge transfer among the team. Continuously monitor suspicious activity preventing fraud attacks within the payment process.

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Provide support to the Manager in daily business. Coordinate the assignment of tasks within the team, ensure the correct functioning of the tools and perform close monitoring of all processes for the achievement of the objectives in a timely manner. Take an active role in PEM cycles, schedule feedback meetings, foster development and follow up on team members. Be responsible for actions and follow-up on Projects, Service Calls and harmonization with other teams. Be the First level of escalation in cases of issues with the process, as well as provide suggestions for improvements. Provide onboarding for new team members and access requests. Foster harmonization, alignment, and optimization of actions in conjunction with the Experts. Communicate with the different stakeholders to understand their needs and be able to offer solutions accordingly.

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Coordinate and manage the process for leaders and employees depending on the type of program that is applicable. Ensure the coordination of Day 1 and 2 for new hires. Ensure organizational KPIs tracking and bring support during internal, external audits and legal inspections. Training: Design, implement and improve the Training process since the Diagnoses Plan, budget, tracking of compliance and management through training platforms, including supplier’s management evaluation. Follow up and keep track of the Training process providing and training about guidelines, tools, and reports. Guarantee the Mexican legal compliance for training, application, and update of the DC3.
Coordinate with the supplier the emission of all the DC-3 templates and coordinate with the LE the deliverable to the employees.

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Responsable por procesos de aplicación y contabilización de cobros para US&CA.
Trabajar en constante colaboración con los integrantes del equipo para el cumplimiento de las metas diarias. Asistir en tareas importantes para toda la organización como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la eficiencia de los procesos, entre otras. Participación y soporte en proyectos locales y regionales. 
Constante búsqueda de mejoras y automatización de procesos del área

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Responsable por procesos de Cobranza para México, cobros y negociación de deudas.  Soporte a equipo de cuentas por Cobrar, garantizar con que los pagos recibidos sean aplicados en tiempo. Soporte en Auditoría interna y externa. Soporte al equipo de Créditos. Participación y soporte en proyectos locales y regionales. Constante búsqueda de mejoras y automatización de procesos del área. Constante comunicación con el negocio y con servicio al cliente.
Reenvío de documentos cuando solicitados por los clientes.

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Identify and address opportunities within Samples Management processes to improve efficiencies, reduce costs, and provide higher service levels to our business partners. Drive technology improvements via collaboration with technology and operations teams. Provide process expertise to team members and global colleagues. Use expertise with Order to Cash, Purchase to Pay, Import, and Export processes to improve Sample Center performance. Monitor and correct issues with electronic interfaces between BASF’s applications (e.g. Salesforce, WorldAccount, SAP and others) and our vendors (sample warehouse, FedEx and others). Review and analyze the effectiveness and efficiency of existing processes and develop strategies for process improvements with focus on digitalization and automation

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Design Transactional processes to support duty savings for BASF Group and ensure implementation of necessary IS solutions.
Propose and Optimize the Export and Imports customs declaration process with regards to IS solutions. Manage and coordinate Change Request from SC Operations and Business units related to Customs & Foreign Trade topics. Support M&A projects and manage Blue Print regarding IS solutions in the area of Customs & Foreign Trade. Coordinate / support the implementation of the regional BEX community for Customs & Foreign Trade.
Proactively engages BEX communities to ensure rollout of globally or regionally defined processes Conducts regional knowledge transfer for BEX communities during the Business Releases 

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Controlled and efficient export operation flow, minimizing risks and possible disruptions. Critically examine and validate the documentation issued and received related to the foreign trade process, ensuring its accuracy. Working closely to legal entities and business unit to optimize materials flows as well as delivery service quality always improving delivery reliability.  Interact with Brokers/Freight. Forwarders/Carriers by ensuring you with information to drive correctly for export declaration, booking and shipping. Process and follow up on orders created in the system (SAP) to guarantee the delivery process to clients based on business needs. Provide strict compliance with the company's policies and requirements for quality, safety, ethics, health, environment, energies, and social responsibility. Ensure compliance for all related foreign trade process

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Auditar y procesar los reportes de gastos de viajes de colaboradores en consonancia con el proceso de Travel and Expenses y la política de la compañía. Comprender el proceso End to End de Travel and Expenses.
Ser un referente para el equipo y para nuestros socios en la región. Garantizar excelencia y calidad en los procesos que le sean asignados, de acuerdo al Service Agreement. Contribuir al cumplimiento de los objetivos del equipo. Proactivamente involucrarse en las actividades de comunicación (reuniones), aprendizaje (entrenarse y entrenar a otros) y dinámicas de equipo (team meetings y otras instancias de integración). Dar soporte a los colaboradores de la región en cuanto a las políticas y procedimientos de la compañía. Formar parte de las capacitaciones a los colaboradores en la región. Performar a diario los distintos controles de la compañía en el sistema SAP (Financial Reporting Compliance). Dar soporte en el proceso de Auditoria interna y externa en caso de ser requerido

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Procesar y controlar los procesos de nómina para México y CA&C garantizando a través del equipo de nómina, el cálculo de salarios, beneficio, impuestos y obligaciones laborales. Tiene claro el impacto de los servicios que coordina, comprende los procesos de E2E así como la interacción entre las áreas a su cargo para asegurar un servicio homogéneo y articulado. Asignar recursos para garantizar la calidad del servicio (precisión, fechas de vencimiento, infraestructura). Asegurar la ejecución del proceso de Nómina para Costa Rica, Guatemala, El Salvador y República Dominicana garantizando el cálculo de salarios, beneficios, seguridad social, obligaciones tributarias y laborales. Apoyar la sinergia del equipo y las soluciones basadas en la interacción con los Stakeholders. Asegurar la gestión del conocimiento, incluida la documentación actualizada, la transferencia de conocimientos y la formación de nuevos empleados.

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Coordinación y asesoría del proceso de movilidad en México y Centroamérica (incluyendo cartas oferta, pagos de facturas a proveedores, proceso de reubicación, seguimiento con proveedores de alta y renovación de documentación legal, firma de contratos, envío de incidencias de beneficios a nómina, cumplimiento de obligaciones fiscales o coordinación de movimientos con Atracción de Talento y Nómina, entre otros) con la finalidad de garantizar la correcta aplicación de la política interna y el cumplimiento de las obligaciones ligadas al movimiento. Garantizar que los procesos de inscripción a beneficios (Plan de Pensiones, Gastos Funerarios, Total Pass, Flexibilidad, Caja de Ahorro, Retiro Parcial de Fondo de ahorro, Plan Plus, Seguro de Auto, Beneficios Flexibles) se ejecuten en los tiempos definidos por la región México, Centroamérica y caribe, coordinando comunicación a colaboradores, sistemas de inscripción en intranet o así como el alta de beneficiarios con los proveedores aplicables.

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Liderar y coordinar el equipo de sistemas de RRHH según una planificación prioritaria y acuerdos de servicio de KPIs. Resolver cualquier problema excepcional del sistema en coordinación con los equipos de TI (entidad legal y global) escalando el tema de acuerdo con las especificaciones del problema. Garantizar que los sistemas de RRHH reflejen la información estructural actual de la organización y los procesos de RRHH mediante el seguimiento de la funcionalidad. Planificar actualizaciones de sistemas de RR.HH. o proyectos de sistemas especiales de acuerdo con la carga de trabajo del equipo de sistemas de RR.HH., prioridades y tiempos de procesos de RR.HH. Garantizar los acuerdos de servicio de KPIs, lineamientos y cumplimiento de la legislación a través de los sistemas de RRHH.

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Remuneración acorde a las reponsabilidades.

 

Comienzo de pasantías: Setiembre 2021.

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Visier System Administration: Provide guidance and support on Visier System Administration. Administer/Audit access security in Visier Systems. Review (for permission update) SAP report on HR changes. Configuration: Metrics/Dimensions/Settings/Guidebooks/Details. Review/test Visier's quarterly release/system udpate. Active participant in Visier customer community. Troubleshoot user issues / create support tickets with Visier Visier Training: Visier Crowd administrator, managing channels, content and answering questions. Content Planning for HR Analytics Exchange. Participate in HR Analytics Exchange webex. Track Visier usage and report oddities. Respond to ad-hoc e-mail requests for information Visier Data Load & Onboarding: Manage data load of Visier while ensuring continual progress toward automation. Talent Acquisition file. Work closely with BASF and Visier teams to identify and fix problems that arise. Monitor upstream and downstream data flows and processes to ensure compliance with data governance policy. Lead Visier data expansion projects from the technical perspective. Respond to BASF global reporting inquires and external surveys. Coordinates with other areas such as Finance, Controlling, Tax Dpt.

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Asegurar la ejecución del proceso de Payroll de empleados sindicalizados y no sindicalizados garantizando el cálculo de salarios, beneficios, obligaciones tributarias y laborales. Administrar los beneficios relacionados con la Payroll garantizando el cumplimiento de acuerdo con el contrato de negociación, políticas y lineamientos establecidos, buscando la mejor relación con el sindicato. Preparar informes e información relacionada con Payroll para estudios actuariales, costos de personal, costos para presupuesto anual, tendencias de pago, horas extras. Calcular y generar despidos laborales para los empleados asegurando el pago y cumplimiento legal. Activar y garantizar cambios relacionados con la Payroll en el sistema SAP de acuerdo con las actualizaciones legales y de contratos de negociación. Asegurar el proceso de estampación de CFDI en cada nómina, pagos por terminación, reparto de utilidades, asegurando el proceso de cierre anual. Garantizar los ingresos acumulados y deducciones de los empleados y entregar la información en tiempo y forma al departamento de Seguridad Social e Impuestos del área. Aplicar el proceso contable para gastos de nómina asegurando la información contable y la entrega a tiempo para el cierre mensual y anual. Administrar los esquemas de bonificación anual y variable de productividad para empleados sindicales. Calcular el costo de personal para el presupuesto anual de contratos de negociación.

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Coordinate a team aiming a well-controlled and efficient imports operation flow, minimizing risks and possible disruptions. Work on people development, motivation and commitment focusing on business continuity. Conduct the process of operational performance evaluation through the analysis of KPIs, proposing action plans for improvements. Promote a high-level service deliver mindset throughout the team. Clear communicate the expected achievements of the stablished goals. Examine and validate the documentation issued and received related to the foreign trade process, ensuring its accuracy. Ensure compliance for all related foreign trade process. Guarantee the deadlines for the necessary requirements from authorities regarding qualifications and licenses. Continuously develop the organization in terms of talents, skillsets & competencies jointly with the region, hub & clusters. Inspire confidence in team members by backing them up in difficult times. Harmonize import processes working closely to legal entities to optimize materials flows as well as delivery service quality always improving delivery reliability. Be the example in encouraging the “out of the box” thinking to stimulate innovation. Sensitive position regarding compliance with tax and customs obligations. It must comply with the criteria applied to the Authorized Economic Operator

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Responsible to lead and guarantee the service delivery of rewards, benefits, recognition and mobility (international mobility and travel management) for North and South America regions on the activities under the hub scope, guarantying market competitiveness on a total rewards/employee experience perspective. Ensure close collaboration with the respective teams at the legal entities in the Americas, to fulfil specific demands and priorities.

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Apoya al Manager en la coordinación de actividades y entregas de Financial Reporting para las compañías de LATAM. Coordinar la asignación de tareas dentro del equipo, garantizar el correcto funcionamiento de las herramientas y realizar un seguimiento cercano de los KPI’s para el logro de los objetivos. Supervisar los procesos de cierre de mes. Fomentar la implementación de nuevas tecnologías en Financiar Reporting y de mejora de procesos, incluida la revisión de los KPI del área. Ser el primer nivel de escalación en casos de problemas operativos, así como proporcionar sugerencias para la mejora del mismo. Asumir un rol activo en los ciclos de PEM, participar en reuniones de feedback, fomentar el desarrollo y dar seguimiento a los miembros del equipo.

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Train collaborators of business units to ensure the quality of master data in South America, observing their impacts on processes. Control and guarantee the quality of the master data from the business areas of the South America, identifying inconsistencies between global and regional systems, analyzing reports and lists from different sources. Communicate and alert business units in case of deviations. Promote activities with business and leadership units, to ensure the quality of material creation process and in the GLM (Global Label Management) in the region. Ensure compliance with the procedures of each product in the business unit, following the guidelines of the regional team of registration procedures. Assist leadership in keeping current indicators of the activities developed by the area, aiming to guarantee the decisions of the teams involved in the process.

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Responsible for alignment with the Regional Treasury related activities, as well as Corporate Treasury groups including Financing and Markets and Financial Risk Management and the direct engagement with internal stakeholders (in part Accounting, Corporate Tax, Legal,) as well as external engagements with financial institutions, customers, and vendors on Treasury Financing topics. The Treasury Financing areas include but are not limited to risk assessment, regulatory compliance (license to operate), business partner consultancy, and service escalation and issue management.

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Análisis de partidas conciliatorias de bancos. Reconciliación de productos financieros, y su posterior contabilidad. Proceso de cierre mensual. Análisis del flujo de fondos diario. Realización de los cálculos de fondos proyectados de las compañías bajo su responsabilidad. Realización de reportes para entidades locales o bancos centrales. Participación en el armado de notas trimestrales, Bilanz y anuales. Soportar la mejora del diseño y flujo del proceso buscando oportunidades de mejora y automatización. Participar en proyectos locales, regionales y globales, tanto en el desarrollo como en la implementación. Asistir en tareas importantes para toda la organización como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la eficiencia de los procesos, entre otras.

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Support strategic business data-driven decisions for EHS KPI and agency compliance reporting, both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for Chile and Perú. Provide support in environmental corporate guidelines to the BASF units.

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Release the product in SAP, verifying compliance with the quality parameters, product status and its correct documentation.    Perform inventory movements corresponding to customer returns, blocks and unblocks of products that are already in inventory.  Generate periodic reports about expiration dates, releases and inventory movements.

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Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado. Monitorear y procesar la información relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos.

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Supporting Supply Chain Services delivery setup in Montevideo. Lead and manage a team developing, motivating, and driving efficiency and commitment  required, also identifying potential and high-performance team, ensuring the high performance and target  achievements . Work with  Service Delivery Unit Heads, Clusters, Regions for having appropriate setup of Supply Chain Services in Montevideo with adequate span of control, end to end service setup  . Promote a service mindset through the team in the supply chain structure. Drive efficiency and effectiveness within the organization while ensuring a high level of customer focus  . Support different supply chain processes into the transitions. Harmonize import / export management processes within the Hub for region Americas and also to closely work with the Legal Entities to optimize the regional materials flows and delivery service quality. Work closely with the region to continuously improve delivery reliability . To continuously develop the organization in terms of talents, skillsets & competencies jointly with the Region, Hub & Cluster.  Ability to work with a cross functional team (EHS, Foreign Trade) for the common purpose of delivering fast and efficient supply chain services ,

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Carry out daily and monthly activities related to tax accounting for the region’s entities (medium and large size), ensuring correct accounting and reporting. Develop the US entities annual LIFO tax inventory valuation. Develop the region's annual and quarterly tax footnotes. Support the Tax Department with
external regulatory audits, as well as annual income tax returns, including the consolidated LIFO annual calculation of the US entities. Address requests from the Tax Department, supporting with the accounting of tax impacts. Assist in tasks such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes
and Projects, among others. Participate in the development and implementation of local, regional, and global projects. Effectively promote processes improvement and knowledge transfer among the team.

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Support applications/tools such as ION (Input-Output-Network), ESCRIBA (document management application) and SAP CRM (Ticketing-Tool) used in the delivery units globally. Being the first Point of Contact in case of incidents/ errors, coordinating them with internal and external partners and actively support solution finding. Provide regular updates on incidents to all affected
parties and maintain documentation of Troubleshooting. Consulting for 

implementation of further functionalities and use cases. Promote strong collaboration with colleagues from Berlin hub to ensure global harmonized processes. Support in projects when know-how for specific applications and
tools is required. Interface to IT colleagues and external providers. User and Ongoing Support: Provide User Trainings and support users with application questions. Monitoring of implemented use cases and  functionalities and be responsible for the knowledge Management.

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Desarrollar scripts de procesos lineales, considerando todas las excepciones
posibles, con el input de los equipos operativos. Desarrollar documentación y
material de entrenamiento de Bots. Conducir testeo de scripts, considerando todas las excepciones posibles. Monitoreo técnico de Bots ya implementados en Purchase to Pay. Realización de mantenimiento preventivo y correctivo para asegurar continuidad del negocio. Actualizar scripts existentes, para
aumentar la estabilidad y eficiencia de las soluciones instaladas, soportando así el concepto de mejora continua. Participar en el proceso de evaluación, validación e implementación de soluciones tecnológicas alternativas cuando la tecnología RPA no es aplicable. Desarrollar soluciones  tecnológicas utilizando diversas herramientas tales como: bases de datos, programación orientada a objetos y RPA.

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onsulting and support for internal business partners in dealing with complex business process and questions about IT applications with a focus on Financial Accounting & Reporting. Capturing and analysis of business requirements as well as implementation of early consulting. Creation of (functional) Solution Design Documents for Financial Accounting & Reporting.
Customizing of applications, their enhancement, and new applications for
BASF Financial Accounting & Reporting.

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We invite people interested in being part of our new People Services Team, where they will be a key point of contact for US and Canada employees and leaders in the areas of talent acquisition, data management, compensation and mobility to ensure business value by providing best in class services.

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Orientamos nuestra búsqueda a estudiantes o egresados de Ciencias Económicas. Será valorada la experiencia en implementación o uso de  sistemas de ERP.

 

Desafíos de la posición:

 

Entender los procesos administrativos-contables actuales de la empresa y colaborar en la implementación de un nuevo sistema de gestión. Desarrollar diferentes reportes e informes de gestión. Manejar de forma metodológica la base de datos. Acompañar y dar soporte en el uso de los nuevos sistemas a usuarios clave.

Postulate indicando la referencia: AF1009

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Orientamos la búsqueda hacia estudiantes de Contador Público o profesionales recién recibidos, que cuenten con buen nivel de inglés y quieran ser parte de un estudio que apuesta al aprendizaje, profesionalismo y servicio al cliente.

Postulate indicando la referencia: AC2008

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It is essential that the applicant can teach more than one discipline to IGCSE and IB Diploma level.

Essential Experience, Qualifications and Skills required:

- A first degree and/or teaching qualification 

- Ideally, experience with the IB Diploma, IGCSE programmes.

- Experience and desire to seek innovative solutions to problems.

- Excellent interpersonal skills.

- Fluent English.

- Interest in developing the use of IT in classroom teaching.

 

The conditions of the contract will be competitive in terms of remuneration, benefits, full health coverage and housing.  

Applications from teaching couples would be very welcome. 

Postulate indicando la referencia: SS0408

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Are you a Native English Speaker, you have experience teaching and are looking for your next experience in a new country?

This opportunity is for you!

Postulate indicando la referencia: NET0408

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¿Sos Veterinario?

 

¿Cuentas con especialización en grandes animales y/o formación en protocolos internacionales de certificación?

 

¿Has trabajado con productores en la aplicación de los requisitos de políticas de bienestar animal?

 

¿Estás radicado en zona oeste del país?

 

¡No dejes pasar esta oportunidad!

Postulate indicando la referencia: VCBA2107

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Orientamos la búsqueda a profesionales egresados de carreras tales como negocios internacionales, administración de empresas o similar; idóneos en Comercio Exterior que cuente con sólida experiencia en tareas tales como seguimiento a ventas y compras, contacto con clientes y proveedores, coordinación de embarques, control y seguimiento de documentación, control de empaque, etiquetado y manipuleo, ingreso y seguimiento de información en los distintos sistemas.

 

La búsqueda se orienta a jóvenes profesionales con perfil analítico y fuerte orientación a objetivos y resultados.

 

Es necesario un buen dominio de herramientas informáticas e inglés. Se valorará conocimientos de portugués y habilidades para trabajar en equipo en un entorno dinámico.

Postulate indicando la referencia: AS0507

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¿Te gusta el desarrollo de aplicaciones, tenes iniciativa para proponer mejoras y contas con al menos 3 años de experiencia?

 

¡Entonces está oportunidad es para vos!

 

Te proponemos formar parte de una empresa que brinda soluciones informáticas innovadoras, aplicando tecnologías de última generación con calidad certificada, con una sólida presencia en el mercado de las empresas world class. Con una sucursal en Chile, presencia directa en Colombia y Argentina, opera con clientes en más de 10 países a lo largo del mundo.

Postulate indicando la referencia: DJ2106

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La persona a ocupar el cargo tendrá como responsabilidad central gestionar la atención telefónica y presencial a clientes y proveedores, así como asistir a los integrantes de la empresa en tareas administrativas y contables. Dentro de sus principales tareas, destacamos la atención telefónica de llamadas y derivación de las mismas, la atención presencial de proveedores y clientes, el ingreso de asientos contables, la realización de pagos, cobros, gestión de cheques, entre otras tareas inherentes al rol.

Para el buen desempeño de la tarea se requiere buena presencia, amabilidad, reserva y discreción, contar con conocimientos contables, dominio del programa Memory Conty y de paquete office y experiencia y estabilidad en el cargo.

Serán competencias clave de la persona a incorporar compromiso, responsabilidad, vocación de servicio, reserva, disciplina y cumplimiento.

Postulate indicando la referencia: AAC2105

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Si cuentas con conocimientos en matriceria y/o experiencia con torno, máquinas y herramientas, envíanos tu cv y vení a ser parte de un equipo de trabajo en un muy buen ambiente laboral.

Postulate indicando la referencia: M0503

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Si posees conocimiento en aplicaciones Android, al menos 2 años de experiencia y nivel intermedio de inglés, te estamos buscando!

 

Te proponemos formar parte de un equipo profesional dentro de una empresa líder mundialmente en transacciones financieras.

Postulate indicando la referencia:​ DA2503

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Analista Desarrollador .NET, Desarrollador Sr.NET y Desarrollador Sr. Genexus.

 

¿Querés ser parte de este gran desafío? Te invitamos a enviar tus datos y ser parte de una empresa con interesantes oportunidades profesionales.

 

Postulate indicando la referencia:  NETGEN2010

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Orientamos nuestra búsqueda a personas con un marcado perfil comercial, ambiciosas y que quieran incorporarse a un equipo de ventas en pleno proceso de expansión y desarrollo. Se requiere mínimo de 3 a 5 años de experiencia en ventas corporativas en empresas de tecnología / financieras; manejo de inglés y portugués serán valorados.

Postulate indicando la referencia:​ AM0605

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Support the North American EHS Requirements & Regulation Change notification process (Advisories and Alerts). This involves supporting all Expert teams in creation and distribution, to a broad group of stakeholders, information about EHS related changes impacting North American sites and businesses. Includes oversight of the document record keeping associated with this process. This process is a fundamental aspect of our compliance with Responsible Care and ensuring compliance with new regulatory requirements.

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Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado. Monitorear y procesar la información. relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos.  Identificar, anticipar y evaluar posibles riesgos que imposibiliten la implementación del Proyecto, y proponer posibles estrategias para alcanzar los objetivos acordados. Documentar la información de los proyectos

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Act as a Global / Regional representative of BASF Digital community, supporting BASF Digital roadmap, helping GDS to identify, execute and implement customer-centric digital solutions in an actionable and measurable way.  Elaborate functional requirements with Business Partners by using Design Thinking principles. Create solution designs and effort estimations to fill the product backlog. Provide early consulting activities to our internal business partners including determining use cases, performing demo sessions of Bizagi workflows and recommending solutions. Implement workflows by using Bizagi Cloud Platform (process flows, data models, user interfaces, interfaces and business rules). Perform quality assurance via unit and functional testing and follows security guidelines.

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Asegurar el cumplimiento de la política de vehículos, manejo de indicadores, modelos de vehículos y presupuesto sugerido. Realizar auditorías a los proveedores de gestión de flotas Velar por el correcto cumplimiento del contrato del proveedor de servicios (SLA, KPI) Actualización del sistema SOFIT según las necesidades del negocio, realizando la capacitación a los usuarios de Sofit, estrategia de flota propia, entre otros. Realizar el cambio catastral: admisión, despido, cese, actualización de precios de alquiler de vehículos, etc. Realizar el cálculo correspondiente de impuestos sobre vehículos como parte de los beneficios de nómina, así como la gestión de multas y su posterior impacto en la nómina del colaborador. Gestionar la operación general de la flota que incluye la entrega de Vehículo Nuevo, Tarjeta de Combustible, Mantenimiento, Manejo de Multa (Alquiler / Autos Propios), así como la solicitud de vehículo provisional cuando corresponda, su documentación, seguro (servicio 24 horas) Realizar la correcta gestión de proveedores, Pagos, Elegibilidad, entre otros.

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Liderar el equipo de Personnel Administration (PA), Organizational Management (OM) y Beneficios (gestión de desempeño, desarrollo de empleados, movimientos de la organización, entre otros). Garantizar las operaciones de PA, OM y Beneficios Garantizar la calidad y la satisfacción de los empleados de toda la región de SA Representar a Sudamérica en comunidades globales para los procesos relacionados a SAP Z5C Gestionar KPI's y elaborar reportes que ayuden a la toma de decisiones

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Ser responsable por atraer, reclutar y seleccionar profesionales para posiciones de nivel inicial y operativo para el mercado de Brasil. Conducir el proceso end-to-end, desde el briefing hasta la confirmación del candidato, realizando dinámicas de grupo, así como entrevistas individuales. Asegurar una experiencia de alta calidad para nuestros candidatos internos y externos enfocándose en las estrategias de RRHH. Realizar reportes, presentaciones estratégicas, gestión y actualización de indicadores, etc.

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Ser responsable de monitorear la competitividad de los beneficios de acuerdo con las mejores prácticas del mercado en Brasil para garantizar el equilibrio entre costo y experiencia del empleado. Realizar la gestión de los beneficios, para monitorear y garantizar el desempeño de los distintos proveedores. Realizar el pago a proveedores a nivel local en Brasil, operar control de procesos de pago, costos y provisiones, siendo el nexo con el área contable. Realizar reportes, presentaciones estratégicas, gestión y actualización de indicadores, etc.

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Realizar consultoría y rediseño de procesos de Purchase-to-pay, atendiendo los requerimientos de los negocios y explorando mejores prácticas dentro de BASF y en el mercado. Analizar problemas y detectar oportunidades de mejora en el proceso de Purchase-to-Pay. Realizar análisis de costo-beneficio para la toma de decisiones en implementaciones. Liderar implementación de estrategias globales de Purchase-to-Pay en el Hub Montevideo, en alineamiento con comunidades de expertos de P2P en otras regiones. Liderar proyectos exclusivos del proceso de Purchase-to-Pay locales, regionales y globales (ejemplo: Implementación de nuevos sistemas y herramientas), gestionando debidamente presupuesto, plazo, riesgo, interfases, etc.

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Lead the Team with a continuous improvement mindset to support the Service Delivery Unit in alignment with Global Business targets, fostering innovation, customer focus and people development. Disciplinary leadership that includes job assignment, target agreements, performance evaluation, ongoing feedback and employee development. Ensures efficient fulfillment of team tasks by building and protecting required team competencies. Make or initiate decisions within their disciplinary responsibility. Plans and organizes team resources, including budget, defines hiring measures and initiates them. Initiates, lead and support projects for the development and optimization of services, processes & tools, M&A and divestitures. Seek for synergies within a multi region scope. Contributes with its own resources to projects of common interest in a local, regional and global scope. Implement, maintain and enhance the use of digital technologies to improve value creation.

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Ensure the correct reception and execution of the new process and activities received by Montevideo HUB, within GB framework. Perform daily and monthly activities related to Financial Reporting processes. Will be responsible for providing services in accordance with established work procedures and in compliance with BASF and FRC policies and legal requirements, ensuring quality and the correct reporting of large companies. Understand the E2E process and the impact within Financial Reporting and other areas of work. Promote the improvement of processes in the area and the transfer of knowledge in the team. Assist in important tasks for the entire. organization such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes and Projects, among others.

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Proceso de Pagos de Tesoreria para la región de NA y Centro America. Soporte de Back office para la región de NA. Monitoreo de las transacciones de Tesoreria en el sistema y en bancos. Administración de accesos Bancarios. Soporte en el armado de notas trimestrales, Bilanz y anuales. Involucrarse proactivamente en actividades de comunicación, aprendizaje y mejora del equipo. Participar en proyectos locales, regionales y globales de pequeño o mediano porte. Asistir en tareas importantes para toda la organización como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la eficiencia de los procesos, entre otras.

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Customs classification of BASF products, raw materials and non-chemical materials based in Mexican Tariff law. Maintenance of master data for customs classification in BASF's databases (SAP, FTCC Cockpit). Work with Mexico’s customs team in special cases of study where their expertise is required. Support Customs classification in the legal entity with analysis and data preparation for legal cases. Identification of relevant customs laws and regulations as well as new customs issues. Consultant for Business units, as well as GB colleagues in relevant topics/changes related to tariff classification. Participation internal BASF groups for optimization of customs classification processes. Manage and release GTS order Blocks for BASF Mexicana. Maintain and update compliance information and product regulations in Global trade system. Support of the global harmonization of customs classification data and BASF’s IT processes on customs classification. Monitoring and processing of duty suspensions and tariff quotas

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Duty Drawback accounting and BU communications. Drawback Uploads. Other Duty Refund Uploads and its allocation. Resolution of Settled Reduced from IPP. Month end Reports • ACH Duty Reconciliation for US01 & US0A / FI allocation Quarterly Financial Mixed key project. Vendor Bills for US & CA. Service providers Macro invoice process. Investigate discrepancies with service provider. Services provider audit and resolution.Resolving unpaid vendor bills. Clearing up statement of accounts. Clearing account 1114496 (bi-weekly).
Datamyne Reports for various BU's. Various HTS ( tariff classification ) and duty paid reports : SAP and ACE. MTB ( Miscellaneous Tariff Bill ) and duty saving reports.

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Create sample orders and follow up on orders created in the system to guarantee the delivery process to clients based on business needs. Monitor and follow up on the different blocks that will occur in the system to prevent contingencies and guarantee the flow of the logistics process.  Communicate to internal and external customers about any situation that affects the delivery date of the order and generate alternative options.
Generate and communicate the monthly reports of the area to provide information that is useful for decision-making. Comply with the policies and business rules related to samples movements to different business units and clients in order to contribute to the commercial process and relationship with clients. Monitor orders and daily reports in SAP to guarantee the correct execution for samples deliveries to customers. Identify opportunities in the current process in order to make proposals for a Sample Center continuous improvement.

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Responsible for Indirect Finance NA Team- HUBs US&CA. Participate in the daily business and allocate resources within the team. Prepare monthly planning based on inflow analysis, productivity, and availability of resources, in coordination with Stakeholder Management TC and Manager.  Excellent planning and prioritization skills with a strong sense of urgency. Contribute for a successful implementation and performance of the new P2P Americas organization and Virtual Teams. Create synergies and develop solutions based on stakeholder’s interaction. Participate in global discussions on solutions to be implemented to generate efficiencies and improvements. Ensure know-how transfer when needed and steering of trainings for newcomers. Identify the knowledge gaps and facilitate training needs within the team.

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Perform OS/IH/Env Gap Assessment and Responsible Care Audit Preparation according to sites’ requests and planning.  Provide guidance/training for Occupational Safety corporate requirements such as Hazard Identification and Risk Assessment, PPE, Permits, Life Saving Rules among others, as well as Mexican and Central American requirements based on country-specific regulations and norms (e.g., all STPS norms and standards) Provide guidance/training for Industrial Hygiene corporate requirements such as Ergonomics, Exposure Assessment and related local norms requirements (e.g., NOM-010-STPS). Conduct and participate in safety reviews for capital projects representing OS/IH/Env disciplines according to project’s nature and scope and by delegation of Expert Service Teams if project is above $800 kusd.

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Aprovechar la estrategia organizacional y el conocimiento del mercado laboral para encontrar el mejor talento, siendo capaz de gestionar las expectativas de los líderes versus la disponibilidad de talento (en base al análisis de mercado), ayudando a los líderes a establecer prioridades entre calidad y velocidad de proceso. Ejecutar la estrategia de identificación de talento con foco en la metodología creativa de reclutamiento con el fin de identificar talento de alto potencial y diverso. Coordinar el equipo de Talent Acquisition de todos los sitios en México, Centroamérica y el Caribe, gestionando la carga de trabajo de vacantes a través del equipo y asegurando el cumplimiento de indicadores clave de procesos y políticas, como objetividad, rapidez, asertividad y servicio. Realizar procesos de reclutamiento para puestos vacantes de liderazgo, asegurando la disponibilidad de talento y candidatos calificados. 

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Generar las valuaciones de puestos para negocios y GBS en la región de acuerdo con la metodología corporativa, enviando los resultados primeramente al equipo regional para validación y posteriormente para la carga de información en SAP (puntos de la evaluación, cambio de salario, fechas efectivas, incrementos parciales, centros de costos y otros). Igualmente generar las cartas ofertas del personal reevaluado o selecto por un proceso de Job Posting que consideren equidad en el área target y confirmandola con el gerente contratante. Calcular y actualizar las provisiones de bonos PIC/SIP y de PTU para todos los negocios y funciones en la región, enviando las cifras para validación con el equipo regional, garantizando así el registro contable aplicable. 

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Ser el primer punto de contacto de los empleados para brindar soluciones a cualquier solicitud o pregunta relacionada con la nómina, la gestión de beneficios, el proceso de aprendizaje, desarrollo y desempeño, los sistemas de RRHH y el uso de plataformas. Gestionar la plataforma Success Factors: -Garantizar la asignación de perfiles de los usuarios, resolver cualquier problema de los usuarios (estructura organizativa, acceso a módulos, etc.) -Módulo de gestión de aprendizaje: creación de cursos, asignación de créditos, reporting -Gestión de módulos de desarrollo, desempeño y talento: informes de seguimiento. Asesorar y capacitar a empleados y líderes sobre cómo aplicar las políticas y pautas de recursos humanos. Mantener un registro de las solicitudes y la hora del cierre de los tickets para realizar un seguimiento de los KPI. Identificar iniciativas para mejorar y automatizar los procesos de RRHH.

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Colaborar con los diversos equipos de trabajo en cada una de las etapas del proceso de reclutamiento y selección de personal. Elaborar y/o ajustar las descripciones de los cargos a cubrir en BASF Services Americas. Administrar las ofertas de empleo en las diversas plataformas y realizar una búsqueda proactiva de candidatos potenciales (en la base de datos, LinkedIn y/o en Universidades). Gestionar y administrar la base de datos de candidatos y mantener un sostenido contacto y seguimiento con los postulantes, a través de llamados y mails. Realizar el screening telefónico de los candidatos y posterior aplicación y seguimiento de técnicas online. Coordinar entrevistas y distintas etapas que cada candidato tenga que cumplir según el proceso al que está aplicando. Gestionar los indicadores del área y elaborar reportes descriptivos y predictivos en base al análisis de datos, para la toma de decisiones.

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Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado.

Monitorear y procesar la información relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos. Identificar, anticipar y evaluar posibles riesgos que imposibiliten la implementación del Proyecto, y proponer posibles estrategias para alcanzar los objetivos acordados. Documentar la información de los proyectos. Reportar periodicamente el avance y el status del proyecto. Mantener una relación abierta, de confianza y cercanía con los principales grupos de interés y clientes de proyecto. Coordinar las actividades de testeo y capacitación asegurando un desarrollo gradual.

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Recopilar y validar todas las incidencias de tiempo de los 4 sitios de producción para garantizar pagos de nómina semanales y quincenales. Coordinar con managers y coordinadores de área el proceso de incidencias en el módulo de SAP. Gestionar el proceso de asignación del bono de productividad y el procedimiento de ascensos para los empleados sindicalizados con el fin de asegurar la equidad y el cumplimiento de los Contratos y Convenios Colectivos establecidos con el Sindicato.  Administrar los esquemas de bonificación variable de los empleados sindicalizados coordinando con los sitios productivos para asegurar el cumplimiento de los pagos y acuerdos establecidos.  Consolidar la información de personal colaboradores sindicalizados y no sindicalizados requerida para reportar en México, Estados Unidos y Alemania.  Identificar e implementar las mejores prácticas para las incidencias de gestión del tiempo. Asegurar cambios en el sistema de nómina de acuerdo con actualizaciones legales o actualizaciones de contratos de negociación o acuerdos.

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Lead and develop the local technology unit as part of the Global Technology Unit. Focus on driving already currently ongoing and new technology initiatives. Will be part of the Management Team of Montevideo. Further develop the competencies in the team to be well positioned to support the service delivery units in developing and enhancing their service delivery with state-of-the-art solutions. Develop a strong network into our global IT department. Ensure the desired results and seek value-adding opportunities for. Collaboration within and across sites and units. Evaluate and coordinate the development of applications and business solutions using new technologies (BA, BI, RPA, AI, etc). Assure compliance and security measures for global and regional systems, processes, guidelines and policies. Provide platform for knowledge exchange and further upskilling of service units within Global Business Services, especially for those service delivery units based in MVD.

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Responsible to lead and guarantee the service delivery of talent development, learning, talent acquisition as well employer branding and employee experience for North and South America regions on the activities under the hub scope supporting engagement and development of leaders and employees. Ensure close contact and collaboration with the respective teams at the legal entities, in the regions, to assure total alignment with countries and/or region specific demands and priorities.

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Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado. Monitorear y procesar la información relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos. Identificar, anticipar y evaluar posibles riesgos que imposibiliten la implementación del Proyecto, y proponer posibles estrategias para alcanzar los objetivos acordados. Documentar la información de los proyectos. Reportar periódicamente el avance y el status del proyecto. Mantener una relación abierta, de confianza y cercanía con los principales grupos de interés y clientes de proyecto. Coordinar las actividades de testeo y capacitación asegurando un desarrollo gradual.

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Process execution for creation of new materials and maintenance of the current ones, to guarantee the quality of the data throughout the life cycle of the products, through the processes and responsibilities defined and standardized for the countries of South America. Collect all the information to update or modify the master data of the products, promoting integration between the areas involved, seeking to guarantee the quality of the information in the product registration systems. Ensure compliance with the procedures for creating materials in the business unit, following the guidelines of the regional team of procedures. Extract the master data of the materials from the various systems and have them available for management in the business unit. Keep the KPI up to date on the activities developed by the area, to guaranteeing the decision making of the teams involved in the process.

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Ensure Back office Process from NA region, ensuring the financial interest from the BASF Group in the region in accordance with BASF Treasury Finance Group guidelines. Review various Financing Loan agreements with counter parties in accordance with Corporate treasury practices. Arrange and maintain capital market borrowing facilities and relationships. Responsible for monitoring debt portfolio with internal and external counterparties, including supporting Treasury Manager with loan payment schedules and compliance obligations. Responsible to review Letters of Credit and recommend appropriate risk mitigating terms to protect BASF affiliated companies’ best interest. Responsible for alignment with Regional Treasury and Accounting areas to ensure timely data preparation for the Liquidity plan. This includes preparation for the monthly Liquidity plan presentation to stakeholders. Participation in Regional and Global projects. Responsible for Audit process. Supports flexible and harmonized processes as well as support for new technologies.

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Support strategic business data driven decisions for EHS KPI and agency compliance reporting both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for South America. Ensure accuracy and quality of work processes.

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Llevar a cabo el ciclo de FRC para la región, gestionando las distintas etapas del ciclo a lo largo del año. Ser el principal punto de contacto para temas de Compliance en Norte América. Comprender el proceso E2E y el impacto dentro de Financial Reporting, otras áreas de la compañía y dentro del grupo BASF en sí. Participar en la planificación anual del ciclo de FRC. Impulsar de manera efectiva la mejora continua de los procesos. Garantizar la calidad y la eficiencia de los procesos asegurando que los mismo cumplan con las Guidelines de Compliance. Asistir en tareas relevantes para toda la
organización como: Gestión del 

Conocimiento, Auditoria y todos los temas
relacionados con Control Interno, entre otras.

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Assist at authorities reports, material classification to BR legal legislation.  Documentation Management with daily updates. Prepare reports periodically and ensure the tracking and follow-up of pending issues. Perform tests on Systems related to Trade Control. Prepare presentations/training, including translation of documents. Provide technical/SAP/Legislation support related to Trade Control (by email, chat, phone, etc.). Perform trainings related to Trade Control. Comply with internal and external requirements applicable for Trade Control.

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Propose and Optimize the Export and Imports customs declaration process with regards IT solutions. Support M&A projects and manage Blue-Print regarding IT solutions in the area of Customs & Foreign Trade. Proactively engages BEX communities to ensure rollout of globally or regionally defined processes. Bundle Expert knowledge and foster cross regional cooperation in Customs and Foreign Trade activities in Supply Chain Operations. Conduct regional knowledge transfer for BEX communities during the Business Releases. Capture and structure all regional operational requirements regarding IT tools and applications, validating and requesting for projects. Handle multiple projects at once, deal with ambiguity and rapidly changing priorities.

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Supporting Supply Chain Services delivery setup in Montevideo. Lead and manage a team developing, motivating, and driving efficiency and commitment required, also identifying potential and high-performance team, ensuring the high performance and target achievements . Work with  Service Delivery Unit Heads, Clusters, Regions for having appropriate setup of Supply Chain Services in Montevideo with adequate span of control, end to end service setup  . Promote a service mindset through the team in the supply chain structure. Drive efficiency and effectiveness within the organization while ensuring a high level of customer focus. Support different supply chain processes into the transitions. Utilize analytical and problem-solving abilities to develop and implement creative solutions to obstacles that are preventing the Sample Center’s ability to meet business units demands. Have a solid understanding of order management, supply planning, and inventory management for specific businesses / locations. Be able to do global inventory checks and understand how to track / follow material movements in SAP. Work closely with the region to continuously improve delivery reliability. To continuously develop the organization in terms of talents, skillsets & competencies jointly with the Region, Hub & Cluster. Ability to work with a cross functional team (EHS, Foreign Trade) for the common purpose of delivering fast and efficient sample process.

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Llevar a cabo el ciclo de FRC para la región, dando soporte en la gestión de las etapas del ciclo a lo largo del año. Ser el principal punto de contacto para temas de Compliance en la región. Comprender el proceso E2E y el impacto dentro de Financial Reporting, otras áreas de la compañía y dentro del grupo
BASF en sí. Soportar en la planificación anual del ciclo de FRC. Trabajar en conjunto para la mejora continua de los procesos. Garantizar la calidad y la eficiencia de los procesos asegurando que los mismo cumplan con las
Guidelines de Compliance. Asistir en tareas relevantes para toda la organización como: Gestión del Conocimiento, Auditoria y todos los temas relacionados con Control Interno, entre otras.

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Responsible for designing possible technical solutions for subject-specific business requirements in coordination with other business process consultant and internal business partners within BASF. Develop, configure, and test complex applications, including quality assurance and managing projects in cooperation with our business partners and third-party providers.
Implementation through development (ABAP/ ABAP OO) and/or customizing
in SAP and of relevant digital applications would be required. Responsible for
managing & maintaining operational business support in BASF SAP application landscape. In case of incidents, ensure restoring normal application services as quickly as possible and minimize adverse impact on operations including Problem management, Change Management (incl. small business requests) and Continuous Service Improvement (CSI). Steer third
party provider in terms of solution or service delivery of procurement topics in the Region. Provide support during change requests / projects with early consulting which comprises efforts estimation and high-level design solution.

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Being part of a global technology team around the 3 hubs within our organization located in Berlin, Kuala Lumpur and Montevideo, taking part on different projects of different sizes involving different technologies open source and proprietary all combined together with a great opportunity for the innovation over digitalization and automation of processes. Probably you
could be discussing on how to architecture a solution that fits different countries/regions combining different components like web solutions with a chatbot platform powered by NLU services, this will be used to capture the
user input to get insights in the way of entities and their relationships, that at
final stages could be combined with machine learning techniques for further processing in an enterprise ERP. This is the kind of  scenarios that you could find yourself working on if you join our team.

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Leading the agile development team located in Montevideo’s hub but with strong connection and collaboration with the rest of the hubs in the context of GB Build*. Responsible for planning and coordinating of all the development activities of the team. The person would be the “go to” contact when it comes to software developers. Taking care of the capacity management looking for the optimal use of the resources assigned to the different projects,  responsible to ensure the delivery on time, managing risks, communicating with the business in case of delays, changes in scope or any other issue that might happen during the development phase. To better organize the team around projects or products she or he can be supported by Scrum Masters
that would help to ensure the scrum team in executing according to the agile practices to complete the work committed in the way of roadmaps.

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Queremos ayudarte a encontrarlos.