Conectando Talentos

Procesos Abiertos

maquinista-para-explanadas-y-depositos-ME2804.jpg

Buscamos Maquinista para el área de "Explanadas y depósitos". Requisitos: Libreta de manejo de maquinaria vial H, y/o habilitación interna de manejo expedida por instituciones privadas habilitadas. ° Excluyente: experiencia en manejo de maquinaria como ser: Elevador, Palas, Retro Excavadoras, straddle carrier, stacker, etc. ° No excluyentes: - Experiencia en acopio en depósitos o explanadas de mercadería en graneles, bbags, etc. y trabajo en empresas del ramo. - Formación en manejo defensivo o manejo seguro de maquinaria. Modalidad: 8 horas de lunes a sábados, en la mañana. Con flexibilidad y rotatividad horaria (contemplando las zafras y altas demandas de trabajo no constantes). Categoría: Jornalero

Postulate indicando la referencia: ME2804

desarrollador-java-DJ2404.jpg

¿Te gusta el desarrollo de aplicaciones, tenes iniciativas para proponer mejoras y contas con conocimientos de Flutter? ¡Entonces esta oportunidad es para vos! Buscamos desarrolladores Java con experiencia en MOBILE y conocimiento de Flutter. Te proponemos formar parte de una empresa que brinda soluciones informáticas innovadoras, aplicando tecnología de última generación con calidad certificada, con una sólida presencia en el mercado de las empresas World Class.

Postulate indicando la referencia: DJ2404

coordinador-digital-CD1204.jpg

Buscamos una persona para potenciar al equipo en la comprensión de la información digital. Sus principales desafíos serán apoyar la coordinación logística basada en el análisis de la información digital de la empresa; detectar y sugerir cambios y mejoras. Capacitar y acompañar a los distintos equipos en el uso correcto de la app; dar seguimiento a KPIs y tomar acciones acordes. Perfil de la búsqueda y experiencia: Estudios terciarios avanzados o completos relacionados a TI. Manejo de Office Conocimientos de la industria del transporte y logística (no excluyente). Será imprescindible experiencia relacionada en cualquiera de estas áreas: Tecnologías de información, UX/UI u otro tipo de experiencia en visualización digital. Se valora experiencia con Google Drive. Características personales: Persona proactiva, expeditiva, con habilidades de trabajo en equipo. Consciencia del impacto de la digitalización en procesos. Metódico, organizado con capacidad de análisis comparativos. Capacidad de resolución de problemas con sentido de la urgencia.

Postulate indicando la referencia: CD1204

encargado-de-produccion-EP1310.jpg

En Importante Industria Nacional estamos buscando “Encargados de Producción” para integrarse al equipo de trabajo en la planta de inyección/soplado. Será requisito tener formación en electro-mecánica, tecnólogo industrial mecánico, o similares. Se valorará la experiencia previa de trabajo en plantas de producción.

 

Si tenés capacidad de organización, sos una persona con iniciativa y proactiva, ¡esta puede ser tu oportunidad!

Postulate indicando la referencia: EP1310

coordinador-de-desarrollo-institucional-CD0104.jpg

Profesional especializado en Relaciones Públicas, Relaciones Internacionales, Administración, Marketing o afines, con perfil comercial.
Manejo de herramientas office, plataformas, redes e idoma inglés intermedio
Desafíos de la posición: 
- Establecer relaciones duraderas y alianzas estratégicas con donantes y organismos de cooperación internacional  
- Gestionar estrategias de fidelización con donantes actuales

Postulate indicando la referencia: CD0104

analista-comercio-exterior-ACE2403.jpg

Orientamos la búsqueda a profesionales recién egresados de negocios internacionales, administración de empresas o similar. Con experiencia en seguimiento de ventas y compras, contacto con clientes y proveedores, coordinación de embarques, control y seguimiento de documentación, control de empaque, etiquetado y manipuleo, ingreso y seguimiento de información en los distintos sistemas. 

Postulate indicando la referencia: ACE2403

operario-de-mantenimiento.jpg

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo mecánicos u operarios calificados con ganas de formar parte de un equipo en el área de mantenimiento para vehículos de carga pesada, en un horario full time de lunes a sábado con flexibilidad horaria. Si eres de Paso de la Arena o zonas aledañas, y te interesa esta oportunidad, ¡envíanos tu CV!

Postulate indicando la referencia: OM0303

asistente-contable.jpg

Orientamos la búsqueda a estudiantes de CCEE con gusto por el trabajo en equipo, que quieran se parte de una empresa que les ofrecerá la posibilidad de aprender y crecer. Si tienes interés y/o experiencia en contabilidad y liquidación de impuestos y quieres seguir especializándote en ello, no de dejes pasar esta oportunidad!

Postulate indicando la referencia: AC1502

encargado-deposito.jpg

La posición reporta a la Gerencia de Operaciones y tiene como objetivo central asegurar el correcto funcionamiento del depósito de materia prima de Manos del Uruguay, velando por el orden, el registro y la sistematización dentro del mismo. Orientamos la búsqueda hacia personas que cuenten con experiencia en el cargo y que hayan liderado equipos. Meticulosidad, orden, foco en el detalle, habilidades de liderazgo y buen relacionamiento interpersonal, serán competencias clave de la persona a incorporar.

Postulate indicando la referencia: ED2101

senior-comercio-exterior.jpg

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo profesionales con sólida experiencia en comercio exterior. Nos orientamos a egresados de las carreras de negocios internacionales, administración de empresas o afines; que cuenten con dominio de herramientas informáticas e inglés. Los conocimientos de portugués, serán valorados.Habilidades de negociación, liderazgo y gestión de equipos serán competencias clave para la posición.

Postulate indicando la referencia: SCE0401

jefe-de-produccionto.jpg

Dirigimos nuestra búsqueda a profesionales que cuenten con formación como Químico Farmacéutico, será requisito excluyente contar con experiencia en cargos de similar responsabilidad dentro de la industria farmacéutica. Te invitamos a formar parte de un Laboratorio nacional con reconocida trayectoria en nuestro medio. No dejes pasar esta oportunidad y envíanos tu CV!

Postulate indicando la referencia: JP2012

ejecutivo-de-ventas-hilti.jpg

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo personas con formación y experiencia comercial, real gusto por las ventas y clara orientación a la consecución de objetivos mediante metodologías de comprobado alcance. Si te gustan los desafíos y cuentas con vehículo propio ¡esta oportunidad puede ser para ti!

Postulate indicando la referencia: EV0812

digital--learning-coordinator.jpg

We are looking for ​​technology professionals to work with the teachers and students from a recognized educational institution in Montevideo, with the main objetive of developing and incorporating methodologies and technology into the classes.

 

It is essential to have an advanced English level. Being a native english speaker have a plus, but it is not compolsory Don't miss the chance! Send us your CV!

Postulate indicando la referencia: DL1211

pasante-contable.jpg

¿Estás pronto/a para tu primera experiencia laboral?

 

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo estudiantes de ciencias económicas con iniciativa, pro actividad y ganas de aprender!

Postulate indicando la referencia: PC2306

tecnico-senior-telecomunicaciones.jpg

La búsqueda se orienta a técnicos con experiencia de más de 3 años en soporte de telecomunicaciones y gestión de redes. ¿Qué buscamos? Experiencia de 3 años o más en administración de redes (Switching, Routing, Seguridad y Troubleshooting). Experiencia de 3 años o más en administración de entornos preferentemente FortiGate, Cisco, Juniper o HP. Experiencia en gestión de soluciones inalámbricas. Conocimientos en infraestructura de servidores y aplicaciones. Conocimientos de Linux y herramientas de monitoreo.

 

Postulate indicando la referencia: TS2310

jovenes-profesionales-perfil-comercial.jpg

Te invitamos a sumarte al equipo comercial de una empresa dedicada al comercio internacional con presencia en Uruguay, América Latina y Asia. La posición tiene como objetivo central, cooperar activamente en diferentes actividades comerciales junto a la Gerencia Comercial. Si eres egresado de las carreras Administración de empresas, Contador Público, o afines, cuentas con nivel avanzado de inglés, manejo de Paquete Office, y conocimientos de portugués, ¡esta oportunidad puede ser para ti!

¡Envíanos tu CV!

 

Postulate indicando la referencia: JP0610

contador-publico.jpg

Queremos sumar a nuestra empresa familiar una persona en tareas de liquidaciones de salarios, impuestos mensuales y anuales, controles, balances, declaraciones juradas ante DGI, entre otras tareas. Será requisito estar recibido, contar con experiencia en manejo de programas contables, al igual que manejo avanzado de Excel.   Se valorará conocimiento en programas de sueldo, específicamente en programa Gente de Saico.

 

¡No dejes pasar esta oportunidad! Envíanos tu CV!

Postulate indicando la referencia:CP2809

analista-funcional.jpg

Orientamos nuestra búsqueda a estudiantes o egresados de Ciencias Económicas. Será valorada la experiencia en implementación o uso de  sistemas de ERP.

 

Desafíos de la posición:

 

Entender los procesos administrativos-contables actuales de la empresa y colaborar en la implementación de un nuevo sistema de gestión. Desarrollar diferentes reportes e informes de gestión. Manejar de forma metodológica la base de datos. Acompañar y dar soporte en el uso de los nuevos sistemas a usuarios clave.

Postulate indicando la referencia: AF1009

native-english-teachers-junior-school.jpg

Essential Experience, Qualifications and Skills required:

- A first degree and/or teaching qualification 

- Ideally, experience with the IB PYP programmes.

- Experience and desire to seek innovative solutions to problems.

- Excellent interpersonal skills.

- Fluent English.

- Interest in developing the use of IT in classroom teaching.

 

The conditions of the contract will be competitive in terms of remuneration, benefits, full health coverage and housing.  

Applications from teaching couples would be very welcome. 

Postulate indicando la referencia: JS0408

desarrollador-php.jpg

¿Queres sumarte a un equipo establecido de  desarrollo dedicado a la creación de aplicaciones y software orientado a logística? ¿Contas con experiencia trabajando con PHP, JS y SQL?

 

¡Postulate!

¡No dejes pasar esta oportunidad de sumarte a un equipo con ganas de crecer y aportar!

Postulate indicando la referencia: PHP1407

desarrollador-java.jpg

¿Te gusta el desarrollo de aplicaciones, tenes iniciativa para proponer mejoras y contas con al menos 3 años de experiencia?

 

¡Entonces está oportunidad es para vos!

 

Te proponemos formar parte de una empresa que brinda soluciones informáticas innovadoras, aplicando tecnologías de última generación con calidad certificada, con una sólida presencia en el mercado de las empresas world class. Con una sucursal en Chile, presencia directa en Colombia y Argentina, opera con clientes en más de 10 países a lo largo del mundo.

Postulate indicando la referencia: DJ2106

aviso-matricero2.jpg

Si cuentas con conocimientos en matriceria y/o experiencia con torno, máquinas y herramientas, envíanos tu cv y vení a ser parte de un equipo de trabajo en un muy buen ambiente laboral.

Postulate indicando la referencia: M0503

02.jpg

We are looking for a Software Developer to be part of the Global Technology. Unit Your goal will be to take part on strong impact projects with focus on innovation, digitalization, and processes automation.  This is a high impact role! You will be involved in discussions on how to architecture solutions for different countries/regions. Also, you will be part of a multi-disciplinary team with different experience levels. Do you really want to challenge yourself? If your answer is “yes!” we are looking forward to meeting you

01.jpg

Be a key player in the execution and ongoing evolution of BASF North America’s talent strategy. Develop and manage ongoing programs and solutions aligned to our talent strategy. Develop a strong partnership and understanding of their respective talent needs. Coach and guide them on talent best practices and trends, offering insights into how to best utilize global, regional tools to solve their talent challenges. Develop and share insight into the need for updates to existing or the development of new solutions. This in-depth knowledge will also serve you well as you join projects led by the team members in the legal entity.

04.jpg

Understand all US benefit plans and programs and the variations that exist for different BASF populations, including active employees, retirees, management, and union represented. Supports the administration and compliance of US retirement benefit plans for 15,000 active employees and 25,000 retirees, with related trust assets of $8 Billion and total annual benefit payments of $250 Million. Responsible for the Data Integrity of the programs, as well as for the Billing and Claims. Provide assistance to stakeholders, such as the production of timely market competitiveness reports; work with Head to choose consultant and peer companies. Respond to Benefits Program Surveys (external and internal). Assist with competitive bidding and contracting for all benefits. Assist with periodic claims and dependent audits and other internal/external audits as needed. Supports appropriate regulatory compliance, administration and controls over retirement plans through employee data and transaction analyses and reconciliations.

07.jpg

The HR Senior 2nd Level Support will be a key HR contact for providing general support on more complex case requests escalated by the Frontline team. Utilize a case management system and knowledgebase for tracking, information gathering and/or troubleshooting. Assist the first level support through on-the-job trainings, as well as through the documentation of newly elaborated solutions in order to make applicable the knowledge for the first level support. Have a deep understanding and knowledge of company policies, procedures and employee life-cycle changes, touch points and HR processes to be able to troubleshoot issues. Master the complexity of multiple systems to address a broader range of cases/issues. Leverage’s procedures, policy information, knowledgebase and other reference materials to assist in answering manager inquiries.

senior analyst financial reporting compliance.jpeg

Execute daily spot check controls to ensure invoice postings are 100% accurate. Prevent duplicate and erroneous invoice postings before Accounts Payables payment proposal execution Perform timely analysis and reconciliation of Vendor Overdue credit notes and unpaid invoices via email/phone-calls. Interact and work together with the different areas of the company addressing frequent invoice processing errors. Creation and analysis of multiple Key Performance Indicators to improve our processes and service delivery. Prepare and present topics in workshop, meetings with internal and external business partners. Lead FRC Cycle, internal and external audits as required

15.jpg

Support the diverse Supply Chain Services with review and processing of invoices (incl. 3PL Warehouse, Transportation Management, Customs & FT, Samples, Import/Export). Scope includes US and CA Critically review and audit received invoices prior to processing/payment based on SC service needs. Could include: Convert supplier’s excel invoice into template with GL, Cost Center, etc. Determine accurate cost center for invoice processing Run SAP and ACE reports to audit shipment reference validity

12.jpg

Responsible for all activities associated with performance and service reporting to ensure a consistent high level of performance and focus on continuous improvement throughout the entire import export, shipping management and operational vendor Management Responsible for organizing and coordination of meetings, collaborative initiative and manage follow up on assigned action items Support intra-regional and inter-regional system reporting and analysis, utilizing both internal and external data and reports

09.jpg

Support the design, implementation and measure the effectiveness of recruiting initiatives via reporting and analytics. Proactively analyze data and reports to develop recommendations for process enhancements. Shares information with colleagues to support and drive change as a result. Assist with ensuring data integrity, testing of system changes, report generation and analysis for process improvement opportunities. Work to continually improve data management methods and systems. Proactively suggest opportunities to anticipate future data needs

06.jpg

Partner with TA Manager to continuously improve recruiting effectiveness and efficiency. Develop and implement innovative recruiting processes, technology and techniques, determine their effectiveness in supplementing regional recruiting efforts, and track their success. Adjust recruiting operations and tactics to align to changing business needs and ongoing cultural transformation. Identify ways to build integrations and data extracts across HR systems. Provide thought leadership and change management support, working across TA to identify, lead and execute operational process improvements at all levels.

03.jpg

Develop and manage an internal PMO function for Talent Acquisition to ensure projects delivered on time and within budget. Create and manage Talent Acquisition utilization/capacity reports to monitor bandwidth and utilization of team members. Regularly report program status, risks and mitigation plan to leadership and stakeholders. Partner with TA Manager & Coordinator to continuously improve recruiting effectiveness and efficiency. Develop and implement innovative recruiting processes, technology and techniques, determine their effectiveness in supplementing regional recruiting efforts, and track their success.

04.jpg

Provide excellent service and support to all assignees with inquiries, exceptions petitions and questions about their special benefits, updated salary and allowances Be responsible for contacting and billing the vendors who support the delegates in their relocation regarding taxes, visas, accommodations, allowances etc. Manage salary calculations, update salary changes, provide the information to Assignees, process invoices for key vendors (BGRS, E&Y, Fragomen, AIRES), management of the Non-Trade Portal (NTBT) (Intercompany Billing), voucher check requests, collection of Tax Equalization (TEQ) settlements, administer accruals for STI, LTI and LTI plans. Be in contact with assignees Managers, HRBP, Mobility consultants from different countries to manage a smooth transition and transparency throughout delegations.

08.jpg

Support the Regional Transportation Management Services end-to-end process and system needs, including day to day troubleshooting and support: (i.e. Routes, PartReqs, Bill of Lading, ship cost document…etc.) to ensure smooth operations o Scope includes US, CA, MX and cross border. Be the key contact between BASF and Logistics providers (LLP’s) from a systems integration point of view, and thereby the first point of contact for interface issues/problems, SAP troubleshooting for bugs and issues impacting daily operations. Identify recurring issues or significant. system bugs for sustainable solutions via Change Request in collaboration with Functional Expert TM. o Drive systems Change Requests and testing of solutions, along with interaction with up and downstream processes.

04.jpg

Act as a Global / Regional representative of BASF Digital community, supporting BASF Digital roadmap, helping GDS to identify, execute and implement customer-centric digital solutions in an actionable and measurable way. Elaborate functional requirements with Business Partners by using Design Thinking principles. Create solution designs and effort estimations to fill the product backlog. Implement workflows by using Bizagi Cloud Platform (process flows, data models, user interfaces, interfaces and business rules). Perform quality assurance via unit and functional testing and follows security guidelines. Support user acceptance testing. Act as global DevOps 

01.jpg

Provide user support; manage changes; and overall application management. Works with technical IT programming resources to implement system solutions; replace existing systems with modern solutions; and establish interfaces between data sources for reporting needs. The primary in house databases used are SAP and SQL Server, with interfaces between, using SQL / VBA, Excel “add-in” front end applications.  Collaborates with EHS experts; system analysts, and programmers to design systems solutions; determine project cost estimates, establish implementation plan. Establish new data interfaces between SAP and SQL Server to enhance efficiency in data management workflows.

07.jpg

Liderar el equipo de Personnel Administration (PA), Organizational Management (OM) y Beneficios (gestión de desempeño, desarrollo de empleados, movimientos de la organización, entre otros). Garantizar las operaciones de PA, OM y Beneficios Garantizar la calidad y la satisfacción de los empleados de toda la región de SA Representar a Sudamérica en comunidades globales para los procesos relacionados a SAP Z5C Gestionar KPI's y elaborar reportes que ayuden a la toma de decisiones

10.jpg

Daily execution of payment proposal for the Brazilian entities. Monitor and perform payment controls in order to ensure the adherence to our guidelines. Carry out daily and monthly activities related to the reconciliation of the bank accounts.  Provide support to local stakeholders in relation to our operations and develop effective long-term relationships with them providing addressing their strategic needs. Assist in tasks such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes, among others when required. Effectively promote processes improvement and knowledge transfer among the team. Continuously monitor suspicious activity preventing fraud attacks within the payment process.

07.jpg

Manage timely collection of past due balances (email, phone calls, other) & reconcile customer accounts. Responsible for high number of customer accounts with special focus on complex portfolios. In charge of documenting contacts, promise to pay and disputes in the system. Assists customers by researching issues concerning the customer's statement and/or invoices. Interface with Sales, Finance and Customer Service to support approved business initiatives. Participate in monthly meetings with Credit and the Business. Review, adopt and implement BASF corporate guidelines.
Update monthly, weekly reports such as collections, overdue and any other reports that may be required by respective Management. Analysis and implementation of improvements to the current processes. 
Participate in low / medium complexity projects

01.jpg

Will be responsible for providing services in accordance with established work procedures and in compliance with BASF and FRC policies and legal requirements, ensuring quality and the correct reporting of mid size companies. Understand the E2E process and the impact within Financial Reporting and other areas of work. Assist in important tasks for the entire organization such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes and Projects, among others.

11.jpg

Conciliación de cuentas a pagar y recibir.
Análisis y resolución de diferencias Intercompany. Realización de tareas de cierre de mes y anuales. Soporte a la unidad de negocio en temas relacionados a facturación sobre producción/ventas. Estar en constante comunicación con compañías del grupo BASF, la cual se realizará principalmente en inglés

07.jpg

Identify and address opportunities within Samples Management processes to improve efficiencies, reduce costs, and provide higher service levels to our business partners. Drive technology improvements via collaboration with technology and operations teams. Provide process expertise to team members and global colleagues. Use expertise with Order to Cash, Purchase to Pay, Import, and Export processes to improve Sample Center performance. Monitor and correct issues with electronic interfaces between BASF’s applications (e.g. Salesforce, WorldAccount, SAP and others) and our vendors (sample warehouse, FedEx and others). Review and analyze the effectiveness and efficiency of existing processes and develop strategies for process improvements with focus on digitalization and automation

03.jpg

Create sample orders and follow up on orders created in the system to guarantee the delivery process to clients based on business needs. Monitor and follow up on the different blocks that will occur in the system to prevent contingencies and guarantee the flow of the logistics process.  Communicate to internal and external customers about any situation that affects the delivery date of the order and generate alternative options.
Generate and communicate the monthly reports of the area to provide information that is useful for decision-making. Comply with the policies and business rules related to samples movements to different business units and clients in order to contribute to the commercial process and relationship with clients. Monitor orders and daily reports in SAP to guarantee the correct execution for samples deliveries to customers. Identify opportunities in the current process in order to make proposals for a Sample Center continuous improvement.

16.jpg

Responsible for Indirect Finance NA Team- HUBs US&CA. Participate in the daily business and allocate resources within the team. Prepare monthly planning based on inflow analysis, productivity, and availability of resources, in coordination with Stakeholder Management TC and Manager.  Excellent planning and prioritization skills with a strong sense of urgency. Contribute for a successful implementation and performance of the new P2P Americas organization and Virtual Teams. Create synergies and develop solutions based on stakeholder’s interaction. Participate in global discussions on solutions to be implemented to generate efficiencies and improvements. Ensure know-how transfer when needed and steering of trainings for newcomers. Identify the knowledge gaps and facilitate training needs within the team.

06.jpg

Generar las valuaciones de puestos para negocios y GBS en la región de acuerdo con la metodología corporativa, enviando los resultados primeramente al equipo regional para validación y posteriormente para la carga de información en SAP (puntos de la evaluación, cambio de salario, fechas efectivas, incrementos parciales, centros de costos y otros). Igualmente generar las cartas ofertas del personal reevaluado o selecto por un proceso de Job Posting que consideren equidad en el área target y confirmandola con el gerente contratante. Calcular y actualizar las provisiones de bonos PIC/SIP y de PTU para todos los negocios y funciones en la región, enviando las cifras para validación con el equipo regional, garantizando así el registro contable aplicable. 

analista-senior.jpg

Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado.

Monitorear y procesar la información relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos. Identificar, anticipar y evaluar posibles riesgos que imposibiliten la implementación del Proyecto, y proponer posibles estrategias para alcanzar los objetivos acordados. Documentar la información de los proyectos. Reportar periodicamente el avance y el status del proyecto. Mantener una relación abierta, de confianza y cercanía con los principales grupos de interés y clientes de proyecto. Coordinar las actividades de testeo y capacitación asegurando un desarrollo gradual.

head-technology-unit.jpg

Lead and develop the local technology unit as part of the Global Technology Unit. Focus on driving already currently ongoing and new technology initiatives. Will be part of the Management Team of Montevideo. Further develop the competencies in the team to be well positioned to support the service delivery units in developing and enhancing their service delivery with state-of-the-art solutions. Develop a strong network into our global IT department. Ensure the desired results and seek value-adding opportunities for. Collaboration within and across sites and units. Evaluate and coordinate the development of applications and business solutions using new technologies (BA, BI, RPA, AI, etc). Assure compliance and security measures for global and regional systems, processes, guidelines and policies. Provide platform for knowledge exchange and further upskilling of service units within Global Business Services, especially for those service delivery units based in MVD.

02.jpg

Apoyar al Manager y actuar como un modelo a seguir dentro de la cultura organizacional. Coordinar la asignación de tareas dentro del equipo, garantizar el correcto funcionamiento de las herramientas y realizar un seguimiento cercano de los KPI’s para el logro de los objetivos. Asumir un rol activo en los ciclos de PEM, participar en reuniones de feedback, fomentar el desarrollo y dar seguimiento a los miembros del equipo. Dar seguimiento a proyectos, Service calls y armonización con otros equipos. Ser el primer nivel de escalación en casos de problemas con el proceso, así como proporcionar sugerencias para la mejora del mismo. Fomentar la armonización, alineación y optimización de tareas del área. Participación en cierres mensuales, cierres anuales, Notas de Bilanz y auditoría interna de procesos. Asegurar la cobranza, aplicación de pagos y gestión de la cobranza en tiempo y forma. Comunicarse con las diferentes partes interesadas para comprender sus necesidades y poder ofrecer soluciones en consecuencia.

analista-senior2.jpg

Llevar a cabo el ciclo de FRC para la región, gestionando las distintas etapas del ciclo a lo largo del año. Ser el principal punto de contacto para temas de Compliance en Norte América. Comprender el proceso E2E y el impacto dentro de Financial Reporting, otras áreas de la compañía y dentro del grupo BASF en sí. Participar en la planificación anual del ciclo de FRC. Impulsar de manera efectiva la mejora continua de los procesos. Garantizar la calidad y la eficiencia de los procesos asegurando que los mismo cumplan con las Guidelines de Compliance. Asistir en tareas relevantes para toda la
organización como: Gestión del 

Conocimiento, Auditoria y todos los temas
relacionados con Control Interno, entre otras.

05.jpg

Support and training to users on tools: Action Tracking Tool (IMT – Actus); Documentation Management Tool (BASF Docs); Specific Requirements of Automotive Customers (CSR System); Legal Requirements Tool (Gedweb). Support on IATF's core tools in case of any doubts or issues related to them. For Internal Audits: Plan and organize internal audits and keep the service recipients informed about it; Management of auditors (their qualification and availability) and Management of audit reports.

04-samples-manager.jpg

Supporting Supply Chain Services delivery setup in Montevideo. Lead and manage a team developing, motivating, and driving efficiency and commitment required, also identifying potential and high-performance team, ensuring the high performance and target achievements . Work with  Service Delivery Unit Heads, Clusters, Regions for having appropriate setup of Supply Chain Services in Montevideo with adequate span of control, end to end service setup  . Promote a service mindset through the team in the supply chain structure. Drive efficiency and effectiveness within the organization while ensuring a high level of customer focus. Support different supply chain processes into the transitions. Utilize analytical and problem-solving abilities to develop and implement creative solutions to obstacles that are preventing the Sample Center’s ability to meet business units demands. Have a solid understanding of order management, supply planning, and inventory management for specific businesses / locations. Be able to do global inventory checks and understand how to track / follow material movements in SAP. Work closely with the region to continuously improve delivery reliability. To continuously develop the organization in terms of talents, skillsets & competencies jointly with the Region, Hub & Cluster. Ability to work with a cross functional team (EHS, Foreign Trade) for the common purpose of delivering fast and efficient sample process.

sepcialist-application-support.jpg

Support applications/tools such as ION (Input-Output-Network), ESCRIBA (document management application) and SAP CRM (Ticketing-Tool) used in the delivery units globally. Being the first Point of Contact in case of incidents/ errors, coordinating them with internal and external partners and actively support solution finding. Provide regular updates on incidents to all affected
parties and maintain documentation of Troubleshooting. Consulting for 

implementation of further functionalities and use cases. Promote strong collaboration with colleagues from Berlin hub to ensure global harmonized processes. Support in projects when know-how for specific applications and
tools is required. Interface to IT colleagues and external providers. User and Ongoing Support: Provide User Trainings and support users with application questions. Monitoring of implemented use cases and  functionalities and be responsible for the knowledge Management.

15-purchase-to-pay-technology-semi-senio

Desarrollar scripts de procesos lineales, considerando todas las excepciones
posibles, con el input de los equipos operativos. Desarrollar documentación y
material de entrenamiento de Bots. Conducir testeo de scripts, considerando todas las excepciones posibles. Monitoreo técnico de Bots ya implementados en Purchase to Pay. Realización de mantenimiento preventivo y correctivo para asegurar continuidad del negocio. Actualizar scripts existentes, para
aumentar la estabilidad y eficiencia de las soluciones instaladas, soportando así el concepto de mejora continua. Participar en el proceso de evaluación, validación e implementación de soluciones tecnológicas alternativas cuando la tecnología RPA no es aplicable. Desarrollar soluciones  tecnológicas utilizando diversas herramientas tales como: bases de datos, programación orientada a objetos y RPA.

10-sap-senior-consultant.jpg

onsulting and support for internal business partners in dealing with complex business process and questions about IT applications with a focus on Financial Accounting & Reporting. Capturing and analysis of business requirements as well as implementation of early consulting. Creation of (functional) Solution Design Documents for Financial Accounting & Reporting.
Customizing of applications, their enhancement, and new applications for
BASF Financial Accounting & Reporting.

aviso-basf-analista3.jpg

We invite people interested in being part of our new People Services Team, where they will be a key point of contact for US and Canada employees and leaders in the areas of talent acquisition, data management, compensation and mobility to ensure business value by providing best in class services.

lider-de-unidad-de-negocio-en-paraguay-LU2204.jpg

Orientamos la búsqueda a una persona con formación en ingeniería o tecnólogos; con conocimientos o experiencia industrial o mecánica, para desarrollar una de las unidades de negocios de Movil Uno en Paraguay.

Desafíos de la posición.
- Liderar equipo comercial y de administración.
- Realizar gestión comercial con clientes y potenciales clientes.
- Supervisar gestión administrativa.
- Coordinar el contacto con proveedores en el extranjero.
 Requisitos del cargo.
- Posibilidad de radicarse de forma permanente en Asunción, Paraguay.
- Experiencia liderando equipos comerciales.
Se valorará, sin ser excluyente.
- Manejo de inglés Formación y conocimientos de Recursos Humanos.

¿Qué podés esperar de esta oportunidad?
- Incorporarte a una empresa nacional, sólida.
- Desarrollarte profesionalmente y liderar un equipo con diferentes perfiles.
- Ser referente de una unidad de negocio.

Postulate indicando la referencia: LU2204

analista-de-marketing-AM2004.jpg

Buscamos estudiantes avanzados de ciencias económicas; contadores o economistas recién recibidos. ¿Cuáles serán tus desafíos? * Serás responsable de analizar y brindar información necesaria a los equipos de marketing, comercial y ventas del laboratorio. * Desarrollar análisis de ventas de productos por línea, familia canal y generar reportes * Brindar soporte en el armado de toda la información necesaria para licitaciones * Apoyar a las personas y equipos involucrados en el armado de presupuesto anual ¿Qué se espera de vos? * Buscamos una persona analítica, proactiva, con capacidad de enfocarse en varias cosas en simultáneo * Que cuentes con muy buen manejo de herramientas informáticas y excel avanzado ¿Qué podés esperar de esta oportunidad? * Formar parte de un laboratorio con sólida experiencia en el mercado. Desarrollarte profesionalmente en el equipo de marketing.

Postulate indicando la referencia: AM2004

desarrollador-php-senior-DP0604.jpg

Orientamos la búsqueda a egresados o estudiantes de carreras informáticas para desarrollar soluciones aplicadas a procesos de logística, integrando distintos sistemas y documentando su funcionamiento.

 

Serán requisitos fundamentales:

- Contar con experiencia de al menos 5 años como desarrollador

- Base de datos SQL avanzado

- Lenguaje PHP

- JS (Angular/loic)

- Framework: Laravel

Postulate indicando la referencia: DP0604

mecanico-de-vehiculos-de-carga-pesada-MV0504.jpg

Orientamos la búsqueda a Mecánicos de vehículos de carga pesada, para incorporarse a importante empresa de Logística ubicada en la zona de Paso de la Arena, en Montevideo.

Serán requisitos fundamentales

- Contar con formación y/o experiencia previa trabajando con vehículos de carga pesada

- Tener locomoción propia - De preferencia vivir en zonas aledañas

Postulate indicando la referencia: MV0504

auxiliar-de-rrhh-AR2903.jpg

Orientamos la búsqueda a personas con formación en administración de personal, liquidación de haberes salariales. Deberá contar con buen manejo de Office, Excel y sistemas de liquidación de sueldos. Serán competencias clave, la proactividad, autogestión, buen relacionamiento interpersonal, trabajo en equipo, atención a los detalles, capacidad de planificación y organización. Así como el adaptarse al trabajo bajo presión y manejo de situaciones críticas.

Postulate indicando la referencia: AR2903

auxiliar-administrativo-contable-muro.jpg

La persona a ocupar el cargo tendrá como responsabilidad central gestionar la atención telefónica y presencial a clientes y proveedores, así como asistir a los integrantes de la empresa en tareas administrativas y contables. Dentro de sus principales tareas, destacamos la atención telefónica de llamadas y derivación de las mismas, la atención presencial de proveedores y clientes, el ingreso de asientos contables, la realización de pagos, cobros, gestión de cheques, entre otras tareas inherentes al rol.

Para el buen desempeño de la tarea se requiere buena presencia, amabilidad, reserva y discreción, contar con conocimientos contables, dominio del programa Memory Conty y de paquete office y experiencia y estabilidad en el cargo.

Serán competencias clave de la persona a incorporar compromiso, responsabilidad, vocación de servicio, reserva, disciplina y cumplimiento.

Postulate indicando la referencia: AAC2303

auxiliar-administrativo-part-time.jpg

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo personas con ganas de aprender y colaborar en tareas operativas y administrativas contables en un horario vespertino de trabajo. Si te interesa esta oportunidad, envíanos tu CV!

Postulate indicando la referencia: APT2303

recepcionista-telefonista.jpg

Orientamos la búsqueda hacia personas con gusto y experiencia en atención al cliente, recepción de público y atención telefónica. Si cuentas con un buen nivel de inglés, vocación de servicio, excelentes habilidades comunicacionales y eres una persona proactiva, ¡esta oportunidad puede ser para ti! ¡Envíanos tu CV!

Postulate indicando la referencia: RT0202

llamado-comag.jpeg

Selecciona para COMAG
Jefe de Recursos Humanos

La posición
Reporta al Gerente General y tiene como objetivo central gestionar de forma eficiente los recursos humanos de la cooperativa, teniendo como meta un clima de trabajo óptimo, a través de la construcción de compromiso y sentido de pertenencia, propiciando la excelencia en la atención a los socios y la optimización de los recursos. 
Entre sus principales responsabilidades se encuentran: supervisar al equipo a su cargo, generar, implementar y velar por el cumplimiento de las políticas de rrhh, así como las resoluciones del Consejo Directivo y la Gerencia relacionadas con el sector; diseñar el plan de comunicación interna, así como también el de desarrollo y capacitación, implementándolo;  monitorear los principales indicadores y sugerir oportunidades de mejora; desarrollar la evaluación de desempeño de la Cooperativa, generar propuestas orientadas a la mejora del servicio; reunir y gestionar la información necesaria para la correcta liquidación de sueldos; brindar apoyo a las diferentes jefaturas y gestionar la correcta dotación de personal en los diferentes sectores según la operativa diaria y las demandas puntuales; integrar la comisión de salud y seguridad ocupacional de la Cooperativa; establecer un diálogo fluido con el sindicato,  entre otras tareas inherentes al cargo.

Requisitos
Orientamos la búsqueda hacia profesionales egresados de carreras tales como; Contador Público, Licenciado en Psicología, Relaciones Laborales o Recursos Humanos y /o afines, con más de 3 años de experiencia en posiciones de similar responsabilidad en empresas de mediano y gran porte. Se requiere contar con conocimientos en herramientas informáticas. Los estudios de posgrado y/o maestrías en Gestión, Recursos Humanos, Negociación, Consultorías en distintas organizaciones, Asesorías en comisiones de salud, serán valorados.
Visión estratégica y del negocio, capacidad de planificación y organización, habilidades de liderazgo y comunicación, orientación a resultados, dinamismo y proactividad, así como buen relacionamiento interpersonal serán competencias clave para la posición. 
La experiencia en cooperativas será valorada. 
La persona deberá contar con disponibilidad para trabajar de lunes a sábados. 

La propuesta
Ofrecemos la posibilidad de ser parte de una reconocida Cooperativa, de gran trayectoria en nuestro medio, que te ofrece interesantes desafíos, en un ambiente de trabajo estable.

Las personas interesadas en postularse deberán enviar su cv hasta el 30 de enero indicando la referencia JR1601 a conectartrabajo@convixion.com.uy. Deberán adjuntar también: copia de títulos que acrediten su formación (Los originales se solicitarán a quienes avancen a la siguiente etapa), así como comprobantes de su experiencia dónde conste:  cargo, tiempo de ejercicio y descripción de tareas con firma del jefe y de RRHH.

Postulate indicando la referencia: JR1601

administrativo-comercial.jpg

Orientamos la búsqueda a personas con dominio de Office y Operador PC avanzado, se valorará conocimiento de comercio exterior y logística. Se espera para el cargo el registro en el sistema de la empresa, de toda la información comercial de negocios concretados, así como  las actualizaciones que se puedan desarrollar durante la operación. No dejes pasar esta oportundiad y envianos tu CV!

Postulate indicando la referencia: AC2912

desarrollador-genexus-senio.jpg

Nos encontramos en búsqueda de egresados o próximos a recibirse de carreras informáticas de nivel terciario o similar, que cuenten con más de 5 años de experiencia Desarrollando en Genexus Web. Desarrollarás las nuevas soluciones en proyectos de mediano y gran porte y además, el mantenimiento correctivo y evolutivo de los productos existentes. Te proponemos formar parte de una empresa que brinda soluciones informáticas innovadoras, aplicando tecnologías de última generación!

Postulate indicando la referencia: DG1512

business-intelligence-senior.jpg

Buscamos egresados o próximos a recibirse de carreras informáticas de nivel terciario o superior, que cuenten con dos años de experiencia en implementación de Soluciones de BI y Análisis de Información en proyectos de gran porte. Si cuentas también con experiencia en modelados multidimensionales de datos, diseño y desarrollo de ETL’s, dashboards, análisis de KPI`s y reporting no dejes pasar esta gran oportunidad de formar parte de una empresa de desarrollo de software de gran reconocimiento!

Postulate indicando la referencia: BS3011

recepcionista-cajera.jpg

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo personas con gusto por la atención al cliente, habilidades de comunicación, capacidad de organización y foco en el detalle.

¡Súmate a una empresa de reconocida trayectoria en el mercado, que te ofrece estabilidad y buen ambiente de trabajo!

Postulate indicando la referencia: RC0511

lider-desarrollo-genexus.jpg

Tendrá a su cargo un equipo de desarrolladores Genexus y las definiciones técnicas para las nuevas implementaciones y el mantenimiento correctivo y evolutivo de los productos existentes.

 

Requisitos: Formación en Ingeniería en Sistemas o carreras afines. Experiencia mínima de 5 años trabajando con GeneXus en cargos de gestión de equipos. Disponibilidad full time.

 

No dejes pasar esta gran oportunidad de formar parte de una empresa de desarrollo de software de gran reconocimiento.

 

Postulate indicando la referencia: LG2710

desarrollador-net.jpg

¿Te gusta el desarrollo de aplicaciones, tenes iniciativa para proponer mejoras y cuentas con al menos 3 años de experiencia desarrollando .NET? ¡Entonces está oportunidad es para vos! Te proponemos formar parte de una empresa que brinda soluciones informáticas innovadoras, aplicando tecnologías de última generación con calidad certificada, con una sólida presencia en el mercado de las empresas world class. Con una sucursal en Chile, presencia directa en Colombia y Argentina, opera con clientes en más de 10 países a lo largo del mundo.

 

Postulate indicando la referencia: DN2110

project-manager.jpg

¿Sos Ingeniero Civil o Industrial?

¿Contás con la certificación de PMO y buen nivel de inglés?

¿Has trabajado en proyectos de ingeniería? ¿Te gusta el trabajo de campo?

 

Postulate indicando la referencia:PM0510

responsable-gestion-de-socios.jpg

Orientaremos la búsqueda hacia personas con formación universitaria, conocimientos de administración y gestión, que cuenten con buen manejo de herramientas informáticas y experiencia en análisis de información, gestión de datos y trato con público en empresas de servicios, preferentemente instituciones deportivas. Serán competencias clave de la persona a incorporar vocación de servicio, orientación al cliente interno y externo, capacidad de análisis, gusto por el trabajo en equipo, excelentes habilidades de comunicación oral y escrita y de negociación.

Postulate indicando la referencia: RGS2709

native-english-teachers-secondary-science.jpg

It is essential that the applicant can teach more than one discipline to IGCSE and IB Diploma level.

Essential Experience, Qualifications and Skills required:

- A first degree and/or teaching qualification 

- Ideally, experience with the IB Diploma, IGCSE programmes.

- Experience and desire to seek innovative solutions to problems.

- Excellent interpersonal skills.

- Fluent English.

- Interest in developing the use of IT in classroom teaching.

 

The conditions of the contract will be competitive in terms of remuneration, benefits, full health coverage and housing.  

Applications from teaching couples would be very welcome. 

Postulate indicando la referencia: SS0408

native-english-teachers.jpg

Are you a Native English Speaker, you have experience teaching and are looking for your next experience in a new country?

This opportunity is for you!

Postulate indicando la referencia: NET0408

supply-chain-analyst.jpg

Orientamos la búsqueda a jóvenes profesionales de comercio exterior, administración de empresas, economía con experiencia en operaciones logísticas, análisis de costos y supply chain. Será importante contar con conocimientos de SAP, Tableau, Power BI así como un nivel avanzado del idioma inglés a nivel oral y escrito.

 

¿Estás buscando tu próxima experiencia laboral?

Postulate indicando la referencia: SCA1307

jefe-de-mantenimiento-y-servicios-comerc

La posición reporta al Gerente de Planta de San José y tiene como principal responsabilidad asegurar el correcto funcionamiento de los servicios industriales y de mantenimiento a través de liderar el mantenimiento preventivo y reparación inmediata de la planta.

 

Orientamos la búsqueda Ingenieros Químicos o Industriales Mecánicos, que cuenten con buen nivel de inglés y/o portugues, y sólida experiencia habiendo liderado equipos de trabajo en empresas industriales, preferentemente del rubro alimenticio.

 

Serán competencias clave de la persona incorporar habilidad de liderazgo, capacidad de comunicación, negociación y trabajo en equipo, iniciativa y proactividad.

Postulate indicando la referencia: JM0906

aviso-choferes.jpg

Si contás con libreta de conducir categoría D y has trabajado como chofer de camión, trasladando mercadería al interior del país, envíanos tu cv!


Si eres mujer no dudes en postularte!

Se trata de una excelente oportunidad para incorporarse a una importante empresa de transporte que se encuentra en franco crecimiento.

Postulate indicando la referencia:​ CH2302

03.jpg

Support different surface transport processes into the transitions. Driving efficiency and optimization in transport process. Delivery generation, load planning and consolidation. Route optimization, customer delivery tracking and follow up. Ensure a high level of customer focus.  Harmonize surface transport processes working closely to customer care team, logistics operations and procurement as main important interaction areas, optimizing the service level always improving delivery reliability. Execute and support daily transport activities acting in issues resolution guaranteeing an excellent service. Track and trace delivery and dispatches.

02.jpg

The Executive HR Analyst provides overall support for the NA Executive Human Resources team and administers the day-to-day compensation, benefits, mobility, and perquisite programs for Senior Executives, as well as broad HR services to internal stakeholders in this segment.  Administers the day-to-day compensation, benefits, mobility, and perquisite programs for Senior Executives, as well as broad HR services to internal stakeholders in this segment.
Identifies business partner’s requirements, generates the necessary understanding of the services and how to add value to the Business. Continuously ensures high quality of services

05.jpg

Assist with the annual administration of the Merit and Incentive cycle preparation. Assists the Comp CoE, in participating in salary surveys for employees in various local and national surveys Maintain the new annual salary ranges for the various plans, Non - Exempt, Exempt ranges as provided by the Compensation Manager Support the Compensation and Performance Manager in preparation of presentations, training materials, communication highlights and updates to the Learning and Development Portal for Compensation and Performance Management. Provide analytical support to Compensation team on a variety of projects including market research, program design, analysis, budgeting and implementation of new programs

08.jpg

The Payroll Tax Specialist will be responsible for all payroll related tax activities, including compliance with local, state, and federal regulations and related tax filling responsibilities with 3rd party tax provider. Responsible for overseeing and ensuring payroll taxes have been properly tracked, calculated, reported, and remitted to the appropriate taxing authorities in compliance with law. Reconciling periodic, quarterly, and annual returns filed by third party vendor back to payroll system reports. Following Tax Calendars and deposit dates. Keep payroll department and employees up to date on compliance tax changes that will affect payroll processing. Initiate system changes as needed with technical support teams. Provide payroll tax reports.

senior analyst process oriented.jpeg

Proveer servicios de cuentas a pagar de acuerdo con los procedimientos y políticas de BASF, cumpliendo los requisitos legales del país, y asegurando no sólo la continuidad de los procesos sino también la excelencia de los mismos. Las principales actividades serán contabilizar, resolver problemas identificados por clientes internos y/o proveedores implementando soluciones sustentables y/o customizadas. Contribuir al alcance de los objetivos del equipo y del departamento en relación al Payment accuracy, Automatización, Backlog de facturas y otros KPIs, debiendo utilizar y/o construir diferentes dashboards donde podrá visualizar y analizar la información, para posteriormente tomar acciones en post de la optimización de los procesos. Ser referente dentro y fuera del equipo, co-creando soluciones para los problemas y/o necesidades identificadas en estrecha colaboración con colegas de otras áreas (procurement, logística, impuestos, entre otros). Liderar actividades de mejora continua e innovación dentro del equipo, desarrollando a otras personas con menor experiencia y siendo un catalizador para alcanzar mejores resultados. Participar de proyectos o iniciativas regionales o globales, con impacto en los procesos del equipo, asegurando el éxito en las fases de testeo e implementación. En caso de que sea requerido, dar soporte al equipo en la Auditoría (interna y externa).

14.jpg

Support the Regional Transportation Management and Rail Fleet Asset Services end-to-end process by driving and supporting continuous improvement initiatives that will result in efficiencies, cost savings, business growth, etc. Scope US, CA, and cross-border Project management support including detailed process mapping and structured approach to ensure as-is processes are well documented, changes and automations are planned and tested, and implementations are successful.

11.jpg

Support the Regional Distribution Network end-to-end process by driving and supporting continuous improvement initiatives that will result in efficiencies, cost savings, business growth, etc. Scope includes US and CA Project management support including detailed process mapping and structured approach to ensure as-is processes are well documented, changes and automations are planned and tested, and implementations are successful. Continuous Improvement, process optimization/automation, innovation Project support for large projects to monitor deliverables, track project activities and key measures. Support new and/or service improvements from a process and systems point of view.

08.jpg

Aligned to specific Business Units, you will manage requisitions and serve as the main point of contact for Hiring Managers, candidates, and various HR colleagues. You will leverage your understanding of the competitive landscape and how it influences available talent and recommend investment in media postings where necessary. You will pre-qualify and short list top talent using a performance based qualifying lens and conduct pre-screenings to develop talent write ups for presentation to Hiring Manager. As an agile team player, you will contribute to additional TA projects as time and capacity permits.

05.jpg

Assist Learning Technology Specialist with managing and enforcing the standardization and governance of the SuccessFactors LMS for the NA region. Work with global team and IT on release testing of system functionality changes and reporting, update documentation; ensure translations for Mexico and Canada are implemented.
Develop and maintain documentation of LMS processes for critical system user administrators, such as myHR, Mexico service center, and LMS content owners; includes documenting continuous functional enhancements and process improvements as it applies to NA region

02.jpg

Manages the standardization and governance of the SuccessFactors Learning Management system (LMS) for North America (NA) region. Role fully supports the execution of the Employee and Organization Development strategy. Manages medium & large LMS projects for NA, special requests, escalated issues from MyHR, onboarding of acquisitions & other groups. Provides reporting needs analysis for Manufacturing, site audits (EHS, DOT, OSHA, etc), LDCs, 500+ content owners. Provides guidance and support to MyHR, administrators, content owners, and training coordinators. Responsible for the analysis/trouble-shooting of escalated issues and provides/implements resolution. Provides continuous process improvement and best practices.

03.jpg

Liderar el equipo de Flota y Mobilidad Urbana Gestión de los proveedores Garantizar la calidad y la satisfacción de los usuarios del servicio en SA. Garantizar entrenamientos y reportes mandatorios de la flota. Garantizar el control y manutención de documentos mandatorios de la flota. Liderar cambios de procesos para BASF y proveedor Liderar proyectos relacionados a la Flota y Mobilidad Urbana (Telemetria, Infracciones, Flota Propria, Simplificación de procesos, automatización de conferencias de pagamentos). Representar a Sudamérica en comunidades globales para los procesos relacionados. Gestionar KPI's y elaborar reportes que ayuden a la toma de decisiones.

06.jpg

Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado. Monitorear y procesar la información. relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos.  Identificar, anticipar y evaluar posibles riesgos que imposibiliten la implementación del Proyecto, y proponer posibles estrategias para alcanzar los objetivos acordados. Documentar la información de los proyectos

03.jpg

Act as a Global / Regional representative of BASF Digital community, supporting BASF Digital roadmap, helping GDS to identify, execute and implement customer-centric digital solutions in an actionable and measurable way.  Elaborate functional requirements with Business Partners by using Design Thinking principles. Create solution designs and effort estimations to fill the product backlog. Provide early consulting activities to our internal business partners including determining use cases, performing demo sessions of Bizagi workflows and recommending solutions. Implement workflows by using Bizagi Cloud Platform (process flows, data models, user interfaces, interfaces and business rules). Perform quality assurance via unit and functional testing and follows security guidelines.

09.jpg

Liderar el equipo de HR Admin & Payroll (gestión del desempeño, desarrollo de los empleados, movimientos de la organización) Asegurar la satisfacción de los colaboradores del área. Velar por el cumplimiento general de los procesos y políticas de nómina acorde con la legislación e inspecciones brasileñas, brindando servicios en tiempo y de alta calidad Gestionar KPI's y elaborar reportes que ayuden a la toma de decisiones

05.jpg

Proyectar e implementar la estrategia de análisis de Recursos Humanos y sus datos que impulsa el valor comercial. Proporcionar KPIs y recomendaciones de análisis que agregan valor a la mejora de la fuerza laboral. Evaluar proactivamente el riesgo que involucra a la fuerza laboral, incluido el talento. Impulsar los enfoques y los diseños de procesos para el uso eficaz de métricas y análisis en toda la función de RR.HH. para garantizar los resultados. Garantizar la eficacia de las métricas de RR.HH., los informes de gestión del capital humano, los datos de costos y la planificación de recursos humanos.

09.jpg

Daily execution of payment proposal for the Brazilian entities. Monitor and perform payment controls in order to ensure the adherence to our guidelines. Carry out daily and monthly activities related to the reconciliation of the bank accounts.  Provide support to local stakeholders in relation to our operations and develop effective long-term relationships with them providing addressing their strategic needs. Assist in tasks such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes, among others when required. Effectively promote processes improvement and knowledge transfer among the team. Continuously monitor suspicious activity preventing fraud attacks within the payment process.

06.jpg

Provide support to the Manager in daily business. Coordinate the assignment of tasks within the team, ensure the correct functioning of the tools and perform close monitoring of all processes for the achievement of the objectives in a timely manner. Take an active role in PEM cycles, schedule feedback meetings, foster development and follow up on team members. Be responsible for actions and follow-up on Projects, Service Calls and harmonization with other teams. Be the First level of escalation in cases of issues with the process, as well as provide suggestions for improvements. Provide onboarding for new team members and access requests. Foster harmonization, alignment, and optimization of actions in conjunction with the Experts. Communicate with the different stakeholders to understand their needs and be able to offer solutions accordingly.

13.jpg

Responsable por procesos de aplicación y contabilización de cobros para US&CA.
Trabajar en constante colaboración con los integrantes del equipo para el cumplimiento de las metas diarias. Asistir en tareas importantes para toda la organización como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la eficiencia de los procesos, entre otras. Participación y soporte en proyectos locales y regionales. 
Constante búsqueda de mejoras y automatización de procesos del área

10.jpg

Responsable por procesos de Cobranza para México, cobros y negociación de deudas.  Soporte a equipo de cuentas por Cobrar, garantizar con que los pagos recibidos sean aplicados en tiempo. Soporte en Auditoría interna y externa. Soporte al equipo de Créditos. Participación y soporte en proyectos locales y regionales. Constante búsqueda de mejoras y automatización de procesos del área. Constante comunicación con el negocio y con servicio al cliente.
Reenvío de documentos cuando solicitados por los clientes.

06.jpg

Duty Drawback accounting and BU communications. Drawback Uploads. Other Duty Refund Uploads and its allocation. Resolution of Settled Reduced from IPP. Month end Reports • ACH Duty Reconciliation for US01 & US0A / FI allocation Quarterly Financial Mixed key project. Vendor Bills for US & CA. Service providers Macro invoice process. Investigate discrepancies with service provider. Services provider audit and resolution.Resolving unpaid vendor bills. Clearing up statement of accounts. Clearing account 1114496 (bi-weekly).
Datamyne Reports for various BU's. Various HTS ( tariff classification ) and duty paid reports : SAP and ACE. MTB ( Miscellaneous Tariff Bill ) and duty saving reports.

02.jpg

Ensure compliance to Customs laws and regulations in all Customs Services.
Coordinate and orchestrate internal and external Audits; maintaining Internal Control System Database. Define Requirements on Sub-Regional and National Level based on Corporate Group Policy and R1 Requirement. Supervise Functional Expert role in Customs for North/South America and ensure Digitalization initiatives. Ensure One voice policy to the Customs Authorities and manage internal as well as external Audits. Manage and supervise Customs Back-end services for North- and South America provided from the Hub Montevideo • Foster process harmonization and efficiency in Customs across all service areas and share best practices . Contribute and implement the globally harmonized reporting and KPI measurement

15.jpg

Be part of the Stakeholder Management Team, providing a high-quality service and fully customer oriented. Identify suppliers’ needs, clarify information, research every issue, and provide solutions and/or alternatives. Manage emails & calls in a timely and professional manner providing answers for a variety of matters related to payments Review and process invoices following accounts payable process and compliance. Analyze statements and do reconciliations. Bring ideas for process improvement and analyze root causes in order to reduce the number of inquiries received. Build sustainable supplier relations based on trust and integrity. Meet personal & team qualitative and quantitative targets

05.jpg

Cargar y reflejar los cambios de datos en el Módulo SAP HR: estructura organizacional, contrataciones, terminaciones, cambios organizativos, actualizaciones de datos de personal. Ejecutar los informes mensuales de Master Data para las diferentes áreas de RRHH. Generar informes de RR.HH. para reflejar la coherencia del sistema de RR.HH. para múltiples propósitos: control, auditorías, KPI, etc. Generar y enviar las contrataciones, bajas, cambios de beneficiarios o actualizaciones al principal proveedor de Seguros Médicos para mantener la consistencia de la información de los empleados asegurados. Crear y asegurar la actualización y custodia de los archivos de personal digitales.

analista-senior-payroll.jpg

Asegurar la ejecución del proceso de Payroll de empleados sindicalizados y no sindicalizados garantizando el cálculo de salarios, beneficios, obligaciones tributarias y laborales. Administrar los beneficios relacionados con la Payroll garantizando el cumplimiento de acuerdo con el contrato de negociación, políticas y lineamientos establecidos, buscando la mejor relación con el sindicato. Preparar informes e información relacionada con Payroll para estudios actuariales, costos de personal, costos para presupuesto anual, tendencias de pago, horas extras. Calcular y generar despidos laborales para los empleados asegurando el pago y cumplimiento legal. Activar y garantizar cambios relacionados con la Payroll en el sistema SAP de acuerdo con las actualizaciones legales y de contratos de negociación. Asegurar el proceso de estampación de CFDI en cada nómina, pagos por terminación, reparto de utilidades, asegurando el proceso de cierre anual. Garantizar los ingresos acumulados y deducciones de los empleados y entregar la información en tiempo y forma al departamento de Seguridad Social e Impuestos del área. Aplicar el proceso contable para gastos de nómina asegurando la información contable y la entrega a tiempo para el cierre mensual y anual. Administrar los esquemas de bonificación anual y variable de productividad para empleados sindicales. Calcular el costo de personal para el presupuesto anual de contratos de negociación.

04.jpg

Responsible for alignment with the Regional Treasury related activities, as well as Corporate Treasury groups including Financing and Markets and Financial Risk Management and the direct engagement with internal stakeholders (in part Accounting, Corporate Tax, Legal,) as well as external engagements with financial institutions, customers, and vendors on Treasury Financing topics. The Treasury Financing areas include but are not limited to risk assessment, regulatory compliance (license to operate), business partner consultancy, and service escalation and issue management.

01.jpg

Análisis de partidas conciliatorias de bancos. Reconciliación de productos financieros, y su posterior contabilidad. Proceso de cierre mensual. Análisis del flujo de fondos diario. Realización de los cálculos de fondos proyectados de las compañías bajo su responsabilidad. Realización de reportes para entidades locales o bancos centrales. Participación en el armado de notas trimestrales, Bilanz y anuales. Soportar la mejora del diseño y flujo del proceso buscando oportunidades de mejora y automatización. Participar en proyectos locales, regionales y globales, tanto en el desarrollo como en la implementación. Asistir en tareas importantes para toda la organización como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la eficiencia de los procesos, entre otras.

09.jpg

Support strategic business data driven decisions for Occupational Safety KPI and agency compliance reporting both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for South America. Participate at Global Expertise team Community (Occupational Safety, Industrial Hygiene and Reporting).

03.jpg

Asegurar la implementación de los requerimientos del negocio, las actividades de proyecto o iniciativas de la Región y/o Hub. Alineamiento en proyectos tanto locales, como regionales y globales. Coordinar e implementar las actividades de los proyectos en tiempo y forma, considerando el presupuesto asignado. Monitorear y procesar la información relacionada al proyecto en curso. Gestionar los cambios que puedan surgir en el proyecto, así como también los tiempos programados y costos definidos.

analista-semi-senior2.jpg

Llevar a cabo el ciclo de FRC para la región, dando soporte en la gestión de las etapas del ciclo a lo largo del año. Ser el principal punto de contacto para temas de Compliance en la región. Comprender el proceso E2E y el impacto dentro de Financial Reporting, otras áreas de la compañía y dentro del grupo
BASF en sí. Soportar en la planificación anual del ciclo de FRC. Trabajar en conjunto para la mejora continua de los procesos. Garantizar la calidad y la eficiencia de los procesos asegurando que los mismo cumplan con las
Guidelines de Compliance. Asistir en tareas relevantes para toda la organización como: Gestión del Conocimiento, Auditoria y todos los temas relacionados con Control Interno, entre otras.

11-sap-senior-consultant2.jpg

Responsible for designing possible technical solutions for subject-specific business requirements in coordination with other business process consultant and internal business partners within BASF. Develop, configure, and test complex applications, including quality assurance and managing projects in cooperation with our business partners and third-party providers.
Implementation through development (ABAP/ ABAP OO) and/or customizing
in SAP and of relevant digital applications would be required. Responsible for
managing & maintaining operational business support in BASF SAP application landscape. In case of incidents, ensure restoring normal application services as quickly as possible and minimize adverse impact on operations including Problem management, Change Management (incl. small business requests) and Continuous Service Improvement (CSI). Steer third
party provider in terms of solution or service delivery of procurement topics in the Region. Provide support during change requests / projects with early consulting which comprises efforts estimation and high-level design solution.

16-senior-software-developer.jpg

Being part of a global technology team around the 3 hubs within our organization located in Berlin, Kuala Lumpur and Montevideo, taking part on different projects of different sizes involving different technologies open source and proprietary all combined together with a great opportunity for the innovation over digitalization and automation of processes. Probably you
could be discussing on how to architecture a solution that fits different countries/regions combining different components like web solutions with a chatbot platform powered by NLU services, this will be used to capture the
user input to get insights in the way of entities and their relationships, that at
final stages could be combined with machine learning techniques for further processing in an enterprise ERP. This is the kind of  scenarios that you could find yourself working on if you join our team.

13-software-development-coordinator.jpg

Leading the agile development team located in Montevideo’s hub but with strong connection and collaboration with the rest of the hubs in the context of GB Build*. Responsible for planning and coordinating of all the development activities of the team. The person would be the “go to” contact when it comes to software developers. Taking care of the capacity management looking for the optimal use of the resources assigned to the different projects,  responsible to ensure the delivery on time, managing risks, communicating with the business in case of delays, changes in scope or any other issue that might happen during the development phase. To better organize the team around projects or products she or he can be supported by Scrum Masters
that would help to ensure the scrum team in executing according to the agile practices to complete the work committed in the way of roadmaps.

agente-de-soporte-AS2504.jpg

Orientamos nuestra búsqueda a egresados de bachillerato preferentemente tecnológico o estudiantes de carreras informáticas de nivel terciario. Con experiencia en manejo y administrador de servidores Linux, conocimientos de Windows Server y conexiones remotas. Se valorará la experiencia previa en cargos de soporte (mesa de ayuda). ¡No dejes pasar esta gran oportunidad de formar parte de una empresa de desarrollo de software de gran reconocimiento!

Postulate indicando la referencia: AS2504

desarrollador-genexus-sr-DG1304.jpg

Buscamos Desarrollador GeneXus con experiencia de 4 años en aplicaciones web de grado empresarial, escalables y de alto rendimiento. Formarás parte de un talentoso equipo de software que trabaja en aplicaciones de misión crítica. Responsabilidades: diseñar, desarrollar y entregar aplicaciones con tecnología de punta y de alta calidad. Perfil: profesionales con experiencia en Genexus 16 y generador Java, conocimientos en MySQL y SQL Server. Nivel de inglés intermedio. Se valorarán los conocimientos en Patterns: WorkWithPlus, KBTools; manejo de Javascirpt; HTML; diseño gráfico y desarrollo para Smart Devices. ¡Sumate a una empresa líder a nivel internacional y certificada por GPTW!

Postulate indicando la referencia: DG1304

analista-qa-QA0704.jpg

Buscamos personas egresadas o estudiantes de carreras informáticas. Tendrá como desafío probar las soluciones tecnológicas y asegurar su adecuado funcionamiento, identificando errores y su posible solución. Serán requisitos fundamentales: - Contar con un año de experiencia en posiciones similares - Conocimiento en base de datos.
Apuntamos a incorporar una persona con marcada actitud proactiva, capacidad de planificación, atención al detalle y gran capacidad de trabajo en equipo.

Postulate indicando la referencia: QA0704

adjunto-jefe-mantenimiento.jpg

La búsqueda se orienta a estudiantes de ingeniería mecánica; ingeniero/as o técnico/as con conocimiento de calderas, bomba de agua, etc. Desafíos: será responsable de coordinar y supervisar tareas de mantenimiento junto a la Jefatura del sector. Llevará el control diario de insumos y velará por su eficiencia; realizará informes mensuales; colaborará en las compras y dará apoyo a los distintos sectores del club. Requisitos Dominio de Autocad y Office:especialmente excel y word.

Postulate indicando la referencia: JM0404

recepcionista-RE3003.jpg

Buscamos una persona con gusto y experiencia en atención al cliente.

Sus principales responsabilidades serán recepción; atención presencial y telefónica; coordinación de horarios y agenda; cobro y otras tareas inherentes a la posición.

El horario de trabajo es de lunes a viernes de 12:00 a 21:00 hs y los sábados en temporada o en caso que se requiera.

Apuntamos a incorporar una persona comprometida, con vocación de servicio, iniciativa, capacidad de organización, habilidades de comunicación, buen relacionamiento interpersonal y reserva.

Postulate indicando la referencia: RE3003

contador-exante.jpg

Buscamos contadores para incorporarse a un equipo líder en servicios de Asesoramiento Financiero, preferentemente con formación y experiencia en Auditoría y/o Finanzas Corporativas.

 

Tendrás la oportunidad de sumarte a proyectos diversos (valuaciones, fusiones y adquisiciones, due diligence, reestructuras financieras, etc.) y ser parte de una firma que ofrece permanentes desafíos profesionales en un ambiente de trabajo cálido y profesional.

Postulate indicando la referencia: C0203

contador.jpg

Orientamos la búsqueda a Contadores recibidos o estudiantes avanzados de la carrera que cuenten con experiencia en liquidación de impuestos y contabilidad. La persona a ocupar el cargo tendrá la responsabilidad sobre un portafolio de empresas fiscales, ocupándose del cierre fiscal y las declaraciones juradas. Enseñará y revisará el trabajo de otros en lo que respecta a contabilidad y liquidación de impuestos. Se valorará el manejo de programa de DGI, GNS y Z. Ofrecemos un muy buen ambiente de trabajo en un entorno familiar, así como exposición a clientes nacionales e internacionales y posibilidades reales de crecimiento

Postulate indicando la referencia: C1402

supervisor-de-stock.jpg

Orientamos nuestra búsqueda hacia personas con experiencia en gestión de stock y supervisión de equipos técnicos mediante la definición y evaluación de indicadores de productividad. 
Valorándose la experiencia en instalaciones y cambios de equipamiento. 

Te proponemos formar parte de una empresa que brinda soluciones informáticas innovadoras, aplicando tecnologías de última generación, con una sólida presencia en el mercado de las empresas world class, operando con clientes en más de 10 países a lo largo del mundo.
¡Si cuentas con capacidad de trabajar bajo presión y excelentes habilidades comunicacionales, no dejes pasar esta oportunidad!

Postulate indicando la referencia: SS2601

operador-help-desk.jpg

Orientamos nuestra búsqueda hacia estudiantes o egresados de carreras terciarias o universitarias en Tecnología de la Información o afines, que cuenten con experiencia en atención al cliente, así como experiencia en call center. 
Te proponemos formar parte de una empresa que brinda soluciones informáticas innovadoras, aplicando tecnologías de última generación, con una sólida presencia en el mercado de las empresas world class, operando con clientes en más de 10 países a lo largo del mundo.
¡Si cuentas con capacidad de trabajar bajo presión y excelentes habilidades comunicacionales, no dejes pasar esta oportunidad!

Postulate indicando la referencia: OHC1001

analista-qa.jpg

Nos encontramos en búsqueda de egresados o estudiantes de carreras informáticas que cuenten con más de 3 años de experiencia como Analista QA Te proponemos formar parte de una empresa que brinda soluciones informáticas innovadoras, aplicando tecnologías de última generación, con una sólida presencia en el mercado de las empresas world class, operando con clientes en más de 10 países a lo largo del mundo.

Postulate indicando la referencia: QA1612

recuiters.jpg

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo Recruiters.
 

Postulate indicando la referencia: R1712

back-office-and-compliance.jpg

Compliance is part of the control structure of an organization it provides real-time monitoring and correction of employee conduct and operations. Compliance Officers promote ethical conduct and compliance with rules, regulations and standard processes that govern how financial services organizations should conduct business. This applies to how financial transactions and trades are handled, how client accounts are maintained and processed and how the organization operates as a business.

Responsibility and Duties: 
-    Compliance Analysis support.
-     Administrative Tasks related to the position.
 
Qualifications:
-    Bachelor’s Degree in Law, or International Relations career preferred.
-    Applicants should have excellent command of English, both written and spoken. 
-    Proficient in use of Microsoft Office Tools.
-    Highly proactive.
-    Eager to learn new things and be part of a cutting-edge team of professionals.

Postulate indicando la referencia: BO1811

gerente-operaciones.jpg

Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo una persona que se sienta identificada con nuestra visión de organización, que tenga visión de negocios y sensibilidad en las relaciones. Por eso orientamos la búsqueda a profesionales con formación en ingeniería, logística, operaciones y/o procesos, con dominio de idioma inglés y de herramientas informáticas. El gusto por el trabajo en equipo con diversos interlocutores, la clara orientación a resultados, el foco en los procesos y su impacto, la visión integral y el liderazgo, serán competencias clave de la persona a incorporar.

Postulate indicando la referencia: GO2910

devops.jpg

Nos encontramos en la búsqueda de una persona organizada, metódica y proactiva para desempeñarse en el área de DevOps. Orientamos nuestra búsqueda a estudiantes de Ingeniería en Sistemas, Analista en Sistemas o similares que cuenten con conocimientos en: Base de Datos PostgreSQL, Oracle. Scripting. Groovy y Java Maven. Jenkins. Ansible y Dockers - Valorado. 

 

Postulate indicando la referencia: DO2410

diseñadores-textiles.jpg

La búsqueda se orienta a estudiantes o recién egresados de la carrera de Diseño Textil o afines, con dominio de idioma inglés (oral y escrito), buen manejo de paquete Adobe y Microsoft Office, perfil creativo y comercial, fuerte orientación a objetivos y resultados. Dentro de sus principales responsabilidades se encuentran: desarrollo de nuevos productos, seguimiento de tendencias, armado de colección, contacto con clientes y proveedores. Orientación al cliente (interno y externo), análisis y resolución de problemas, trabajo en equipo, atención al detalle, compromiso, capacidad de trabajo bajo presión, serán competencias clave de la persona a incorporar.

 

Postulate indicando la referencia: DT0610

accounting-analyst.jpg

Tryolabs builds custom AI solutions to help companies boost their results by automating and optimizing processes. From the discovery of opportunities to actual production implementation, Tryolabs helps customers increase revenue, reduce costs and generate a competitive advantage using AI. We work with top startups and enterprises, mainly based in the US. Some of our customers include Allianz Global Investors, Grubhub, NVIDIA Algorithmia and SES.

We are a global company with a HQ in Montevideo and offices in Luxembourg and San Francisco.

Accounting Analyst Profile:

If you are an energetic, proactive and problem-solver person with accounting experience, that would like to contribute in keeping the numbers up to date, we are looking for you.

Key responsibilities

  • Billing & Accounts Receivable management.

  • Suppliers payment management.

  • Bank reconciliation process & bank account analysis.

  • Bookkeeping.

  • Taxes and provisions control.

  • Expenses analysis.

  • Financial statements generation and balance sheet preparation attendance.

Required qualifications

  • Advanced Accountant or Business Administration student.

  • With 1+ year of related experience.

  • With knowledge of Google Apps and Office, specially Excel.

  • Fluent in English.

  • Highly organized and autonomous.

  • Strong communication skills

  • Enthusiastic, ambitious, self-motivated, with a positive attitude and a proactive approach to work.

  • Eager to learn new skills.

Nice to have

  • Knowledge and experience with ZLibra or other accounting systems.

  • Remote work experience.

Working at Tryolabs

  • Join a growing company in one of the most innovative fields.

  • Work with a world-class team in a friendly environment.

  • Remote team distributed between United States, Europe, and South America.


Apply here: AA2809

gerente-produccion.jpg

La persona a ocupar el cargo será el responsable por la planificación, ejecución y cumplimiento de indicadores de productividad de las diversas unidades de producción, velando por el equipo humano y de maquinaria a su cargo, garantizando el correcto funcionamiento operativo y la eficiencia en compras y mantenimiento. Participará de reuniones con clientes y analizará posibles mejoras en los procesos, infraestructura y equipo. Orientamos la búsqueda hacia personas con conocimientos técnicos en logística de granos, graneles y contenedores, procesos de acopio, packing, acondicionamiento y mantenimiento industrial. Se requiere perfil operativo, conocimientos de presupuestación y gestión estratégica de costos, buen trato para coordinación operativa con clientes y experiencia con sistemas de gestión.

Postulate indicando la referencia: GP1609

native-english-teachers-secondary-humanities.jpg

It is essential that the applicant can teach more than one discipline to IGCSE and IB Diploma level.

Essential Experience, Qualifications and Skills required:

- A first degree and/or teaching qualification 

- Ideally, experience with the IB Diploma, IGCSE programmes.

- Experience and desire to seek innovative solutions to problems.

- Excellent interpersonal skills.

- Fluent English.

- Interest in developing the use of IT in classroom teaching.

 

The conditions of the contract will be competitive in terms of remuneration, benefits, full health coverage and housing.  

Applications from teaching couples would be very welcome. 

Postulate indicando la referencia: SH0408

veterinario-coordinador-bienestar-animal.jpg

¿Sos Veterinario?

 

¿Cuentas con especialización en grandes animales y/o formación en protocolos internacionales de certificación?

 

¿Has trabajado con productores en la aplicación de los requisitos de políticas de bienestar animal?

 

¿Estás radicado en zona oeste del país?

 

¡No dejes pasar esta oportunidad!

Postulate indicando la referencia: VCBA2107

tecnito-prevencionista.jpg

¿Cuentas con el título de Tecnico  Prevencionista?

¿Has trabajado en empresas de transporte, agro o industria?

¿Tienes interés por la gestión de los recursos humanos, la capacitación y el desarrollo?

¡No dejes pasar esta oportunidad!

¡Queremos sumar a nuestro equipo de trabajo profesionales con ganas de crecer y aportar!

Postulate indicando la referencia: TP0107

jefe-posventa.jpg

Convixion Selecciona para CEAOSA Jefe de Posventa para el Departamento de Maldonado.

 

Orientamos la búsqueda hacia Arquitectos, Ingenieros Civiles o Técnicos Constructores que posean conocimientos en procesos constructivos y se hayan desempeñado en cargos afines a la industria para que puedan complementar el proceso de producción, atendiendo los reclamos sobre los trabajos faltantes o patologías de las obras ya finalizadas. El gusto por la atención al cliente y la gestión de reclamos serán necesarias para el buen desempeño del rol. Habilidades de comunicación y en la negociación, tolerancia a la frustración, gusto por la atención al cliente y tolerancia a la,presión, serán competencias clave de la persona a incorporar. 

Postulate indicando la referencia JP1803

01.jpg

Creation of new materials and maintenance of the current ones for South America region, supporting the region with any new project that may involve Master Data Materials maintenance. Guarantee the quality of the data throughout the life cycle of the products, through the processes and responsibilities defined and standardized for the countries of South America. Collect all the information to update or modify the master data of the products, promoting integration between the areas involved, seeking to guarantee the quality of the information in the product registration systems. Ensure compliance with the procedures for creating materials in the business unit, following the guidelines of the regional team of procedures.

04.jpg

Realizar propuestas de pagos, conciliaciones bancarias, auditoria de reportes de gastos y participación en proyectos. Proveer servicios de alta calidad y a tiempo de acuerdo con los procedimientos de la compañía. Comprender el proceso End to End de Travel and Expenses e identificar oportunidades de mejora en los procesos. Ser un referente para el equipo y para nuestros socios en la región. Garantizar excelencia y calidad en los procesos que le sean asignados. Contribuir al cumplimiento de los objetivos del equipo. Proactivamente involucrarse en las actividades de comunicación (reuniones), aprendizaje (entrenarse y entrenar a otros) y dinámicas de equipo (reuniones de equipo y otras instancias de integración)

03.jpg

Responsible for coordinating the TD, Strategy and OM team by understanding the full process of TD, Leadership Excellence and EE & Performance. Act as support to the Manager in the coordination of activities and deliverables. First escalation point for legal entity, Be a strategic partner of the business analyzing the Talent strategy for today and Medium- and long-term period. Manage with Legal Entity the projects across multiple locations within BASF, NA. Support the implementation of process improvements.

06.jpg

The HR Front line support will provide high volume HR customer service support to our workforce throughout the United States, Canada and Puerto Rico. Be a key HR contact for providing fast and basic answers and system navigational support, handling + 150 HR topics and +10 HR systems. Utilize a case management system and knowledgebase for tracking, information gathering and/or troubleshooting. Have a deep understanding and knowledge of company policies, procedures and employee life-cycle changes, touch points and HR processes to be able to troubleshoot issues. Maintain successful partnerships with Benefits, Compensation, Compliance, Talent & Recruiting, Payroll and other business operations. Know when to escalate case/inquiry to second level support or Manager Resource team if more in-depth support is required.

03.jpg

Analizar, identificar y evaluar los riesgos laborales y elaborar propuestas preventivas y correctivas. Realizar el seguimiento de las condiciones de trabajo • Velar por las condiciones del medio ambiente laboral favorezcan un adecuado desempeño en el puesto de trabajo. Poseer capacidad de trabajo en equipo y comunicación, y de dialogo entre las diferentes áreas de trabajo.  Coordinar con los diversos sectores de la empresa y/o organizaciones a efectos de alcanzar las medidas optimas de seguridad y salud laboral. Analizar los accidentes de trabajo y enfermedades laborales en conjunto con el equipo de salud. Dirigir e integrar equipos de trabajo interdisciplinario y multidisciplinario de los servicios de seguridad y salud laboral. Analizar y proponer mejoras en el diseño de espacios de trabajo de manera que estos favorezcan un ambiente seguro y saludable. Elaborar, proponer y acompañar programas y planes de mejora de condiciones y practicas de trabajo. Elaborar , implementar y acompañar planes de formación y capacitación.

16.jpg

Recommends process improvements ensuring the E2E end to end processes.
Optimize export and imports process with regards IT solutions. Generate impact analysis, training measures, and UAT preparation for system changes. Proactively engages BEX communities to ensure rollout of globally or regionally defined processes.
Bundle expert knowledge and foster cross regional cooperation in import, export, and foreign trade activities in Supply Chain Operations. Conduct regional knowledge transfer for BEX communities during the Business Releases. Capture and structure all regional operational requirements regarding IT tools and applications, validating and requesting for projects

13.jpg

Be responsible for the data development and analytics for the Distribution Network department (scope includes US and Canada). Be responsible for generating required standard reporting and ad hoc requests as needed. Manage, develop and distribute monthly KPI Reports, etc. Be responsible for the digitalization of the department’s information by identifying and implementing new technology Conduct trend analysis and identify areas for improvement from the results Full ownership of the KPI reporting process including identifying and implementing changes. Responsible for the design, maintenance, and audit of relative databases – 3Pl database, SharePoint Ad hoc team member on Network Optimization Studies – data mining, modeling, etc.

10.jpg

We are looking for a Test Manager to be part of the Global Digital Services.  Our MISSION is to drive forward the digital transformation of BASF, providing innovative, global and high-quality digital products and services through a strong agile culture. As member of the Global Release Management team, you will ensure that changes are rolled out to the SAP core system in a high quality by providing release, implementation and test management from demand to deploy to our BASF internal stakeholders. Our product team provides and continuously develops the innovative SAP Solution Manager platform and test automation tools. 

07.jpg

You will lead recruitment strategy calls with the Talent Acquisition Sourcing Specialist and Hiring Manager to understand the role requirements and keys to success in the role, proactively investigating new ideas for innovative sourcing and screening strategies. Support the design, implementation and measure the effectiveness of recruiting initiatives. Using strategic TA insights & customer service skills along with a keen ability to develop and cultivate partnerships, you will partner with sourcing and coordination resources to ensure timely execution of Talent Acquisition activities resulting in high quality talent delivered within defined metrics/goals.

04.jpg

Provide a consultative approach to TA team members in optimizing and customizing reporting requests in order to provide greater insight to the business. Support the design, implementation and measure the effectiveness of recruiting initiatives via reporting and analytics. Compile detailed analysis across a variety of categories (strata, business unit, location, etc.) to identify trends. Effectively present the data in a way that clearly articulates an impactful story line and actionable insights.

01.jpg

Será responsable de llevar a cabo los programas de desarrollo y career acceleration, coaching y mentorías para todos los países de SA: desde la creación y armado hasta la implementación y comunicación. Apoyar iniciativas globales de capacitación y desarrollo. Gestionar KPI's y elaborar reportes que ayuden a la toma de decisiones. Soporte en procesos de gestión del cambio y necesidades empresariales de capacitación y desarrollo. Fuerte apoyo a programas e iniciativas de D + I.

01.jpg

Asegurar el proceso de suministro de materiales y servicios para las plantas de su responsabilidad, adhiriendo a los procesos definidos globalmente. Apoyar a los socios comerciales internos con la creación de solicitudes de compra y asegurarse de que las mismas se canalizan hacia los canales adecuados. Crear y completar los contratos para los materiales necesarios en las plantas bajo su responsabilidad. Actuar como un contacto clave para las partes interesadas (sitios productivos en Sudamérica, compradores de categoría, solicitantes, proveedores, vendor y material master data, finanzas, etc.) para todos los temas relacionados con el proceso de compras.

05.jpg

Responsible for designing possible technical solutions for subject-specific business requirements in coordination with other DevOps engineers and internal business partners within BASF. Develop, configure and test complex applications, including quality assurance and managing projects in cooperation with our business partners and third-party providers. Implementation through development (ABAP/ ABAP OO) and/or customizing in SAP and of relevant digital applications would be required.
Responsible for managing & maintaining operational business support in BASF SAP application landscape. In case of incidents, ensure restoring normal application services as quickly as possible and minimize adverse impact on operations including Problem management, Change Management (incl. small business requests) and Continuous Service Improvement (CSI)

02.jpg

Act as a Global RPA Engineer responsible for among others setting, reviewing scripts and enhancing global RPA standards, scripts and bot-configuration with UiPath and boosting digitalization at BASF. Fully reporting and working in a global team led by GDE/KA, providing services and tasks globally together with the other RPA product team members. Quality and sustainability assurance -Technical steering and quality management -Assure compliance to global processes, guidelines and policies.

08.jpg

Gestión de proyectos relacionados a Recursos Humanos Alinear la demanda con los requisitos globales / locales / regionales Ejecutar y coordinar proyectos (Global, local, legal y M&A) Planificar y monitorear el proyecto (alcance, cronograma, recursos, costos, partes interesadas, comunicación, riesgos, etc.) Preparación de Business case (bajo demanda)

03.jpg

Ser responsable por atraer, reclutar y seleccionar profesionales para posiciones de nivel medio y liderazgo en el Country Cluster Sur + Chile y Perú. Dar soporte a los negocios, reportes directos a los socios internos, diseñando la estrategia de Reclutamiento & Selección, así como de Diversidad e Inclusión. Asegurar una experiencia de alta calidad para nuestros candidatos internos y externos enfocándose en las estrategias de RRHH. Identificar nuevas herramientas de reclutamiento, desarrollando iniciativas innovadoras para identificar talento calificado y diverso. Realizar mapeos de mercado proactivos para puestos críticos en la organización con el fin de tener un flujo de talento preparado para cubrir las vacantes de manera oportuna. Ser responsable por la gestión estratégica de proyectos locales o regionales relacionadas a las áreas de talent acquisition. Realizar reportes, presentaciones estratégicas, gestión y actualización de indicadores, etc.

08.jpg

Realizar consultoría y rediseño de procesos de Purchase-to-pay, atendiendo los requerimientos de los negocios y explorando mejores prácticas dentro de BASF y en el mercado. Analizar problemas y detectar oportunidades de mejora en el proceso de Purchase-to-Pay. Realizar análisis de costo-beneficio para la toma de decisiones en implementaciones. Liderar implementación de estrategias globales de Purchase-to-Pay en el Hub Montevideo, en alineamiento con comunidades de expertos de P2P en otras regiones. Liderar proyectos exclusivos del proceso de Purchase-to-Pay locales, regionales y globales (ejemplo: Implementación de nuevos sistemas y herramientas), gestionando debidamente presupuesto, plazo, riesgo, interfases, etc.

02.jpg

Ensure the correct reception and execution of the new process and activities received by Montevideo HUB, within GB framework. Perform daily and monthly activities related to Financial Reporting processes. Will be responsible for providing services in accordance with established work procedures and in compliance with BASF and FRC policies and legal requirements, ensuring quality and the correct reporting of large companies. Understand the E2E process and the impact within Financial Reporting and other areas of work. Promote the improvement of processes in the area and the transfer of knowledge in the team. Assist in important tasks for the entire. organization such as: Audit, Internal Control, Implementation of changes and Projects, among others.

12.jpg

Proceso de Pagos de Tesoreria para la región de NA y Centro America. Soporte de Back office para la región de NA. Monitoreo de las transacciones de Tesoreria en el sistema y en bancos. Administración de accesos Bancarios. Soporte en el armado de notas trimestrales, Bilanz y anuales. Involucrarse proactivamente en actividades de comunicación, aprendizaje y mejora del equipo. Participar en proyectos locales, regionales y globales de pequeño o mediano porte. Asistir en tareas importantes para toda la organización como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la eficiencia de los procesos, entre otras.

08.jpg

HTS / Duty rates requests from BU’s. Customs Entry duty discrepancies queue.FI vendor payment release – releases of duty payments to the brokers or Customs relevant payments. Customs Entry Liquidation queue. Bureau of Labor Statistics – quarterly reports on material prices. Citrix & SAP access rights for the BASF Import Brokers. Managing Customs Accounting mailbox (vendor invoice posting issues, correction & invoice reversal approval and Customs Entry evaluation). Census Burau requests - validation of HTS. Support Broker management activities and relevant KPI’s for multiple brokers. Processing DHL duty/brokerage invoices (exceptional process). Processing Liquidated Damages / Penalties - FI processing. Processing Request for Payment received from Customs. HMF on domestic movement – quarterly reports & payment processing. Managing the Pay.gov application for Customs relevant payment

05.jpg

Increase transparency on new laws, regulations and customs agreements.
Proactively engages BEX communities to ensure rollout of globally defined processes. Proactively engages Customs Communities of practices to ensure globally defined processes. Conducts regional knowledge transfer to customs communities of practices. Conducts initial risk assessments based on the globally aligned structure including documentation and yearly follow up within BASF Customs Internal Control System. Closely align activities with Process and Functional Design Team to implement necessary changes in the process landscape. Closely align activities with Customs Audit & Legal Advisory Team to ensure compliance and reporting to BASF Corporate Center and local Customs Authorities. Act as project coordinator.
Optimize the customs broker portfolio of BASF and leverage the spend

01.jpg

Controlled and efficient export operation flow, minimizing risks and possible disruptions. Critically examine and validate the documentation issued and received related to the foreign trade process, ensuring its accuracy. Working closely to legal entities and business unit to optimize materials flows as well as delivery service quality always improving delivery reliability.  Interact with Brokers/Freight. Forwarders/Carriers by ensuring you with information to drive correctly for export declaration, booking and shipping. Process and follow up on orders created in the system (SAP) to guarantee the delivery process to clients based on business needs. Provide strict compliance with the company's policies and requirements for quality, safety, ethics, health, environment, energies, and social responsibility. Ensure compliance for all related foreign trade process

07.jpg

Coordinación y asesoría del proceso de movilidad en México y Centroamérica (incluyendo cartas oferta, pagos de facturas a proveedores, proceso de reubicación, seguimiento con proveedores de alta y renovación de documentación legal, firma de contratos, envío de incidencias de beneficios a nómina, cumplimiento de obligaciones fiscales o coordinación de movimientos con Atracción de Talento y Nómina, entre otros) con la finalidad de garantizar la correcta aplicación de la política interna y el cumplimiento de las obligaciones ligadas al movimiento. Garantizar que los procesos de inscripción a beneficios (Plan de Pensiones, Gastos Funerarios, Total Pass, Flexibilidad, Caja de Ahorro, Retiro Parcial de Fondo de ahorro, Plan Plus, Seguro de Auto, Beneficios Flexibles) se ejecuten en los tiempos definidos por la región México, Centroamérica y caribe, coordinando comunicación a colaboradores, sistemas de inscripción en intranet o así como el alta de beneficiarios con los proveedores aplicables.

talent-aquisition-analysts.jpg

Provide excellent service to all stakeholders (i.e., Talent Advisors, Hiring Managers, Candidates). Ensure job descriptions meet our inclusive Impact Based Hiring approach to cast a wider net. Ensure interview logistics: room reservation, interview panel blocks, and candidate interview communication. Administer the Leadership Assessment process when applicable. Ensure the appropriate reqs/submissions are made for the new hire to have the background check, and medical clearance are managed between the candidate, 3rd party and CHR (medical vendor). Ensure candidate file and information is sent to SAP and myHR so that the new hire process can begin and requisitions/candidates are closed out in a timely manner.

team-coordinator.jpg

Coordinate a team aiming a well-controlled and efficient imports operation flow, minimizing risks and possible disruptions. Work on people development, motivation and commitment focusing on business continuity. Conduct the process of operational performance evaluation through the analysis of KPIs, proposing action plans for improvements. Promote a high-level service deliver mindset throughout the team. Clear communicate the expected achievements of the stablished goals. Examine and validate the documentation issued and received related to the foreign trade process, ensuring its accuracy. Ensure compliance for all related foreign trade process. Guarantee the deadlines for the necessary requirements from authorities regarding qualifications and licenses. Continuously develop the organization in terms of talents, skillsets & competencies jointly with the region, hub & clusters. Inspire confidence in team members by backing them up in difficult times. Harmonize import processes working closely to legal entities to optimize materials flows as well as delivery service quality always improving delivery reliability. Be the example in encouraging the “out of the box” thinking to stimulate innovation. Sensitive position regarding compliance with tax and customs obligations. It must comply with the criteria applied to the Authorized Economic Operator

03.jpg

Ensure Back office Process from NA region, ensuring the financial interest from the BASF Group in the region in accordance with BASF Treasury Finance Group guidelines. Review various Financing Loan agreements with counter parties in accordance with Corporate treasury practices. Arrange and maintain capital market borrowing facilities and relationships. Responsible for monitoring debt portfolio with internal and external counterparties, including supporting Treasury Manager with loan payment schedules and compliance obligations. Responsible to review Letters of Credit and recommend appropriate risk mitigating terms to protect BASF affiliated companies’ best interest. Responsible for alignment with Regional Treasury and Accounting areas to ensure timely data preparation for the Liquidity plan. This includes preparation for the monthly Liquidity plan presentation to stakeholders. Participation in Regional and Global projects. Responsible for Audit process. Supports flexible and harmonized processes as well as support for new technologies.

08.jpg

Support strategic business data driven decisions for Occupational Safety KPI and agency compliance reporting both internal and external. Data must be properly associated with the Shareholder reporting EHS indicators, compliance reporting at the site level and external reporting to public documents for South America. Assist development of Safety Campaigns, organize sharing of safety dialogues for South American region, support South American Safety Week regional organization.

04.jpg

Assist at authorities reports, material classification to BR legal legislation.  Documentation Management with daily updates. Prepare reports periodically and ensure the tracking and follow-up of pending issues. Perform tests on Systems related to Trade Control. Prepare presentations/training, including translation of documents. Provide technical/SAP/Legislation support related to Trade Control (by email, chat, phone, etc.). Perform trainings related to Trade Control. Comply with internal and external requirements applicable for Trade Control.

02-expert-samples-services.jpg

Identify and address opportunities within Samples Management processes to improve efficiencies, reduce costs, and provide higher service levels to our business partners. Drive technology improvements via collaboration with technology and operations teams. Provide process expertise to team members and global colleagues. Use expertise with Order to Cash, Purchase to Pay, Import, and Export processes to improve Sample Center performance. Monitor and correct issues with interfaces between BASF’s applications (e.g. Salesforce, WorldAccount, SAP and others) and our vendors (Octochem, FedEx and others). Review and analyze the effectiveness and efficiency of existing processes and develop strategies for process improvements with focus on digitalization and automation. Utilize analytical and problem-solving abilities to develop and implement creative solutions to obstacles that are preventing the Sample Center’s ability to meet Business Unit demands. Drive global processes harmonization and standardization aligning with the global expert community. Handle multiple projects at once, deal with ambiguity and rapidly changing priorities.

treasury-senior-analyst.jpg

Preparación del Flujo de fondos para grandes compañías. Calculo y envío de fondos a casa matriz. Análisis de desviaciones en las provisiones de fondos. Ejecución de contabilizaciones de operaciones financieras. Realización de los cálculos de fondos proyectados de las compañías bajo su responsabilidad. Realización de reportes para entidades locales o bancos centrales. Participación en el cierre mensual, en el armado de notas trimestrales, Bilanz y anuales. Soportar la mejora del diseño y flujo del proceso buscando oportunidades de mejora y automatización. Participar en
proyectos locales, regionales y globales, tanto en el desarrollo como en la 

implementación. Asistir en tareas 

importantes para toda la organización
como: Auditoria, Control Interno, Implementación de cambios para mejorar la
eficiencia de los procesos, entre otras.

14-scrum-master.jpg

The Scrum Master is responsible for monitoring the scrum processes, scrum
meetings and principles of Agile. She or he would work to increase the team efficiency, motivate the team, argue for changes that will ensure quality and timeliness. The role ensures the DoD (Definition of done) is being followed during the whole process.

analista-semi-senior3.jpg

Asegurar el proceso de suministro de materias primas directas en su área de
responsabilidad adhiriendo a los procesos definidos globalmente. Apoyar a los socios comerciales internos con la creación de solicitudes de compra y asegurarse de que las mismas se canalizan hacia los canales adecuados.
Crear y completar los contratos para todas las materias primas compradas desde la región. Actuar como un contacto clave para las partes interesadas (unidades de negocio en la región, compradores de categoría, solicitantes, proveedores, vendor y material master data, finanzas, etc.) para todos los
temas relacionados con el proceso de compras. Mantenimiento de información relevante en canales de compra (incoterms, condiciones de pagos, precios vigentes, períodos de validez, etc), para asegurar el flujo de órdenes de compra a través de los mismos. Participación activa y colaboración en el proceso de resolución de work-cycles para facilitar el pago de facturas proveedores.

regulatory-toxicologist-basf.jpg

Within our Global Business Service Safety Cluster, you will be part of the Americas toxicology team providing businesses with toxicology and risk assessment support for primarily North American toxicology issues. The North American toxicology team is directly aligned with the Global Toxicology Group.

¿Quiéres trabajar con los mejores?
Queremos ayudarte a encontrarlos.